Maria Czubaszek nie żyje

przejdź do komentarzy

Pisarka i satyryczka miała 76 lat.

maria czubaszek maria czubaszek/© KAPiF
12 maja 2016 zmarła polska pisarka, dziennikarka, scenarzystka, felietonistka, satyryczka i komentatorka Szkła Kontaktowego, Maria Czubaszek.

Zobacz: Czubaszek o śmierci Wrony

Czubaszek urodziła się w 1939 roku, debiutowała w Programie 1. Polskiego Radia. Kilka lat później związała się z radiową Trójką.

Napisane przez nią utwory wykonywali artyści tacy, jak Ewa Bem, Andrzej Dąbrowski, Grzegorz Markowski, Turbadurzy, Ryszard Rynkowski i inni.

Przyczyny śmierci Marii Czubaszek na razie nie są znane. Rąbka tajemnicy uchylił Hirek Wrona, mówiąc, że Maria chorowała od wielu lat, jednak nigdy nie narzekała na dolegliwości. Nie mogę powiedzieć na co umarła - dodaje.

Zobacz: MARIA CZUBASZEK - CO MÓWI O ŚWIĘTACH BOŻEGO NARODZENIA?






Maria Czubaszek nie żyje

Maria Czubaszek nie żyje

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (204): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 15-05-16, 21:11 cytuj
    gość, 15-05-16, 21:07 napisał(a):
    gość, 13-05-16, 22:50 napisał(a):
    gość, 13-05-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:20 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:18 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:14 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:05 napisał(a):
    Mam pytanie.czy sie smaży w piekle po tylu aborcjach?

    W jakim piekle dziecko? W bajki jeszcze wierzysz?? A co do tych aborcji...jej pochwa, jej sprawa, nic ci do tego

    wierze w Boga.

    A ona nie wierzyła. I co? Dlaczego narzucasz jej swój światopogląd?

    Nikomu niczego nie narzucam.wierz sobie w co chcesz.po śmierci sie przekonasz.jeśli wierzysz że umrzesz.

    A co jeśli Ty się przekonasz, że Cie całe życie oszukiwali?

    Nic nie straci, gorzej jak jednak Bóg istnieje, a ty nie wierzysz...Teraz pytanie - kto gorzej na tym wyjdzie - ten, kto wierzy, a Boga nie ma, czy ten,kto nie wierzy, a Bóg jest?

    No właśnie!


    "Zakład Pascala"- fałszywa dychotomia.
    Nikt naprawdę myślący nie traktuje tego argumentu na poważnie.
    A co jeśli Ty jesteś w błędzie i ten Twój bóg okaże się którymś z bogów hinduskich? Może okazać się, że żyłaś/eś nie według jego przykazań.
    Proszę mi tylko nie pisać, że to też BÓG. Wszystkie religie różnią się między sobą drastycznie i np możesz narazić się na hinduskie piekiełko, bo jadłaś święte krówki.


    Większość ludzi boi się śmieci i dlatego powstały religie by człowiek mógł pogodzić się ze swoją śmiertelnością. Nikt na 100% nie wie, ale to dość aroganckie podejście wierzyć w swoją wyjątkowość. Będzie to co było zanim istniałaś- czyli NIC. Koniec=śmierć mózgu. A strach to najsilniejsze, atawistyczne uczucie i przez to tak łatwo ludziom wciskać różne bajki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-05-16, 21:07 cytuj
    gość, 13-05-16, 22:50 napisał(a):
    gość, 13-05-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:20 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:18 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:14 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:05 napisał(a):
    Mam pytanie.czy sie smaży w piekle po tylu aborcjach?

    W jakim piekle dziecko? W bajki jeszcze wierzysz?? A co do tych aborcji...jej pochwa, jej sprawa, nic ci do tego

    wierze w Boga.

    A ona nie wierzyła. I co? Dlaczego narzucasz jej swój światopogląd?

    Nikomu niczego nie narzucam.wierz sobie w co chcesz.po śmierci sie przekonasz.jeśli wierzysz że umrzesz.

