Jutrzejszy dzień będzie dla Pauliny Krupińskiej dniem szczególnym

przejdź do komentarzy

Dlaczego?

paulina krupińska paulina krupińska/© KAPiF
Już jutro Dzień Matki. Paulina Krupińska będzie świętować 26-go maja pierwszy raz w życiu. Niecały rok temu, dokładnie 27 lipca, modelka urodziła swoją pierwszą córeczkę, Antoninę Hannę.

Zobacz: Paulina Krupińska pokazała swoją mamę

W ciągu najbliższych dwóch miesięcy Paulinę czeka zatem potrójne świętowanie - Dnia Matki, Dnia Dziecka i urodzin małej Antosi.

Na pewno to będzie wzruszający moment, że pierwszy raz będę obchodziła Dzień Mamy, potem Dzień Dziecka, potem roczek mojej córki. Świetny czas mnie czeka. Dla mnie będzie to niecodzienna sytuacja, ale nie jestem osobą, która jakoś szczególnie obchodzi ten dzień - mówi Paulina w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.


Czy Miss 2012 ma jakieś szczególne plany na ten dzień? Czy przygotowuje dla swojej mamy coś szczególnego? Modelka twierdzi, że Dzień Matki ma co tydzień, gdy spotyka się ze swoją mamą.

Mama przygotowuje pyszności i wtedy się wszyscy zajadamy i celebrujemy czas spędzony razem. A teraz będzie podwójny Dzień Mamy, czyli mój i mojej mamy - dodaje.


Zobacz: PAULINA KRUPIŃSKA MA KRÓTKIE WŁOSY? ZOBACZCIE TO ZDJĘCIE

A Wy co przygotowaliście dla swoich mam?


Jutrzejszy dzień będzie dla Pauliny Krupińskiej dniem szczególnym

Jutrzejszy dzień będzie dla Pauliny Krupińskiej dniem szczególnym

Jutrzejszy dzień będzie dla Pauliny Krupińskiej dniem szczególnym

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (34): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 21:48 cytuj
    gość, 26-05-16, 19:45 napisał(a):
    gość, 26-05-16, 11:48 napisał(a):
    gość, 26-05-16, 11:03 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 23:00 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 19:08 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:23 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:16 napisał(a): może niech opowie że poród to piękne przeżycie oddawanie kału i te sprawy,ach przepraszam była cesareczka na zawołanie
    Nie wazne czy naturalnie czy cesarka, wazne, by dziecko bylo bezpieczne w trakcie porodu i nie bylo komplikacji! Smiesza mnie te mamuski dla ktorych jedynym osiagnieciem zyciowym jest naturalny porod! Dzizass, dajcie se na luz!
    Jeeezu a zdrowie i komfort matki juz wazne nie sa? Zawsze tylko DZIECKO a kobieta to niech zdycha w meczarniach?
    Jeeezu nie czepiaj sie! Wiadomo, ze wazne jest bezpieczenstwo i matki i dziecka, dlatego nie jest wazne czy ceserka czy naturalny porod byleby bylo bezpiecznie! A nie glupie pyskowki jak i porod lepszy! Kazdy jest dobry jesli matka i dziecko da bezpieczne
    Cesarka powinna być robiona na życzenie. Nie ma żadnego naukowego dowodu, że pchanie dzieciaka przez 12 godzin jest lepsze od wyciąganięcia go przez brzuch. Żyjemy w 21 wieku i mamy mnostwo rzeczy, które nam ułatwiają życie. Poród tez powinien przebiegać w najbardziej przyjemny sposób dla kobiety.
    Nie no co ty, najwazniejsze DZIECKO, kobieta niech sie meczy jak zarzynana swinia.
    Nie wiem co jest gorsze po cesarce zostanie ci na zawsze ta paskudna blizna a po naturalnym zszywają ci krocze bo podobno pochwa zawsze pęka jak dziciak jest duży ja w dodatku mam wąskie biodra więc dla mnie to maskra będzie dzieciak ledwo sie zmieści
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 21:45 cytuj
    Wyglada jak Wędzikowska pewnie też będzie nas bombardzowac zdjęciami swojej Dżesiki
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 19:45 cytuj
    gość, 26-05-16, 11:48 napisał(a):
    gość, 26-05-16, 11:03 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 23:00 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 19:08 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:23 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:16 napisał(a): może niech opowie że poród to piękne przeżycie oddawanie kału i te sprawy,ach przepraszam była cesareczka na zawołanie
    Nie wazne czy naturalnie czy cesarka, wazne, by dziecko bylo bezpieczne w trakcie porodu i nie bylo komplikacji! Smiesza mnie te mamuski dla ktorych jedynym osiagnieciem zyciowym jest naturalny porod! Dzizass, dajcie se na luz!
    Jeeezu a zdrowie i komfort matki juz wazne nie sa? Zawsze tylko DZIECKO a kobieta to niech zdycha w meczarniach?
    Jeeezu nie czepiaj sie! Wiadomo, ze wazne jest bezpieczenstwo i matki i dziecka, dlatego nie jest wazne czy ceserka czy naturalny porod byleby bylo bezpiecznie! A nie glupie pyskowki jak i porod lepszy! Kazdy jest dobry jesli matka i dziecko da bezpieczne
    Cesarka powinna być robiona na życzenie. Nie ma żadnego naukowego dowodu, że pchanie dzieciaka przez 12 godzin jest lepsze od wyciąganięcia go przez brzuch. Żyjemy w 21 wieku i mamy mnostwo rzeczy, które nam ułatwiają życie. Poród tez powinien przebiegać w najbardziej przyjemny sposób dla kobiety.
    Nie no co ty, najwazniejsze DZIECKO, kobieta niech sie meczy jak zarzynana swinia.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 16:26 cytuj
    po drodze jeszcze jest dzień ojca, wiec czeka ich poczwórne świętowanie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 15:14 cytuj
    ona sie podnieca tym tak jakby to byl wielki wyczyn zajsc w ciaze i urodzic dziecko, miliony kobiet ma dzieci, nawet nie jedno a wiecej i nikt tak tym non stop sie nei podnieca, nawet celebrytki tak nie lansuja sie na dziecko jak ten pustak
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 12:10 cytuj
    gość, 26-05-16, 10:28 napisał(a):
    gość, 26-05-16, 08:17 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 20:20 napisał(a): Mala rada dla tych wszystkich tepych malolat....zamiast pisac brednie na kozaku wescie sie za nauke
    "..."
    WeŚcie??? Omg to ty wroc z powrotem do szkoly
    Przecież pisze się "weźcie"
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 11:48 cytuj
    gość, 26-05-16, 11:03 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 23:00 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 19:08 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:23 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:16 napisał(a):
    może niech opowie że poród to piękne przeżycie oddawanie kału i te sprawy,ach przepraszam była cesareczka na zawołanie

