Marina Łuczenko Szczęsna w bikini na plaży (Instagram)

przejdź do komentarzy

Szczęśni opuścili Tokio i wylądowali... w raju

marina łuczenko marina łuczenko/Instagram zrzut ekranu
Po kilku dniach zwiedzania Japonii, Marina Łuczenko Szczęsna i jej mąż zapakowali walizki, wsiedli w samolot i polecieli do... raju.

Zobacz: Fani o zdjęciu Mariny: Kto bogatemu zabroni (Instagram)

Marina Łuczenko Szczęsna na wakacjach


Jak to możliwe? To bardzo proste - Szczęśni wylądowali na Hawajach, a fotki, które zdążyła już pokazać piosenkarka w stu procentach potwierdzają jej słowa, że znalazła się w raju.

Z okna hotelu rozciąga się widok na lazurowy ocean. W tle widać zbocza gór, na niebie białe obłoczki. Poniżej palmy i plażę.

Marina już wypoczywa na plaży. Pod wieczór naszego czasu na jej Instagramie pojawił się gif ze skaczącą po złotym piasku gwiazdą.

Czytaj też: Marina Łuczenko i Wojtek Szczęsny pochwalili się zdjęciami ze ślubu!

Oj, wydaje się nam, że Szczęsna nie będzie chciała stamtąd odlatywać w dalszą drogę swej podróży poślubnej.

Tymczasem obejrzyjcie fotki z raju Mariny i Wojtka.


Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (94): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 12-07-16, 07:43 cytuj
    gość, 12-07-16, 00:49 napisał(a): Bo epatowanie bogactwem jest brakiem klasy. Osoby bogate "z domu" są skromne albo przynajmniej zachowują się w niewymuszony sposób. Nie umieszczają ciągle filmików i zdjęć w internecie, ponieważ żyją swoim życiem i nie muszą nikomu imponować. Nowobogaccy z kolei robią wszystko żeby inni nie przeoczyli luksusów, w jakich żyją. Dotyczy to również klasy średniej. Jest dużo utrzymanek, których mąż ciężko pracuje, a one siedzą w domu i cykają "focie" swoich B.ra.ja.nów żeby przy okazji pochwalić się plazmą kupioną przez rodziców. Takich osób należy pozbywać się ze znajomych, bo zaśmiecają ciągle tablicę przez nudę. Br.aj.a.n ma już 8 lat, ale taka nie pójdzie do roboty, "bo się nie opłaca za 1000 zł". No ale Marina przynajmniej coś tam nagrywa, zarabiała pieniądze już w młodym wieku, a Szczęsny jest milionerem.
    Nawet przeciętny Janusz z Ciechocinka ma w dzisiejszych czasach portale społecznościowe i dokumentuje wycieczki do McDonalda. Wam tylko bogaci przeszkadzają.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-07-16, 00:49 cytuj
    Bo epatowanie bogactwem jest brakiem klasy. Osoby bogate "z domu" są skromne albo przynajmniej zachowują się w niewymuszony sposób. Nie umieszczają ciągle filmików i zdjęć w internecie, ponieważ żyją swoim życiem i nie muszą nikomu imponować. Nowobogaccy z kolei robią wszystko żeby inni nie przeoczyli luksusów, w jakich żyją. Dotyczy to również klasy średniej. Jest dużo utrzymanek, których mąż ciężko pracuje, a one siedzą w domu i cykają "focie" swoich B.ra.ja.nów żeby przy okazji pochwalić się plazmą kupioną przez rodziców. Takich osób należy pozbywać się ze znajomych, bo zaśmiecają ciągle tablicę przez nudę. Br.aj.a.n ma już 8 lat, ale taka nie pójdzie do roboty, "bo się nie opłaca za 1000 zł". No ale Marina przynajmniej coś tam nagrywa, zarabiała pieniądze już w młodym wieku, a Szczęsny jest milionerem.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 16:03 cytuj
    gość, 11-07-16, 14:58 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 14:08 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 11:19 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 11:09 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 08:34 napisał(a): Ciekawe ile do wyjazdy dolozyla bezrobotna Marina ....
    Od kiedy to zony dokładają do mężów?
    Nie do mezow a do wyjazdow!
    Nie mów, ze sie z własnym mężem rozliczasz ? Rozumiem ze niektorzy maja osobne konta my z mężem rownież ale korzystamy z obu i to bez pytania. Każde bierze kartę ktora po prostu jest pod ręka i nikt nie wylicza kto ile na co wydał i z którego konta wziął. To chore taki podział na moje i twoje w małzeństwie, składanie sie na cos i rozliczanie z kasy.
    Hehe...trafilas w punkt!Macie dwa konta i dwa zrodla zarobku,a u nich tylko Szczesny zarabia bo Marina jest wiecznie bezrobotna.
    No i co z tego? Jesli obojgu im to odpowiada to w czym problem ? Sa małżeństwem i to ich decyzja. wojtka kasa i moze z nia robic co zechce. A marina cos tam jednak dalej sie bawi w piosenkarkę, bywa na okładkach, robi reklamę rożnym produktom na instagramie itd. Wiec jakis tam dochód na pewno ma i zapewne jest większy niz u przeciętnej Polki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 14:58 cytuj
    gość, 11-07-16, 14:08 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 11:19 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 11:09 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 08:34 napisał(a): Ciekawe ile do wyjazdy dolozyla bezrobotna Marina ....
    Od kiedy to zony dokładają do mężów?
    Nie do mezow a do wyjazdow!
    Nie mów, ze sie z własnym mężem rozliczasz ? Rozumiem ze niektorzy maja osobne konta my z mężem rownież ale korzystamy z obu i to bez pytania. Każde bierze kartę ktora po prostu jest pod ręka i nikt nie wylicza kto ile na co wydał i z którego konta wziął. To chore taki podział na moje i twoje w małzeństwie, składanie sie na cos i rozliczanie z kasy.
    Hehe...trafilas w punkt!Macie dwa konta i dwa zrodla zarobku,a u nich tylko Szczesny zarabia bo Marina jest wiecznie bezrobotna.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 14:08 cytuj
    gość, 11-07-16, 11:19 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 11:09 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 08:34 napisał(a): Ciekawe ile do wyjazdy dolozyla bezrobotna Marina ....
    Od kiedy to zony dokładają do mężów?
    Nie do mezow a do wyjazdow!
