Kylie Jenner pokazała się bez make-upu... i wygląda KOMPLETNIE inaczej (FOTO)

przejdź do komentarzy

Fani twierdzą, że to zupełnie inna osoba. Czy słusznie?

kylie jenner kylie jenner/FameFlynet, Instagram
Kylie Jenner (18 l.) w końcu udostępniła na swoim Instagramie zdjęcie, na którym nie ma make-upu. Trzeba przyznać, że celebrytka... wygląda zupełnie inaczej niż na co dzień.

Zobacz też: Kylie Jenner w końcu mówi o swojej seks-taśmie! A wszystko po to, aby...

Fani twierdzą, że celebrytka w końcu wygląda na swój wiek. Ponadto, internauci twierdzą, że powinna zacząć propagować... naturalność, ponieważ taki look wyszedł jej zdecydowanie na plus.

Co więcej, według zachodnich portali plotkarskich, Kylie wygląda... o wiele lepiej po rozstaniu z Tygą. Czy mają rację?

Wśród komentarzy pod fotografią można przeczytać:

W końcu normalnie wyglądasz! Brawo!


Z makijażem 30, bez tapety 19 lat. Nie ma sensu, abyś się postarzała za wszelką cenę, bo to nie jest cool.


Normalna dziewczyna, brawo.


Zobacz też: Zestawienie tych zdjęć Kendall Jenner i Kylie Jenner SZOKUJE

A co Wy sądzicie o tym zdjęciu? Czy Kylie rzeczywiście wygląda lepiej bez tapety?


Hello

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika King Kylie (@kyliejenner)




@kendallandkylie @sashasamsonova

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika King Kylie (@kyliejenner)




Kylie Jenner pokazała się bez make-upu... i wygląda KOMPLETNIE inaczej

Kylie Jenner pokazała się bez make-upu... i wygląda KOMPLETNIE inaczej

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (66): sortuj
  • Avatar użytkownika maripossa
    maripossa 10-06-16, 21:51 cytuj
    I tak nie wyglada naturalnie, jak była młodsza była naturalna i ładniejsza.
    Zobacz moje komentarze i profil
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 17:28 cytuj
    Kreska permanentna, rzęsy doczepione albo na trwałej brwi przeszczepie no i henna ale to w sumie normalne usta ostrzykniete twarz i ciało pomalowane sprayem opal aja cym bardzo naturalne każdy wyglądałby uroczo
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 11:42 cytuj
    gość, 07-06-16, 23:08 napisał(a):
    Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać


