Majka (póki co) pobiła BrzydUlę
Pierwsze odcinki nowego serialu miały większa widownię, niż początkowe odcinki BrzydUli.
Reklama czyni cuda – jak donosi portal Wirtualnemedia pierwsze cztery odcinki nowego serialu Majka miały lepszą oglądalność, niż analogiczne odcinki BrzydUli.
Brzydula na starcie zgromadziła 1,77 mln widzów i 17,7 proc. udziału w grupie 4+ oraz 20,78 proc. w grupie 16-49 – czytamy. Z kolei udział w rynku serialu Majka wyniósł w grupie 4+ – 18,82 proc., zaś w grupie 16-49 – 22,47 proc.
W sumie początkowe odcinki nowego serialu widziało 2,57 miliona widzów. Średnia widownia wszystkich nadanych odcinków BrzydUli była nieco większa – wyniosła 2,89 miliona osób.
Ciekawe, jak to będzie z popularnością Majki w późniejszym czasie. BrzydUla z odcinka na odcinek zyskiwała. Czy to samo czeka nowy serial?