Madonna promuje sieć siłowni (FOTO)

przejdź do komentarzy

Z takimi przedramionami jest chyba antyreklamą.

madonna madonna/ © PR Photos
Madonna poszerza swoje imperium - tym razem zakłada sieć siłowni zwaną Hard Candy.

Wszyscy wróżą sukces, w końcu biznes powstaje pod szyldem wielkiej gwiazdy.

Tylko czy ona sama nie jest antyreklamą i przestrogą dla tych, którzy ćwiczą za dużo? Wiadomo, że piosenkarka spędza na siłowni 1-2 godziny dziennie 6 razy w tygodniu.

A później trzeba retuszować jej przedramiona w reklamach...

Na plakatach reklamujących owe siłownie na pewno też poprawią jej to i owo.
 








Poniżej nieretuszowane zdjęcie Madonny dla Golce & Gabbana - żylaste ramiona naprawdę straszą:




Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!