Doda prawdopodobnie weźmie udział w kampanii promocyjnej sieci Play (przeczytasz o tym tutaj). Taki ruch telefonii komórkowej nie podoba się Karolinie Korwin-Piotrowskiej.

Jej zdaniem wokalistka w żaden sposób nie przystaje do osób, które obecnie reklamują sieć.

Jeśli w reklamie rzeczywiście pojawi się Doda, to pomyślę nad zmianą sieci. Pierwszy etap kampanii bardzo mi się podobał. Zaproszenie do udziału gwiazd „z wyższej półki”, takich jak Różczka, Stuhr, Prokop i Socha było powiewem świeżości. A pomysł z Dodą to nie jest dobry strzał. Było fajnie i konsekwentnie, a będzie kwas – stwierdziła dziennikarka w wypowiedzi dla serwisu Natemat.pl.

I dodała po chwili:

Doda ma ogromny kryzys wizerunkowy. Co prawda odeszła już od swojego masakrycznego cekinowego sztafażu i nachalnej nowobogackości, ale to ciągle estetyka zbliżona do disco polo. Ona jest znana już tylko z ubrań, imprez, botoksu lub tego, że kogoś zwymyślała. Dziś już mało kto rozlicza ją ze śpiewania.

Zgadzacie się z Korwin-Piotrowską?

Korwin Piotrowska o udziale Dody w reklamie Play: Kwas