    dobry dowcip trollu ;)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 11:27 cytuj
    gość, 08-06-16, 10:46 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 10:36 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 09:05 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 07:24 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 00:32 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:54 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:08 napisał(a): Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać
    Sa rowniez w Polsce sliczne dziewczyny i kobiety, ale jest ich niezwykle malo. Ale zazdrosnice zawsze sie do czegos przyczepia, a z doswiadczenia wiem, ze ludzie zakompleksieni najwiecej maja do powiedzienie na temat urody innych;) oczywiscie zlego do powiedzenia. Doszukuja sie niewiadomo czego. Wystarczy spojrzec raz i widac, ze bardzo ladna dziewczyna. Przynajmniej na zdjeciu.
    Jest dużo ślicznych kobiet w Polsce
    No nie stać nas na operacje plastyczne dlatego wyglądamy gorzej
    To kto Ci broni zarabiać ?
    A patrzałaś ceny? Nos 7 tys piersi 10-15 tys kupa kasy jedynie na kredyt
    Jak bym miała taka kase to bym wolała sobie samochód kupić na cycki szkoda tyle wydawać :/
    Zależy. Akurat ja mam C więc nie jest źle, chciałabym mieć D, ale nie takim kosztem. Jednak gdybym była płaska i byłby to mój duży kompleks który odbijalby się na moim życiu codziennym, odlozylabym kasę albo wzięła pożyczkę
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 10:46 cytuj
    gość, 08-06-16, 10:36 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 09:05 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 07:24 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 00:32 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:54 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:08 napisał(a): Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać
    Sa rowniez w Polsce sliczne dziewczyny i kobiety, ale jest ich niezwykle malo. Ale zazdrosnice zawsze sie do czegos przyczepia, a z doswiadczenia wiem, ze ludzie zakompleksieni najwiecej maja do powiedzienie na temat urody innych;) oczywiscie zlego do powiedzenia. Doszukuja sie niewiadomo czego. Wystarczy spojrzec raz i widac, ze bardzo ladna dziewczyna. Przynajmniej na zdjeciu.
    Jest dużo ślicznych kobiet w Polsce
    No nie stać nas na operacje plastyczne dlatego wyglądamy gorzej
    To kto Ci broni zarabiać ?
    A patrzałaś ceny? Nos 7 tys piersi 10-15 tys kupa kasy jedynie na kredyt
    Jak bym miała taka kase to bym wolała sobie samochód kupić na cycki szkoda tyle wydawać :/
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 10:36 cytuj
    gość, 08-06-16, 09:05 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 07:24 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 00:32 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:54 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:08 napisał(a): Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać
    Sa rowniez w Polsce sliczne dziewczyny i kobiety, ale jest ich niezwykle malo. Ale zazdrosnice zawsze sie do czegos przyczepia, a z doswiadczenia wiem, ze ludzie zakompleksieni najwiecej maja do powiedzienie na temat urody innych;) oczywiscie zlego do powiedzenia. Doszukuja sie niewiadomo czego. Wystarczy spojrzec raz i widac, ze bardzo ladna dziewczyna. Przynajmniej na zdjeciu.
    Jest dużo ślicznych kobiet w Polsce
    No nie stać nas na operacje plastyczne dlatego wyglądamy gorzej
    To kto Ci broni zarabiać ?
    A patrzałaś ceny? Nos 7 tys piersi 10-15 tys kupa kasy jedynie na kredyt
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 09:20 cytuj
    To worek na murzyńska sperme
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 09:05 cytuj
    gość, 08-06-16, 07:24 napisał(a):
    gość, 08-06-16, 00:32 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:54 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:08 napisał(a): Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać
    Sa rowniez w Polsce sliczne dziewczyny i kobiety, ale jest ich niezwykle malo. Ale zazdrosnice zawsze sie do czegos przyczepia, a z doswiadczenia wiem, ze ludzie zakompleksieni najwiecej maja do powiedzienie na temat urody innych;) oczywiscie zlego do powiedzenia. Doszukuja sie niewiadomo czego. Wystarczy spojrzec raz i widac, ze bardzo ladna dziewczyna. Przynajmniej na zdjeciu.
    Jest dużo ślicznych kobiet w Polsce
    No nie stać nas na operacje plastyczne dlatego wyglądamy gorzej
    To kto Ci broni zarabiać ?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 08:52 cytuj
    Zdjęcie z filtrami i w lekkim makijazu, a i tak nie zachwyca.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 08:17 cytuj
    najbardziej nie cool jest zmienianie na siłę odcienia skóry z zimnego na ciepły
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 07:24 cytuj
    gość, 08-06-16, 00:32 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:54 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:08 napisał(a): Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać
    Sa rowniez w Polsce sliczne dziewczyny i kobiety, ale jest ich niezwykle malo. Ale zazdrosnice zawsze sie do czegos przyczepia, a z doswiadczenia wiem, ze ludzie zakompleksieni najwiecej maja do powiedzienie na temat urody innych;) oczywiscie zlego do powiedzenia. Doszukuja sie niewiadomo czego. Wystarczy spojrzec raz i widac, ze bardzo ladna dziewczyna. Przynajmniej na zdjeciu.
    Jest dużo ślicznych kobiet w Polsce
    No nie stać nas na operacje plastyczne dlatego wyglądamy gorzej
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 07:22 cytuj
    Ona zawsze tylko oczy lekko podkreśla nigdy nienakłada tony tapety
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 02:43 cytuj
    usta obrzydliwe aż się rzygac chce napuchnięte jakby ją coś ugryzło. zdjęcie z filtrami i retuszami, a i tak wygląda brzydko na nim.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 01:16 cytuj
    Bez makijażu wygląda po prostu na swój wiek. Ale po przerobce jest bardzo ładna.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 00:32 cytuj
    gość, 07-06-16, 23:54 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 23:08 napisał(a): Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać
    Sa rowniez w Polsce sliczne dziewczyny i kobiety, ale jest ich niezwykle malo. Ale zazdrosnice zawsze sie do czegos przyczepia, a z doswiadczenia wiem, ze ludzie zakompleksieni najwiecej maja do powiedzienie na temat urody innych;) oczywiscie zlego do powiedzenia. Doszukuja sie niewiadomo czego. Wystarczy spojrzec raz i widac, ze bardzo ladna dziewczyna. Przynajmniej na zdjeciu.
    Jest dużo ślicznych kobiet w Polsce
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-06-16, 00:16 cytuj
    Jakby ją pszczoła w wargi użądliła...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-06-16, 23:56 cytuj
    gość, 07-06-16, 20:58 napisał(a):
    gość, 07-06-16, 20:55 napisał(a):
    Sliczna dziewczeca buzia:) Wiem, wiem, Wy jestescie piekniejsze;) Spojrzcie najpierw w lustro a potem spojrzyjcie na jej zdjecie. Przynajmniej samych siebie nie oklamujcie.

    Ty siebie już nie okłamuj.


    A przepraszam, w czym mam sie nie oklamywac?;) sadzisz, ze to takie cool, napisanie polowy zdania? Czy na wiecej Cie juz po prostu intelektualnie nie stac?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-06-16, 23:54 cytuj
    gość, 07-06-16, 23:08 napisał(a):
    Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać


    Sa rowniez w Polsce sliczne dziewczyny i kobiety, ale jest ich niezwykle malo. Ale zazdrosnice zawsze sie do czegos przyczepia, a z doswiadczenia wiem, ze ludzie zakompleksieni najwiecej maja do powiedzienie na temat urody innych;) oczywiscie zlego do powiedzenia. Doszukuja sie niewiadomo czego. Wystarczy spojrzec raz i widac, ze bardzo ladna dziewczyna. Przynajmniej na zdjeciu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-06-16, 23:08 cytuj
    Jest o milion razy ładniejsza od was to widać piękna dziewczyna ja takich dziewczyn w Polsce nie widać
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-06-16, 23:01 cytuj
    Te usta wygladają jak jakiś obcy, są obleśne, a nieumalowane to po prostu TRAGEDIA!!!! Zreszta, czy pokazanie się bez make-upu to jakis wyczyn?? To seriooo takie dziwne, że 18-latka wygląda dobrze bez makijażu?? To chyba normalne??
    Nie masz konta? Zarejestruj się!