    A co jeśli Ty się przekonasz, że Cie całe życie oszukiwali?

    Nic nie straci, gorzej jak jednak Bóg istnieje, a ty nie wierzysz...Teraz pytanie - kto gorzej na tym wyjdzie - ten, kto wierzy, a Boga nie ma, czy ten,kto nie wierzy, a Bóg jest?

    No właśnie!


    "Zakład Pascala"- fałszywa dychotomia.
    Nikt naprawdę myślący nie traktuje tego argumentu na poważnie.
    A co jeśli Ty jesteś w błędzie i ten Twój bóg okaże się którymś z bogów hinduskich? Może okazać się, że żyłaś/eś nie według jego przykazań.
    Proszę mi tylko nie pisać, że to też BÓG. Wszystkie religie różnią się między sobą drastycznie i np możesz narazić się na hinduskie piekiełko, bo jadłaś święte krówki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-05-16, 21:03 cytuj
    gość, 14-05-16, 00:45 napisał(a):
    Wspaniała kobieta, wielki człowiek, światły umysł. Nic dziwnego, że z niewieloma kobietami się dogadywała baby to debilki w większości.
    Aborcjami też się nie chwaliła i mówiła sama, że to żaden powód do dumy.
    Po prostu w tamtych czasach to był popularny zabieg i nikt nie robił z tego tragedii i chryi jak teraz, razem z nią w tym roku w którym usuwała ona w Polsce zrobiło to setki tysięcy kobiet. Tylko Maria o tym opowiedziała. A one milczą. Wasze matki, babcie, ciocie...


