Michelle Alves mówi, jak zachować formę w czasie i po ciąży

przejdź do komentarzy

Mądre rady.

michelle alves michelle alves/Cover
W wywiadzie dla jednego z portali supermodelka Michelle Alves, która niedawno została mamą, podzieliła się z kobietami swoimi radami na temat zachowania formy w trakcie trwania ciąży oraz po urodzeniu dziecka.

- Ważne jest, by trzymać formę jeszcze zanim zajdzie się w ciążę. Potem jest dużo łatwiej przywrócić ciało do zgrabnej linii, jaką miałyśmy przed zajściem w ciążę. Ja, żeby utrzymać kondycję, ćwiczyłam w czasie ciąży jogę, pilates, lubiłam też popływać.

- Aby wrócić do wagi sprzed ciąży, dobrze jest karmić dziecko przynajmniej przez rok. Dziennie spalamy przez to około 600 kalorii.

- Ja nie zaczynałam ćwiczeń, dopóki nie upłynął miesiąc od porodu. Najpierw dałam ciału szansę na rekonwalescencję, potem zaczęłam ćwiczyć pilates, na zmianę ćwiczyłam jogging. W ten sposób powoli wracałam do poprzedniej formy.







Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!