Masterchef Junior to show, który wielu widzów lubi nawet bardziej od „dorosłego” Masterchefa. Dzieci, które biorą udział w programie, okazują się być kulinarnymi mistrzami. Często trudno wprost uwierzyć, że kilkunastoletni uczestnicy show są w stanie tak rewelacyjnie poradzić sobie z wyznaczonymi zadaniami.

W dniu Matki 1. odcinek amerykańskiego Masterchefa Junior pojawi się na kanale TLC. Wcześniej stacja będzie promować program spotami z udziałem Moniki Mrozowskiej.

Znana ze swych kulinarnych wyczynów aktorka zapewnia, że dzieciaki w kuchni czuja się wspaniale i że warto spędzać wspólnie czas na gotowaniu.

Bardzo się cieszę, że będę mogła wziąć udział w akcji promującej program. To dobra okazja do tego, by pokazać, że obok tańca, rysowania, czy gry na instrumencie, również gotowanie może być wielką dziecięcą pasją. Obserwując moje córki, mogę śmiało powiedzieć, że kuchnia to świetne miejsce do eksperymentowania, zabawy i wspólnego spędzania czasu z rodziną – mówi Monika.

Monika Mrozowska reklamuje amerykańskiego Masterchefa Junior

Monika Mrozowska reklamuje amerykańskiego Masterchefa Junior

Monika Mrozowska reklamuje amerykańskiego Masterchefa Junior