    Popieram :)
    Wielka strata. Nie ma nikogo kto mógłby ją zastąpić.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-05-16, 00:09 cytuj
    gość, 14-05-16, 15:45 napisał(a):
    gość, 14-05-16, 11:26 napisał(a):
    gość, 14-05-16, 01:01 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:40 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:04 napisał(a): ktos tu pytal czy za aborcje mozna isc do piekla, nikomu nie zycze ale niestety tak :( poczytajcie sobie w necie "wywiad z demonem", glupia nazwa ale niestety to prawda. zreszta to nawet logiczne, jak za morderstwo mozna isc do nieba. nie ma co sie klocic o aborcje, jesli ktos nie chce dzieci, nikt nie zabrania mu go oddac, nie trzeba go zabijac.
    Spadaj Terlikowska! Dajcie ludziom zyc natchnione krolice, nie majace innego sensu w zyciu poza rodzeniem! Kazdy decyduje sam o swoim zyciu i kazdy sam za te decyzje ponosi odpowiedzialnosc! Wiec jeszcze raz: spadaj Terlikowska!
    O tym wlasnie mowie, nie chcesz wychowywac dziecka to je oddaj. Ale o jego zyciu nie decyduj.
    A o swoim ciele mogę decydować czy juz nie? To sobie może ty adoptuj te zarodki i sama urodz? I żeby nie bylo to akurat jestem matką dwojki dzieci ale to są chciane i zdrowe dzieci i moja DECYZJA.
    Możesz decydować o swoim ciele, ZABEZPIECZAJĄC SIĘ albo żyjąc w celibacie.
    Albo dokonując aborcji. A w sytuacji gwałtu to też wina zgwałconej, że zaszła w ciążę, bo się nie zabezpieczyła? Tępota ludzka nie zna granic.
    Nikt nie mówi o gwałcie, kretynko. Jestem za aborcją tylko w trzech przypadkach - gwałt, gdy dziecko urodziło by się chore (nie możemy nikogo zmuszać do męczeństwa) i w przypadku zagrożenia życia matki, czyli powinno zostać, jak jest teraz, mówië nie paniusiom, które traktują aborcję jako metodę antykoncepcji, trzeba czasem ruszyć głową też...
    Kto traktuje aborcję jako metodę antykoncepcji? Bredzisz dziewczyno.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-16, 16:55 cytuj
    gość, 14-05-16, 15:45 napisał(a):
    gość, 14-05-16, 11:26 napisał(a):
    gość, 14-05-16, 01:01 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:40 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:04 napisał(a): ktos tu pytal czy za aborcje mozna isc do piekla, nikomu nie zycze ale niestety tak :( poczytajcie sobie w necie "wywiad z demonem", glupia nazwa ale niestety to prawda. zreszta to nawet logiczne, jak za morderstwo mozna isc do nieba. nie ma co sie klocic o aborcje, jesli ktos nie chce dzieci, nikt nie zabrania mu go oddac, nie trzeba go zabijac.
    Spadaj Terlikowska! Dajcie ludziom zyc natchnione krolice, nie majace innego sensu w zyciu poza rodzeniem! Kazdy decyduje sam o swoim zyciu i kazdy sam za te decyzje ponosi odpowiedzialnosc! Wiec jeszcze raz: spadaj Terlikowska!
    O tym wlasnie mowie, nie chcesz wychowywac dziecka to je oddaj. Ale o jego zyciu nie decyduj.
    A o swoim ciele mogę decydować czy juz nie? To sobie może ty adoptuj te zarodki i sama urodz? I żeby nie bylo to akurat jestem matką dwojki dzieci ale to są chciane i zdrowe dzieci i moja DECYZJA.
    Możesz decydować o swoim ciele, ZABEZPIECZAJĄC SIĘ albo żyjąc w celibacie.
    Albo dokonując aborcji. A w sytuacji gwałtu to też wina zgwałconej, że zaszła w ciążę, bo się nie zabezpieczyła? Tępota ludzka nie zna granic.
    Nikt nie mówi o gwałcie, kretynko. Jestem za aborcją tylko w trzech przypadkach - gwałt, gdy dziecko urodziło by się chore (nie możemy nikogo zmuszać do męczeństwa) i w przypadku zagrożenia życia matki, czyli powinno zostać, jak jest teraz, mówië nie paniusiom, które traktują aborcję jako metodę antykoncepcji, trzeba czasem ruszyć głową też...
    Kretynkom to Ty jesteś. Ja jestem za aborcją w każdym przypadku i mogłabym jej dokonywać codziennie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-16, 15:45 cytuj
