Liam Hemsworth po raz pierwszy o rozstaniu z Miley Cyrus

przejdź do komentarzy

Aktor do tej pory nie wypowiadał się na takie tematy.

miley cyrus miley cyrus/© Fame/Flynet
Jednym z głośniejszych wydarzeń w 2013 było rozstanie Miley Cyrus (23 l.) i Liama Hemswortha (26 l.). Po tym, jak piosenkarka odstawiła taniec godowy na kroczu Robina Thicke'a, jej narzeczony stwierdził, że potrzebują przerwy.

Zobacz: Miley Cyrus i Liam Hemsworth będą mieli dziecko!

Miley i Liam wytrzymali bez siebie trzy lata. Na początku bieżącego roku dali sobie jeszcze jedną szansę. Teraz aktor po raz pierwszy otworzył się w kwestii rozstania z narzeczoną.

Oczywiście, że było ciężko, ale w tamtym czasie zmierzaliśmy w innych kierunkach. To musiało się stać. We dwójkę byliśmy bardzo młodzi, to była dobra decyzja - mówi Liam.


Cyrus i Hemsworth poznali się na planie filmu The Last Song. Gdy zaczęli się spotykać, Miley miała zaledwie 17 lat. Liam miał 20. Po trzech latach związku aktor poprosił dziewczynę o rękę.

Zobacz: JAKI JEST IDEALNY PIERŚCIONEK DLA TWOJEGO ZNAKU ZODIAKU?

To musiało się tak skończyć?

 


Liam i MIley

Liam i MIley

Liam i MIley

Liam i MIley

Liam i MIley

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (13): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 31-05-16, 08:32 cytuj
    Mam nadzieje ze Miley przy nim znowu znormnalnieje juz zaczela na plus zapuscila w koncu wlosy....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 22:09 cytuj
    gość, 30-05-16, 12:07 napisał(a):
    ja mu się dziwię bo ona jest jeszcze dzieckiem i to specjalnej troski a nie kobietą...a on chyba potrzebuje córeczki a nie kobiety do życia hehe


    a skad pomysl, ze on taki dorosly i dojrzaly?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 18:52 cytuj
    gość, 30-05-16, 12:07 napisał(a): ja mu się dziwię bo ona jest jeszcze dzieckiem i to specjalnej troski a nie kobietą...a on chyba potrzebuje córeczki a nie kobiety do życia hehe
    Ja pamiętam Miley z Hanny Montany a ta co jest teraz to jakieś nieporozumienie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 18:50 cytuj
    Ona się zachowuje jak wariatka i te jej stroje poza tym mówiła że jest lesbą więc ten facet jej nie wystarczy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 18:40 cytuj
    ta typiara to jakies nieporozumienie, do klatki z nia
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 13:45 cytuj
    Ja im zycze szczescia :) mam nadzieje, ze im sie ulozy. Milosc jest w zyciu najwazniejsza.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 12:24 cytuj
    Nocny Podjad napisał(a):
    Miley Cyrus (23 l.) i Liama Hemswortha (26 l.)


    Nocny Podjad napisał(a):
    Gdy zaczęli się spotykać, Miley miała zaledwie 17 lat. Liam miał 23


    Miley postarzala sie o 6 lat, a Liam tylko o 3? czy byl w tym czasie w rakiecie kosmicznej?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 12:22 cytuj
    NocnyPodjad napisał(a):
    We dwójkę byliśmy bardzo młodzi


    język polski 1 : kozak 0
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 12:07 cytuj
    ja mu się dziwię bo ona jest jeszcze dzieckiem i to specjalnej troski a nie kobietą...a on chyba potrzebuje córeczki a nie kobiety do życia hehe
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 12:05 cytuj
    Cos szybko sie ta Mailey starzeje. Skoro poznali sie jak mieli 17 (ona) i (23) a teraz maja 23 i 26 to biednej dziewusze 3 lata uciekły. Pewnie skutek uboczny marihuany
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 12:05 cytuj
    Piszą ze ona ma teraz 23 a on 26 wiec z moich obliczeń wynika ze między nimi jest 3 lata różnicy a później piszą ze jak się poznali to ona miała 17 a on 23 wiec widzę ze dla Liama czas się zatrzymał :D ale farciarz :D
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 11:37 cytuj
    Nic z tego nie bedzie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-05-16, 11:34 cytuj
    No i szczęścia życzę!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!