    Nie mów, ze sie z własnym mężem rozliczasz ? Rozumiem ze niektorzy maja osobne konta my z mężem rownież ale korzystamy z obu i to bez pytania. Każde bierze kartę ktora po prostu jest pod ręka i nikt nie wylicza kto ile na co wydał i z którego konta wziął. To chore taki podział na moje i twoje w małzeństwie, składanie sie na cos i rozliczanie z kasy.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 11:36 cytuj
    piszecie,ze jest tepa i co z tego, jest piekna, ma faceta ktory ja kocha i fajne zycie, nie kazdy jest inteligentny i musi byc, wiekszosc ludzi na swiecie jest tepa i tez maja prawo do zycia i do wszystkiego
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 11:19 cytuj
    gość, 11-07-16, 11:09 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 08:34 napisał(a): Ciekawe ile do wyjazdy dolozyla bezrobotna Marina ....
    Od kiedy to zony dokładają do mężów?
    Nie do mezow a do wyjazdow!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 11:11 cytuj
    gość, 11-07-16, 00:40 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 00:03 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:52 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:27 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:39 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:31 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:04 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:51 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:34 napisał(a): Wszyscy ja tutaj hejtuja, a 90% marzy, zeby miec takie zycie, chocby przez tydzien :D.
    Dokładnie . Ale ja mialam okazje ja poznać i jest tak tępa , ze to szok .
    Na ch ci spacje przed znakami interpunkcyjnymi?
    Żebyś sie zastanawiała
    Nad tym, co to za osoba, która nie zna zasad interpunkcji a wyzywa innych od tępych :)
    Widze misiu, ze masz bardzo nudne życie zeby sie zajmować takimi rzeczami i wytykać innym interpunkcje na kozaku.
    No niestety, ale może kiedyś bedzie na tyle ciekawe, ze bede juz tylko obrażać celebrytki i odpowiadać tym wytykającym interpunkcje :) nie pamietam natomiast przechodzenia na "misiu" o.O ... Czy to jakaś nowa moda, zwracać sie tak do obcych?
    Jak ja uwielbiam,te nawiedzone pseudo polonistki, które nie mają się do czego przyczepić na portalu plotkarskim, to wytykaja komuś interpunkcje.Idz kobieto, wyżyj się na portalach poświęconych temu tematowi, a nie na kozaczku. Masz jakiś kompleks niespełnionej nauczycielki??? W pracy Cie nikt nie słucha, w domu??? Czy niespełniony instynkt macierzyński??? Ze bierzesz się za pouczanie na portalu plotkarskim???!!!
    Brawo!!!!
    Szanuje swoj kraj i walczę ze zdrajcami, którzy niszczą nam jezyk :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 11:09 cytuj
    gość, 11-07-16, 08:34 napisał(a): Ciekawe ile do wyjazdy dolozyla bezrobotna Marina ....
    Od kiedy to zony dokładają do mężów?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 08:34 cytuj
    Ciekawe ile do wyjazdy dolozyla bezrobotna Marina ....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 01:40 cytuj
    gość, 11-07-16, 00:42 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:52 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:27 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:39 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:31 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:04 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:51 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:34 napisał(a): Wszyscy ja tutaj hejtuja, a 90% marzy, zeby miec takie zycie, chocby przez tydzien :D.
    Dokładnie . Ale ja mialam okazje ja poznać i jest tak tępa , ze to szok .
    Na ch ci spacje przed znakami interpunkcyjnymi?
    Żebyś sie zastanawiała
    Nad tym, co to za osoba, która nie zna zasad interpunkcji a wyzywa innych od tępych :)
    Widze misiu, ze masz bardzo nudne życie zeby sie zajmować takimi rzeczami i wytykać innym interpunkcje na kozaku.
    No niestety, ale może kiedyś bedzie na tyle ciekawe, ze bede juz tylko obrażać celebrytki i odpowiadać tym wytykającym interpunkcje :) nie pamietam natomiast przechodzenia na "misiu" o.O ... Czy to jakaś nowa moda, zwracać sie tak do obcych?
    Czy stwierdzenie faktu, ze ktoś jest tępy to obraza? Poznałam ja kiedyś, i mam prawo do swojego zdania. I niejedna . Osoba . Która ja zna ci to samo powie .
    Ja jej nie poznałam, ale to chyba nie jest konieczne aby przyznać dziewczynie rację. Ani jednego wywiadu z Marina nie byłam wstanie wysłuchać do końca.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 01:28 cytuj
    gość, 10-07-16, 21:04 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:51 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:34 napisał(a):
    Wszyscy ja tutaj hejtuja, a 90% marzy, zeby miec takie zycie, chocby przez tydzien :D.