    gość, 14-05-16, 11:26 napisał(a):
    gość, 14-05-16, 01:01 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:40 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:04 napisał(a): ktos tu pytal czy za aborcje mozna isc do piekla, nikomu nie zycze ale niestety tak :( poczytajcie sobie w necie "wywiad z demonem", glupia nazwa ale niestety to prawda. zreszta to nawet logiczne, jak za morderstwo mozna isc do nieba. nie ma co sie klocic o aborcje, jesli ktos nie chce dzieci, nikt nie zabrania mu go oddac, nie trzeba go zabijac.
    Spadaj Terlikowska! Dajcie ludziom zyc natchnione krolice, nie majace innego sensu w zyciu poza rodzeniem! Kazdy decyduje sam o swoim zyciu i kazdy sam za te decyzje ponosi odpowiedzialnosc! Wiec jeszcze raz: spadaj Terlikowska!
    O tym wlasnie mowie, nie chcesz wychowywac dziecka to je oddaj. Ale o jego zyciu nie decyduj.
    A o swoim ciele mogę decydować czy juz nie? To sobie może ty adoptuj te zarodki i sama urodz? I żeby nie bylo to akurat jestem matką dwojki dzieci ale to są chciane i zdrowe dzieci i moja DECYZJA.
    Możesz decydować o swoim ciele, ZABEZPIECZAJĄC SIĘ albo żyjąc w celibacie.
    Albo dokonując aborcji. A w sytuacji gwałtu to też wina zgwałconej, że zaszła w ciążę, bo się nie zabezpieczyła? Tępota ludzka nie zna granic.
    Nikt nie mówi o gwałcie, kretynko. Jestem za aborcją tylko w trzech przypadkach - gwałt, gdy dziecko urodziło by się chore (nie możemy nikogo zmuszać do męczeństwa) i w przypadku zagrożenia życia matki, czyli powinno zostać, jak jest teraz, mówië nie paniusiom, które traktują aborcję jako metodę antykoncepcji, trzeba czasem ruszyć głową też...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-16, 11:32 cytuj
    gość, 13-05-16, 22:29 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 21:48 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 21:33 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 21:10 napisał(a): Spłonie w piekle morderczyni !
    Dobrze, że to Bóg o tym zadecyduje, a nie Ty...
    Super....gadki o Bogu i piekle, a temat dotyczy ateistki
    To, że ona nie wierzyła w Boga, to nie znaczy, że On nie istnieje.
    A to, że Ty wierzysz to nie znaczy, że istnieje.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-16, 11:26 cytuj
    gość, 14-05-16, 01:01 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:40 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:04 napisał(a): ktos tu pytal czy za aborcje mozna isc do piekla, nikomu nie zycze ale niestety tak :( poczytajcie sobie w necie "wywiad z demonem", glupia nazwa ale niestety to prawda. zreszta to nawet logiczne, jak za morderstwo mozna isc do nieba. nie ma co sie klocic o aborcje, jesli ktos nie chce dzieci, nikt nie zabrania mu go oddac, nie trzeba go zabijac.
    Spadaj Terlikowska! Dajcie ludziom zyc natchnione krolice, nie majace innego sensu w zyciu poza rodzeniem! Kazdy decyduje sam o swoim zyciu i kazdy sam za te decyzje ponosi odpowiedzialnosc! Wiec jeszcze raz: spadaj Terlikowska!
    O tym wlasnie mowie, nie chcesz wychowywac dziecka to je oddaj. Ale o jego zyciu nie decyduj.
    A o swoim ciele mogę decydować czy juz nie? To sobie może ty adoptuj te zarodki i sama urodz? I żeby nie bylo to akurat jestem matką dwojki dzieci ale to są chciane i zdrowe dzieci i moja DECYZJA.
    Możesz decydować o swoim ciele, ZABEZPIECZAJĄC SIĘ albo żyjąc w celibacie.
    Albo dokonując aborcji. A w sytuacji gwałtu to też wina zgwałconej, że zaszła w ciążę, bo się nie zabezpieczyła? Tępota ludzka nie zna granic.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-16, 07:14 cytuj
    ja uwazam ze powinno zostac tak jak jest czyli wyjatek za gwalt albo ciezka chorobe czy uszkodzenie plodu. i tyle. po co to ruszac.