    Nie wazne czy naturalnie czy cesarka, wazne, by dziecko bylo bezpieczne w trakcie porodu i nie bylo komplikacji! Smiesza mnie te mamuski dla ktorych jedynym osiagnieciem zyciowym jest naturalny porod! Dzizass, dajcie se na luz!

    Jeeezu a zdrowie i komfort matki juz wazne nie sa? Zawsze tylko DZIECKO a kobieta to niech zdycha w meczarniach?


    Jeeezu nie czepiaj sie! Wiadomo, ze wazne jest bezpieczenstwo i matki i dziecka, dlatego nie jest wazne czy ceserka czy naturalny porod byleby bylo bezpiecznie! A nie glupie pyskowki jak i porod lepszy! Kazdy jest dobry jesli matka i dziecko da bezpieczne

    Cesarka powinna być robiona na życzenie. Nie ma żadnego naukowego dowodu, że pchanie dzieciaka przez 12 godzin jest lepsze od wyciąganięcia go przez brzuch. Żyjemy w 21 wieku i mamy mnostwo rzeczy, które nam ułatwiają życie. Poród tez powinien przebiegać w najbardziej przyjemny sposób dla kobiety.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 11:03 cytuj
    gość, 25-05-16, 23:00 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 19:08 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:23 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:16 napisał(a): może niech opowie że poród to piękne przeżycie oddawanie kału i te sprawy,ach przepraszam była cesareczka na zawołanie
    Nie wazne czy naturalnie czy cesarka, wazne, by dziecko bylo bezpieczne w trakcie porodu i nie bylo komplikacji! Smiesza mnie te mamuski dla ktorych jedynym osiagnieciem zyciowym jest naturalny porod! Dzizass, dajcie se na luz!
    Jeeezu a zdrowie i komfort matki juz wazne nie sa? Zawsze tylko DZIECKO a kobieta to niech zdycha w meczarniach?
    Jeeezu nie czepiaj sie! Wiadomo, ze wazne jest bezpieczenstwo i matki i dziecka, dlatego nie jest wazne czy ceserka czy naturalny porod byleby bylo bezpiecznie! A nie glupie pyskowki jak i porod lepszy! Kazdy jest dobry jesli matka i dziecko da bezpieczne
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 10:28 cytuj
    gość, 26-05-16, 08:17 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 20:20 napisał(a): Mala rada dla tych wszystkich tepych malolat....zamiast pisac brednie na kozaku wescie sie za nauke
    "..."
    WeŚcie??? Omg to ty wroc z powrotem do szkoly
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 10:28 cytuj
    To ta laska, ktora urodzila i nic poza tym? Robi z tego nie wiadomo co- tak jakby ona jedyna na swiecie byla matka
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 08:17 cytuj
    gość, 25-05-16, 20:20 napisał(a): Mala rada dla tych wszystkich tepych malolat....zamiast pisac brednie na kozaku wescie sie za nauke
    "..."
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 08:16 cytuj
    gość, 25-05-16, 22:59 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 22:45 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 21:05 napisał(a): takie debilki ja tu na forum to rzeczywiście lepiej niech nie mają dzieci bo będzie kolejne pokolenie pustaków heh
    Nie ma większej idiotki od Ciebie
    Popieram, rzygam juz tymi tekstami kto powinien sie rozmnazac a kto nie. Zabraklo tylko teksy najwiekszych debilek "szkoda ze cie matka nie wyskrobala" - argument/tekst najwiekszych debili, obecny w kazdej dyskusji o dzieciach.