    Dokładnie . Ale ja mialam okazje ja poznać i jest tak tępa , ze to szok .


    Możesz napisać więcej szczegółów? Czy to prawda, że zawsze była zadufana w w sobie i uważała się za piękność? Czy miała jakiegoś biednego chłopaka?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 01:05 cytuj
    gość, 11-07-16, 00:59 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 00:04 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 20:44 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 19:13 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 19:04 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:57 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:48 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:11 napisał(a): To się ustawiła marinka do końca życia, ten szczęsny wydawał się jednym z bardziej ogarniętych piłkarzy ale jak widać też myślał czym innym przy wyborze partnerki. On sobie pouzywa, ona korzysta z jego kasy. Ale ukrainki mają to w genach.
    Ona ma polskie geny, jedno pokolenie tylko miało epizod na ukrainie
    Wszędzie podają, że to rodowita ukrainka, która przeprowadziła się z rodz jako dziecko do Polski
    Ona mowila w wywiadzie, chyba dla CKM, że jej dziadkowie byli Polakami, tam, gdzie ona sie urodzila, mieszka duzo Polakow.
    *dla "Maxima": " Moi dziadkowie byli Polakami. Moi rodzice, brat i ja urodziliśmy sie na Ukrainie, bo w wyniku dawnego podziału moi dziadkowie zostali po stronie ukraińskiej. Przyjechaliśmy do Polski, kiedy miałam 2 lata, wiec czuję sie Polką...".
    Taaa....niby Polacy a nazwisko ukrainskie i imiona tez-Wasyl,Alla,Zenia i Marina.Moja rodzina (z dwoch stron) pochodzi ze Lwowa,tez wszyscy Polacy i polskie nazwiska i imiona maja.Malo tego!Nawet ci,ktorzy po wojnie pozostali we Lwowie nadal mowia pieknie po polsku i dzieciom nadaja polskie imiona.Marina ro Ukrainka z krwi i kosci!Takie bzdury to moze opowiadac w Anglii czy Wloszech a tu w Polsce my znamy prawde!
    Nie wszyscy Polacy, ktorzy urodzili sie i zyja za granica nadaja dzieciom polskie imiona...po co mialaby klamac, moze chodzi o dziadkow ze strony matki...? Zreszta, niech sobie bedzie kim tam chce..
    I naprawde uwazasz,ze Polacy nazwaliby swoja corke Ałła?
    Taa a Luczenko to typowo polskie nazwisko po dziadkach 😀
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 01:03 cytuj
    gość, 11-07-16, 00:10 napisał(a):
    gość, 11-07-16, 00:03 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:52 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:27 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:39 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:31 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:04 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:51 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:34 napisał(a): Wszyscy ja tutaj hejtuja, a 90% marzy, zeby miec takie zycie, chocby przez tydzien :D.
    Dokładnie . Ale ja mialam okazje ja poznać i jest tak tępa , ze to szok .
    Na ch ci spacje przed znakami interpunkcyjnymi?
    Żebyś sie zastanawiała
    Nad tym, co to za osoba, która nie zna zasad interpunkcji a wyzywa innych od tępych :)
    Widze misiu, ze masz bardzo nudne życie zeby sie zajmować takimi rzeczami i wytykać innym interpunkcje na kozaku.
    No niestety, ale może kiedyś bedzie na tyle ciekawe, ze bede juz tylko obrażać celebrytki i odpowiadać tym wytykającym interpunkcje :) nie pamietam natomiast przechodzenia na "misiu" o.O ... Czy to jakaś nowa moda, zwracać sie tak do obcych?
    Jak ja uwielbiam,te nawiedzone pseudo polonistki, które nie mają się do czego przyczepić na portalu plotkarskim, to wytykaja komuś interpunkcje.Idz kobieto, wyżyj się na portalach poświęconych temu tematowi, a nie na kozaczku. Masz jakiś kompleks niespełnionej nauczycielki??? W pracy Cie nikt nie słucha, w domu??? Czy niespełniony instynkt macierzyński??? Ze bierzesz się za pouczanie na portalu plotkarskim???!!!
    Również na portalu plotkarskim wypadałoby zachować kulturę wypowiedzi, dla niektórych Kozak to jedyna lektura, to może się czegoś pożytecznego przy okazji dowiedzą i nie będą utrwalać sobie złych wzorców językowych...
    Żeby komuś wypominać brak kultury wypowiedzi??? A w którym, zdaniu z powyższych ja zachowałas???
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 00:59 cytuj
    gość, 11-07-16, 00:04 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 20:44 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 19:13 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 19:04 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:57 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:48 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:11 napisał(a): To się ustawiła marinka do końca życia, ten szczęsny wydawał się jednym z bardziej ogarniętych piłkarzy ale jak widać też myślał czym innym przy wyborze partnerki. On sobie pouzywa, ona korzysta z jego kasy. Ale ukrainki mają to w genach.