    Z drugiej strony widzialam kiedys film jak sie dokonuje aborcji. usunieto płód ktory mial juz lekko wykształcone konczyny i zarys sylwetki... jak ktos widzial taki film to wie o co chodzi.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-16, 01:06 cytuj
    gość, 12-05-16, 23:52 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:47 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:40 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:04 napisał(a): ktos tu pytal czy za aborcje mozna isc do piekla, nikomu nie zycze ale niestety tak :( poczytajcie sobie w necie "wywiad z demonem", glupia nazwa ale niestety to prawda. zreszta to nawet logiczne, jak za morderstwo mozna isc do nieba. nie ma co sie klocic o aborcje, jesli ktos nie chce dzieci, nikt nie zabrania mu go oddac, nie trzeba go zabijac.
    Spadaj Terlikowska! Dajcie ludziom zyc natchnione krolice, nie majace innego sensu w zyciu poza rodzeniem! Kazdy decyduje sam o swoim zyciu i kazdy sam za te decyzje ponosi odpowiedzialnosc! Wiec jeszcze raz: spadaj Terlikowska!
    O tym wlasnie mowie, nie chcesz wychowywac dziecka to je oddaj. Ale o jego zyciu nie decyduj.
    A o swoim ciele mogę decydować czy juz nie? To sobie może ty adoptuj te zarodki i sama urodz? I żeby nie bylo to akurat jestem matką dwojki dzieci ale to są chciane i zdrowe dzieci i moja DECYZJA.
    Nasze prawa koncza sie tam, gdzie zaczynaja prawa drugiej osoby.
    Kochanie zarodek to nie jest osoba. Masz w dowodzie datę urodzenia czy poczęcia? Na jakiej zasadzie wydaje się tobie ze masz prawo mówić co jakaś kobieta ma robić czy nie?
    Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania płód 9-miesięczny to też nie człowiek, ciekawe...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-16, 01:01 cytuj
    gość, 12-05-16, 23:40 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 23:04 napisał(a): ktos tu pytal czy za aborcje mozna isc do piekla, nikomu nie zycze ale niestety tak :( poczytajcie sobie w necie "wywiad z demonem", glupia nazwa ale niestety to prawda. zreszta to nawet logiczne, jak za morderstwo mozna isc do nieba. nie ma co sie klocic o aborcje, jesli ktos nie chce dzieci, nikt nie zabrania mu go oddac, nie trzeba go zabijac.
    Spadaj Terlikowska! Dajcie ludziom zyc natchnione krolice, nie majace innego sensu w zyciu poza rodzeniem! Kazdy decyduje sam o swoim zyciu i kazdy sam za te decyzje ponosi odpowiedzialnosc! Wiec jeszcze raz: spadaj Terlikowska!
    O tym wlasnie mowie, nie chcesz wychowywac dziecka to je oddaj. Ale o jego zyciu nie decyduj.
    A o swoim ciele mogę decydować czy juz nie? To sobie może ty adoptuj te zarodki i sama urodz? I żeby nie bylo to akurat jestem matką dwojki dzieci ale to są chciane i zdrowe dzieci i moja DECYZJA.
    Możesz decydować o swoim ciele, ZABEZPIECZAJĄC SIĘ albo żyjąc w celibacie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-16, 00:45 cytuj
    Wspaniała kobieta, wielki człowiek, światły umysł. Nic dziwnego, że z niewieloma kobietami się dogadywała baby to debilki w większości.
    Aborcjami też się nie chwaliła i mówiła sama, że to żaden powód do dumy.
    Po prostu w tamtych czasach to był popularny zabieg i nikt nie robił z tego tragedii i chryi jak teraz, razem z nią w tym roku w którym usuwała ona w Polsce zrobiło to setki tysięcy kobiet. Tylko Maria o tym opowiedziała. A one milczą. Wasze matki, babcie, ciocie...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-16, 23:34 cytuj
    Trzeba przyznac ze dobrana para z nich byla, bedac taka .... trzeba bylo równie zwichniętego faceta znaleźć
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-16, 23:07 cytuj
    gość, 13-05-16, 19:18 napisał(a):