    Przyznam szczerze, że ja tylko czekałam na ten tekst. Myślałam, że się pojawi ;)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-05-16, 06:16 cytuj
    gość, 25-05-16, 20:07 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:23 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:16 napisał(a): może niech opowie że poród to piękne przeżycie oddawanie kału i te sprawy,ach przepraszam była cesareczka na zawołanie
    Nie planuje dzieci ale jakbym wpadla to tez chciala cesarke. Wolalabym aborcje niz naturalny porod. Moze jeszcze bez znieczulenia teoim zdaniem musi byc? Po co sie dawac zarzynac skoro mozna mniej cierpiec? Jest raka opcja to nie wiem o co tyle krzyku. Ty masz krocze jak wiadro i traume to kazda kobieta musi miec? Idiotyzmy.
    Ja jakby wpadła to od razu aborcja.
    Ja tez.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-05-16, 23:00 cytuj
    gość, 25-05-16, 19:08 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:23 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 18:16 napisał(a): może niech opowie że poród to piękne przeżycie oddawanie kału i te sprawy,ach przepraszam była cesareczka na zawołanie
    Nie wazne czy naturalnie czy cesarka, wazne, by dziecko bylo bezpieczne w trakcie porodu i nie bylo komplikacji! Smiesza mnie te mamuski dla ktorych jedynym osiagnieciem zyciowym jest naturalny porod! Dzizass, dajcie se na luz!
    Jeeezu a zdrowie i komfort matki juz wazne nie sa? Zawsze tylko DZIECKO a kobieta to niech zdycha w meczarniach?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-05-16, 22:59 cytuj
    gość, 25-05-16, 22:45 napisał(a):
    gość, 25-05-16, 21:05 napisał(a): takie debilki ja tu na forum to rzeczywiście lepiej niech nie mają dzieci bo będzie kolejne pokolenie pustaków heh
    Nie ma większej idiotki od Ciebie
    Popieram, rzygam juz tymi tekstami kto powinien sie rozmnazac a kto nie. Zabraklo tylko teksy najwiekszych debilek "szkoda ze cie matka nie wyskrobala" - argument/tekst najwiekszych debili, obecny w kazdej dyskusji o dzieciach.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-05-16, 22:58 cytuj
    gość, 25-05-16, 20:20 napisał(a): Mala rada dla tych wszystkich tepych malolat....zamiast pisac brednie na kozaku wescie sie za nauke
    Naucz sie najpierw pisac idiotko bo az zal, ze kogokolwiek pouczasz, analfabetko.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-05-16, 22:45 cytuj
    gość, 25-05-16, 21:05 napisał(a): takie debilki ja tu na forum to rzeczywiście lepiej niech nie mają dzieci bo będzie kolejne pokolenie pustaków heh
    Nie ma większej idiotki od Ciebie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-05-16, 21:05 cytuj
    takie debilki ja tu na forum to rzeczywiście lepiej niech nie mają dzieci bo będzie kolejne pokolenie pustaków heh
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-05-16, 20:21 cytuj
    gość, 25-05-16, 17:48 napisał(a): Ciag dalszy opowiadan o dziecku, bo o niczym innym nie ma nic do powiedzenia
    ha ha dokładnie !
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-05-16, 20:20 cytuj
    gość, 25-05-16, 18:14 napisał(a): Mam tak serdecznie dość tej dziewuchy
    100/100
    Nie masz konta? Zarejestruj się!