Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

przejdź do komentarzy

Nie za ostro siostro?

natasza urbańska natasza urbańska/Facebook, KAPiF
Kilka dni temu światło dzienne ujrzała kampania promująca jesienno-zimową kolekcję marki Muses, której projektantkami są Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka.

Jej nazwa jest dość intrygująca, bo brzmi: Mobile… czas na zmiany.

Okazuje się, że chodzi o naturę kobiecą. Na profilu marki można przeczytać (oryginalna pisownia):

a donna è mobile (kobieta zmienną jest) – tytuł arii opery Giuseppe Verdiego Rigoletto idealnie odzwierciedla idę, która towarzyszyła Agnieszce Komornickiej i Nataszy Urbańskiej podczas tworzenia propozycji na jesień/zimę 2013/2014.

Okazuje się jednak, że pomysł, jak i samo wykonanie nie wszystkim przypadły do gustu.

Na publiczną krytykę zdecydowała się Karolina Korwin-Piotrowska, która wstawiła na swoim Facebooku uszczypliwy komentarz (pisownia oryginalna):

hellou biczes, dis is strifeszyn from natasza majgad

Nie za ostro?
 


Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!