    Ona ma polskie geny, jedno pokolenie tylko miało epizod na ukrainie
    Wszędzie podają, że to rodowita ukrainka, która przeprowadziła się z rodz jako dziecko do Polski
    Ona mowila w wywiadzie, chyba dla CKM, że jej dziadkowie byli Polakami, tam, gdzie ona sie urodzila, mieszka duzo Polakow.
    *dla "Maxima": " Moi dziadkowie byli Polakami. Moi rodzice, brat i ja urodziliśmy sie na Ukrainie, bo w wyniku dawnego podziału moi dziadkowie zostali po stronie ukraińskiej. Przyjechaliśmy do Polski, kiedy miałam 2 lata, wiec czuję sie Polką...".
    Taaa....niby Polacy a nazwisko ukrainskie i imiona tez-Wasyl,Alla,Zenia i Marina.Moja rodzina (z dwoch stron) pochodzi ze Lwowa,tez wszyscy Polacy i polskie nazwiska i imiona maja.Malo tego!Nawet ci,ktorzy po wojnie pozostali we Lwowie nadal mowia pieknie po polsku i dzieciom nadaja polskie imiona.Marina ro Ukrainka z krwi i kosci!Takie bzdury to moze opowiadac w Anglii czy Wloszech a tu w Polsce my znamy prawde!
    Nie wszyscy Polacy, ktorzy urodzili sie i zyja za granica nadaja dzieciom polskie imiona...po co mialaby klamac, moze chodzi o dziadkow ze strony matki...? Zreszta, niech sobie bedzie kim tam chce..
    I naprawde uwazasz,ze Polacy nazwaliby swoja corke Ałła?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 00:42 cytuj
    gość, 10-07-16, 23:52 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:27 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:39 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:31 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:04 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:51 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:34 napisał(a): Wszyscy ja tutaj hejtuja, a 90% marzy, zeby miec takie zycie, chocby przez tydzien :D.
    Dokładnie . Ale ja mialam okazje ja poznać i jest tak tępa , ze to szok .
    Na ch ci spacje przed znakami interpunkcyjnymi?
    Żebyś sie zastanawiała
    Nad tym, co to za osoba, która nie zna zasad interpunkcji a wyzywa innych od tępych :)
    Widze misiu, ze masz bardzo nudne życie zeby sie zajmować takimi rzeczami i wytykać innym interpunkcje na kozaku.
    No niestety, ale może kiedyś bedzie na tyle ciekawe, ze bede juz tylko obrażać celebrytki i odpowiadać tym wytykającym interpunkcje :) nie pamietam natomiast przechodzenia na "misiu" o.O ... Czy to jakaś nowa moda, zwracać sie tak do obcych?
    Czy stwierdzenie faktu, ze ktoś jest tępy to obraza? Poznałam ja kiedyś, i mam prawo do swojego zdania. I niejedna . Osoba . Która ja zna ci to samo powie .
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 00:40 cytuj
    gość, 11-07-16, 00:03 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:52 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:27 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:39 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:31 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:04 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:51 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:34 napisał(a): Wszyscy ja tutaj hejtuja, a 90% marzy, zeby miec takie zycie, chocby przez tydzien :D.
    Dokładnie . Ale ja mialam okazje ja poznać i jest tak tępa , ze to szok .
    Na ch ci spacje przed znakami interpunkcyjnymi?
    Żebyś sie zastanawiała
    Nad tym, co to za osoba, która nie zna zasad interpunkcji a wyzywa innych od tępych :)
    Widze misiu, ze masz bardzo nudne życie zeby sie zajmować takimi rzeczami i wytykać innym interpunkcje na kozaku.
    No niestety, ale może kiedyś bedzie na tyle ciekawe, ze bede juz tylko obrażać celebrytki i odpowiadać tym wytykającym interpunkcje :) nie pamietam natomiast przechodzenia na "misiu" o.O ... Czy to jakaś nowa moda, zwracać sie tak do obcych?
    Jak ja uwielbiam,te nawiedzone pseudo polonistki, które nie mają się do czego przyczepić na portalu plotkarskim, to wytykaja komuś interpunkcje.Idz kobieto, wyżyj się na portalach poświęconych temu tematowi, a nie na kozaczku. Masz jakiś kompleks niespełnionej nauczycielki??? W pracy Cie nikt nie słucha, w domu??? Czy niespełniony instynkt macierzyński??? Ze bierzesz się za pouczanie na portalu plotkarskim???!!!
    Brawo!!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 00:10 cytuj
    gość, 11-07-16, 00:03 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:52 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:27 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:39 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:31 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:04 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:51 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:34 napisał(a): Wszyscy ja tutaj hejtuja, a 90% marzy, zeby miec takie zycie, chocby przez tydzien :D.