    a czy jabłko jest drzewem? a jajko jest kurą?

    Jedno i drugie zawiera w sobie 100%, niepodważalny potencjał by zostać jabłonią, kurą, bądź kogutem. I dokładnie tym zostaną, o ile pozwoli im się na naturalny rozwój i nie będzie się go w żaden sposób zakłócać. Chyba że się mylę i z jabłek wyrastają drewniane łyżki a z kurzych jaj lgną się balony meteorologiczne...

    Nie zgadzam się z tym, co chcesz udowodnić - ale gratuluję poczucia humoru mimo różnicy zdań.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-16, 22:53 cytuj
    Apropo wiary. Co jeśli ktoś urodził się wśròd kanibali, a o Bogu nawet nie słyszał? Miał jakiś wybór? Pójdzie do piekła? A czy jakbyście były arabkami to niby też wierzyłybyßcie w chrześcijañski dekalog, czy jednak koran jak mamusia i tatus? I co piekło?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-16, 22:50 cytuj
    gość, 13-05-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:20 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:18 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:14 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:05 napisał(a): Mam pytanie.czy sie smaży w piekle po tylu aborcjach?
    W jakim piekle dziecko? W bajki jeszcze wierzysz?? A co do tych aborcji...jej pochwa, jej sprawa, nic ci do tego
    wierze w Boga.
    A ona nie wierzyła. I co? Dlaczego narzucasz jej swój światopogląd?
    Nikomu niczego nie narzucam.wierz sobie w co chcesz.po śmierci sie przekonasz.jeśli wierzysz że umrzesz.
    A co jeśli Ty się przekonasz, że Cie całe życie oszukiwali?
    Nic nie straci, gorzej jak jednak Bóg istnieje, a ty nie wierzysz...Teraz pytanie - kto gorzej na tym wyjdzie - ten, kto wierzy, a Boga nie ma, czy ten,kto nie wierzy, a Bóg jest?
    No właśnie!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-16, 22:48 cytuj
    gość, 13-05-16, 22:43 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:28 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:20 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:18 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:14 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:05 napisał(a): Mam pytanie.czy sie smaży w piekle po tylu aborcjach?
    W jakim piekle dziecko? W bajki jeszcze wierzysz?? A co do tych aborcji...jej pochwa, jej sprawa, nic ci do tego
    wierze w Boga.
    A ona nie wierzyła. I co? Dlaczego narzucasz jej swój światopogląd?
    Nikomu niczego nie narzucam.wierz sobie w co chcesz.po śmierci sie przekonasz.jeśli wierzysz że umrzesz.
    A co jeśli Ty się przekonasz, że Cie całe życie oszukiwali?
    Nie przekona sie:) będzie tylko kupką zgniłego mięsa i kości :)
    Ty juź jesteś, zabierasz tlen.
    Jesteś niepoważna, co za wariatka!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-16, 22:43 cytuj
    gość, 12-05-16, 22:28 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:20 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:18 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:14 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:05 napisał(a): Mam pytanie.czy sie smaży w piekle po tylu aborcjach?
    W jakim piekle dziecko? W bajki jeszcze wierzysz?? A co do tych aborcji...jej pochwa, jej sprawa, nic ci do tego
    wierze w Boga.
    A ona nie wierzyła. I co? Dlaczego narzucasz jej swój światopogląd?
    Nikomu niczego nie narzucam.wierz sobie w co chcesz.po śmierci sie przekonasz.jeśli wierzysz że umrzesz.
    A co jeśli Ty się przekonasz, że Cie całe życie oszukiwali?
    Nie przekona sie:) będzie tylko kupką zgniłego mięsa i kości :)
    Ty juź jesteś, zabierasz tlen.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-16, 22:42 cytuj
    gość, 12-05-16, 22:23 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:20 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:18 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:14 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:05 napisał(a): Mam pytanie.czy sie smaży w piekle po tylu aborcjach?
    W jakim piekle dziecko? W bajki jeszcze wierzysz?? A co do tych aborcji...jej pochwa, jej sprawa, nic ci do tego
    wierze w Boga.
    A ona nie wierzyła. I co? Dlaczego narzucasz jej swój światopogląd?
    Nikomu niczego nie narzucam.wierz sobie w co chcesz.po śmierci sie przekonasz.jeśli wierzysz że umrzesz.
    A co jeśli Ty się przekonasz, że Cie całe życie oszukiwali?
    Nic nie straci, gorzej jak jednak Bóg istnieje, a ty nie wierzysz...Teraz pytanie - kto gorzej na tym wyjdzie - ten, kto wierzy, a Boga nie ma, czy ten,kto nie wierzy, a Bóg jest?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-16, 22:35 cytuj
    gość, 12-05-16, 22:13 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:10 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:08 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 22:05 napisał(a): Mam pytanie.czy sie smaży w piekle po tylu aborcjach?
    Hłe hłe. Wątpię żeby się tym przyjmowała, a nawet jeśli to zapewne teraz siedzi i rzuca cięte riposty w kotle. Wspaniała kobieta, wspaniałe poczucie humoru i inteligencja.
    Jak by była inteligentna to by nie dokonała skrobanki.męża miała a zabijała w sobie ludzi.dziwna.
    Zarodek to nie człowiek.
    Ty też byłaś takim zarodkiem, a z moich obserwacji wynika, że wiek wcale nie śwadczy o człowieczeństwie, możesz mieć i 50 lat i nie być człowiekiem.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!