Kuba Wojewódzki miał wypadek! Wjechał w niego pijany kierowca!

przejdź do komentarzy

"Pan Robert miał 2 promile".

kuba wojewódzki kuba wojewódzki/KAPiF
Kuba Wojewódzki (53 l.) może mówić o sporym pechu.

Zobacz też: Szok! Czy Kuba Wojewódzki "nie żyje"?! Jaka jest prawda?

Partner Renaty Kaczoruk zaledwie dwa tygodnie temu kupił nowego Bentleya, o którym mogłaby pomarzyć niejedna osoba.

Niestety auto będzie musiało trafić do naprawy, a wszystko przez stłuczkę, do jakiej doszło z pijanym kierowcą!

Dziennikarz napisał na swoim Instagramie:

Pan Robert się spieszył, bo miał dwa promile.


Szczęście w nieszczęściu, że nic się nikomu nie stało.

Zobacz też: Maffashion do Wojewódzkiego: Zrobimy to po raz kolejny...

Tym razem nieodpowiedzialność "Pana Roberta" nie skończyła się tragicznie.

Miejmy przynajmniej nadzieję, że będzie to dla niego wartościowa (i kosztowna) nauczka.


#pan#robert#sie#spieszyl#bo#mial#dwa#promile🍷🍷

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kuba Wojewodzki (@kuba_wojewodzki_official)




Kuba Wojewódzki miał wypadek! Wjechał w niego pijany kierowca!

Kuba Wojewódzki miał wypadek! Wjechał w niego pijany kierowca!

Kuba Wojewódzki miał wypadek! Wjechał w niego pijany kierowca!

Kuba Wojewódzki miał wypadek! Wjechał w niego pijany kierowca!

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (15): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 20-09-16, 14:33 cytuj
    gość, 20-09-16, 13:37 napisał(a): Bity Bentley Haha
    Pijak na drodze, haha?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-09-16, 13:37 cytuj
    Bity Bentley Haha
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 23:31 cytuj
    gość, 19-09-16, 18:23 napisał(a):
    gość, 19-09-16, 16:32 napisał(a): kiedy wreszcie do idiotów dotrze: piłeś? nie jedź!
    U nas piętnuje sie tylko tych, co zabili. Ludzie nie rozumieją, ze jak trafił w drzewo a nie przystanek, to niekoniecznie wytłumaczenie. Przypomnij sobie Krupa i Farne - ta druga trafiła w drzewo, wiec wszyscy krzyczą "odpuscie jej, jeden błąd".
    Niestety, coś w tym jest...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 19:44 cytuj
    gość, 19-09-16, 16:44 napisał(a): ma pecha Kubuś, może powinien jeździć autobusami
    To kazdy pijak za kolkiem powinien siedziec w pierdlu!Nie wysilaj sie z glupimi zartami. Niesmieszne.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 18:23 cytuj
    gość, 19-09-16, 16:32 napisał(a): kiedy wreszcie do idiotów dotrze: piłeś? nie jedź!
    U nas piętnuje sie tylko tych, co zabili. Ludzie nie rozumieją, ze jak trafił w drzewo a nie przystanek, to niekoniecznie wytłumaczenie. Przypomnij sobie Krupa i Farne - ta druga trafiła w drzewo, wiec wszyscy krzyczą "odpuscie jej, jeden błąd".
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 18:20 cytuj
    gość, 19-09-16, 16:32 napisał(a): kiedy wreszcie do idiotów dotrze: piłeś? nie jedź!
    Powinni upubliczniać personalia. Z celebrytów sie lubimy pośmiać, ale nikt sie nie przyzna, ze wujka/sąsiada/kolegi nie lepsze "kierowca"
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 18:19 cytuj
    gość, 19-09-16, 16:44 napisał(a): ma pecha Kubuś, może powinien jeździć autobusami
    Tej pani rozjechanej przez krupe (taki sam kierowca pod wpływem) powiesz, ze moze powinna była siedzieć w domu?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 18:18 cytuj
    gość, 19-09-16, 17:54 napisał(a): ale lesny dziadek musi miec kompleksy, te lansy drogimi samochodami, babochlopka bez mozgu jako przykrywka, masakra...
    Jakie ty musi"sz miec kompleksy, zeby pisać takie obrzydliwe rzeczy...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 17:54 cytuj
    ale lesny dziadek musi miec kompleksy, te lansy drogimi samochodami, babochlopka bez mozgu jako przykrywka, masakra...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 17:30 cytuj
    Ubezpieczyciel zapłaci, ale sprawcę wypadku wezwie do zwrotu wypłaconego odszkodowania. Art. 43. Prawo dochodzenia wypłaconego odszkodowania od kierującego pojazdem mechanicznym Dz.U.2013.0.392 t.j. - Ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych Zakładowi ubezpieczeń oraz Ubezpieczeniowemu Funduszowi Gwarancyjnemu, w przypadkach określonych w art. 98 zadania Funduszu, ust. 2 pkt 1, przysługuje prawo dochodzenia od kierującego pojazdem mechanicznym zwrotu wypłaconego z tytułu ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych odszkodowania, jeżeli kierujący: 1) wyrządził szkodę umyślnie, w stanie po użyciu alkoholu lub w stanie nietrzeźwości albo po użyciu środków odurzających, substancji psychotropowych lub środków zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii; 2) wszedł w posiadanie pojazdu wskutek popełnienia przestępstwa; 3) nie posiadał wymaganych uprawnień do kierowania pojazdem mechanicznym, z wyjątkiem przypadków, gdy chodziło o ratowanie życia ludzkiego lub mienia albo o pościg za osobą podjęty bezpośrednio po popełnieniu przez nią przestępstwa; 4) zbiegł z miejsca zdarzenia.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 16:44 cytuj
    ma pecha Kubuś, może powinien jeździć autobusami
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 16:32 cytuj
    kiedy wreszcie do idiotów dotrze: piłeś? nie jedź!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 14:32 cytuj
    gość, 19-09-16, 14:06 napisał(a):
    gość, 19-09-16, 13:21 napisał(a): Poleci mu z OC sprawcy
    a ile poleci sprawcy za jazde po pijaku? przypominam, ze jak sie wjezdza w innych po pijaku, to juz tylko kwestia losowa, czy ci inni siedza w samochodach czy ida pieszo przez pasy. czy to usprawiedliwia pijanego kierowce, ze trafil w samochod a nie w dzieci na przystanku?
    OC nie pokrywa wypadkow spowodowanych przez osoby pijane, tak wiec poleci z kieszeni sprawcy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 14:06 cytuj
    gość, 19-09-16, 13:21 napisał(a):
    Poleci mu z OC sprawcy


    a ile poleci sprawcy za jazde po pijaku? przypominam, ze jak sie wjezdza w innych po pijaku, to juz tylko kwestia losowa, czy ci inni siedza w samochodach czy ida pieszo przez pasy. czy to usprawiedliwia pijanego kierowce, ze trafil w samochod a nie w dzieci na przystanku?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-09-16, 13:21 cytuj
    Poleci mu z OC sprawcy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!