    Dokładnie . Ale ja mialam okazje ja poznać i jest tak tępa , ze to szok .
    Na ch ci spacje przed znakami interpunkcyjnymi?
    Żebyś sie zastanawiała
    Nad tym, co to za osoba, która nie zna zasad interpunkcji a wyzywa innych od tępych :)
    Widze misiu, ze masz bardzo nudne życie zeby sie zajmować takimi rzeczami i wytykać innym interpunkcje na kozaku.
    No niestety, ale może kiedyś bedzie na tyle ciekawe, ze bede juz tylko obrażać celebrytki i odpowiadać tym wytykającym interpunkcje :) nie pamietam natomiast przechodzenia na "misiu" o.O ... Czy to jakaś nowa moda, zwracać sie tak do obcych?
    Jak ja uwielbiam,te nawiedzone pseudo polonistki, które nie mają się do czego przyczepić na portalu plotkarskim, to wytykaja komuś interpunkcje.Idz kobieto, wyżyj się na portalach poświęconych temu tematowi, a nie na kozaczku. Masz jakiś kompleks niespełnionej nauczycielki??? W pracy Cie nikt nie słucha, w domu??? Czy niespełniony instynkt macierzyński??? Ze bierzesz się za pouczanie na portalu plotkarskim???!!!
    Również na portalu plotkarskim wypadałoby zachować kulturę wypowiedzi, dla niektórych Kozak to jedyna lektura, to może się czegoś pożytecznego przy okazji dowiedzą i nie będą utrwalać sobie złych wzorców językowych...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 00:04 cytuj
    gość, 10-07-16, 20:44 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 19:13 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 19:04 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:57 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:48 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 13:11 napisał(a): To się ustawiła marinka do końca życia, ten szczęsny wydawał się jednym z bardziej ogarniętych piłkarzy ale jak widać też myślał czym innym przy wyborze partnerki. On sobie pouzywa, ona korzysta z jego kasy. Ale ukrainki mają to w genach.
    Ona ma polskie geny, jedno pokolenie tylko miało epizod na ukrainie
    Wszędzie podają, że to rodowita ukrainka, która przeprowadziła się z rodz jako dziecko do Polski
    Ona mowila w wywiadzie, chyba dla CKM, że jej dziadkowie byli Polakami, tam, gdzie ona sie urodzila, mieszka duzo Polakow.
    *dla "Maxima": " Moi dziadkowie byli Polakami. Moi rodzice, brat i ja urodziliśmy sie na Ukrainie, bo w wyniku dawnego podziału moi dziadkowie zostali po stronie ukraińskiej. Przyjechaliśmy do Polski, kiedy miałam 2 lata, wiec czuję sie Polką...".
    Taaa....niby Polacy a nazwisko ukrainskie i imiona tez-Wasyl,Alla,Zenia i Marina.Moja rodzina (z dwoch stron) pochodzi ze Lwowa,tez wszyscy Polacy i polskie nazwiska i imiona maja.Malo tego!Nawet ci,ktorzy po wojnie pozostali we Lwowie nadal mowia pieknie po polsku i dzieciom nadaja polskie imiona.Marina ro Ukrainka z krwi i kosci!Takie bzdury to moze opowiadac w Anglii czy Wloszech a tu w Polsce my znamy prawde!
    Nie wszyscy Polacy, ktorzy urodzili sie i zyja za granica nadaja dzieciom polskie imiona...po co mialaby klamac, moze chodzi o dziadkow ze strony matki...? Zreszta, niech sobie bedzie kim tam chce..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-07-16, 00:03 cytuj
    gość, 10-07-16, 23:52 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 23:27 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:42 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 22:39 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:31 napisał(a):
    gość, 10-07-16, 21:04 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:51 napisał(a):
    PuchaczBee, 10-07-16, 20:34 napisał(a): Wszyscy ja tutaj hejtuja, a 90% marzy, zeby miec takie zycie, chocby przez tydzien :D.
    Dokładnie . Ale ja mialam okazje ja poznać i jest tak tępa , ze to szok .
    Na ch ci spacje przed znakami interpunkcyjnymi?
    Żebyś sie zastanawiała
    Nad tym, co to za osoba, która nie zna zasad interpunkcji a wyzywa innych od tępych :)
    Widze misiu, ze masz bardzo nudne życie zeby sie zajmować takimi rzeczami i wytykać innym interpunkcje na kozaku.
    No niestety, ale może kiedyś bedzie na tyle ciekawe, ze bede juz tylko obrażać celebrytki i odpowiadać tym wytykającym interpunkcje :) nie pamietam natomiast przechodzenia na "misiu" o.O ... Czy to jakaś nowa moda, zwracać sie tak do obcych?
    Jak ja uwielbiam,te nawiedzone pseudo polonistki, które nie mają się do czego przyczepić na portalu plotkarskim, to wytykaja komuś interpunkcje.Idz kobieto, wyżyj się na portalach poświęconych temu tematowi, a nie na kozaczku. Masz jakiś kompleks niespełnionej nauczycielki??? W pracy Cie nikt nie słucha, w domu??? Czy niespełniony instynkt macierzyński??? Ze bierzesz się za pouczanie na portalu plotkarskim???!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!