Najbogatszy polski 30-latek: Dla mnie szkoła to żart!

przejdź do komentarzy

Robert Gryn mówi jak jest?

robert gryn robert gryn/Instagram: Robert Gryn
Robert Gryn, który przez magazyn Forbes został ogłoszony za najbogatszego 30-latka w Polsce, zaskoczył swoją opinią na temat edukacji.

Zobacz też: Poznajcie Roberta Gryna, najmłodszego polskiego milionera!

W wywiadzie przeprowadzonym przez portal InnPoland, młody milioner zdradził początki jego sukcesu w firmie Codewise:

Przez przypadek poznałem jednego z założycieli. To było zresztą w czasach, kiedy grałem jeszcze w Counter-Strike, w którym zresztą osiągałem bardzo dobre wyniki. Wtedy miałem też pomysł na własny start-up. Skojarzyłem potem, że jest taka firma jak Codewise, więc do nich napisałem z pytaniem o współpracę i cóż... reszta jest historią.


Dziennikarz przeprowadzający rozmowę zarzucił mu jednak, że wyjątkowa edukacja, a przede wszystkim pomoc rodziców pomogła mu osiągnąć tak wiele:

Mówisz o sobie "self-made man". Tymczasem jesteś dobrze wykształcony - w końcu ukończyłeś szkołę w Wielkiej Brytanii.


Gryn odpowiedział wtedy:

Tak, często ludzie mi to wypominają. A ja ledwo skończyłem te studia. Dla mnie szkoła to jest żart. Pierwszą domenę kupiłem w wieku 12 lat. Budowałem własne strony internetowe jeszcze jako nastolatek. W ten sposób więcej nauczyłem się o biznesie, niż na sali wykładowej. Edukacja może nawet zniechęcać do przedsiębiorczości. Pamiętam staż w jednej z firm telekomunikacyjnych. Uciekłem stamtąd już drugiego dnia. To dla mnie nienormalne, że ludzie chcą spędzić swoje życie w korporacji.


Zobacz też: Młode strzelby... czyli 30 mężczyzn, którzy wstrząsnęli światem, zanim skończyli trzydziestkę

I dalej:

Siedzę przy swoim biurku, ktoś przychodzi i mówi mi, co mam robić. Dzień później to samo, tylko tym razem to inna osoba. Potem jest pora lunchu i wracam do siebie. To nie jest życie. Praca jest jego znaczną częścią i powinna pozwalać nam się spełniać również pod kątem kreatywności. Wiadomo, że łatwiej jest pójść do korporacji - decyzja o przejściu na własną działalność jest bardzo trudna. Ale daje więcej satysfakcji. Poza tym chciałem coś udowodnić. Sobie i światu.


Całą rozmowę możecie przeczytać TUTAJ.

Czy zgadzacie się z nim w tej kwestii?




When the world goes to sh*t I'm moving to Maui.. assuming Trump doesn't build a wall around it.

Post udostępniony przez Robert Gryn (@rob.gryn)





Caught the sunrise 🌅

Post udostępniony przez Robert Gryn (@rob.gryn)













Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (49): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 17:13 cytuj
    No moi rodzice to na studia to daleko nie idz bo pieniedzy nie ma, kto to wszystko placil bedzie a teraz z pretensjami bo wyszlam za maz za sasiada i mam dwoje dzieci, a poza tym siedze w domu bo pracy w mym zawodzie brak. A to wszystko ich wina....ale oni tego nie rozumieja.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 17:09 cytuj
    Tylko Natalii Siwiec mu brak...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Jam 21-03-17, 14:55 cytuj
    W jakim kraju obecnie żyje ten Pan? jakim językiem posługuje się (w przeważającej szczęści dnia)?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 12:44 cytuj
    Właśnie on potwierdza że najlepiej w życiu mają inteligentni pracowici pomysłowi ludzie, którzy są dziećmi inteligentnych pracowitych ludzi, jego rodzice byli na tyle inteligentni i zaradni, że osiągnęli sukces który przełożył się na bogactwo, a on dzięki inteligencji odziedziczonej w genach pomnożył środki materialne które dostał na start i dzisiaj jest jeszcze bogatszy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 10:25 cytuj
    Czyli sam potwierdza, że najłatwiej w życiu mają: głupie dzieci bogatych rodziców... przykre...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 09:54 cytuj
    Poznałam tego gościa w czasach, gdy jeszcze studiował w Warszawie, zanim przeniósł się do UK. Nie znam nikogo bardziej bezwzględnego i nie liczącego się z czyimś zdaniem. Prawda jest taka, że ma BARDZo bogatych rodziców, którzy zainwestowali bardzo dużo pieniędzy w jego nowo powstający biznes, który rozpoczął już na studiach. Fakt jest taki, że to koleś z głową na karku i pomnożył pieniądze, które otrzymał od rodziców, gdyby był głupkiem przepuściłby wszystko na życie nocne w Londynie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 09:49 cytuj
    gość, 20-03-17, 23:20 napisał(a):
    Niestety wszystko ma dzięki bogatym rodzica

    nie zgodzę się na pewno w dużej mierze możliwość założenia własnego biznesu w tak młodym wieku ma dzięki bogatym rodzicom ale to że ten biznes wypalił i stał się tak dochodowy ma już dzięki sobie, swojej ciężkiej pracy i inwencji, to że ktoś miał dobry start nie oznacza, że na swój sukces ciężko nie pracował, dzięki pochodzeniu ten sukces może przyszedł do niego wcześniej po prostu, ponieważ mógł zainwestować bez długich lat dorabiania się, ALE PRZESTAŃCIE UMNIEJSZAĆ TEMU CO OSIĄGNĄŁ
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 09:32 cytuj
    Dla mnie też!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: mil 21-03-17, 08:13 cytuj
    jeśli 30latek wypowiada się z pozycji mentora, to niestety nie jest to wartościowy człowiek, bez względu na to ile milionów ma na koncie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: m 21-03-17, 08:03 cytuj
    Oczywiście, że rodzice chcą zapewnić dzieciom jak najlepszy byt i nie ma w tym nic złego. Dziwnym jest tylko to, że ten gościu udaje, że sam doszedł do wszystkiego i pomija w tym rolę milionów swoich rodziców, dzięki którym w ogóle wystartował. Gdyby był przeciętnym dzieciakiem i tę fortunę sam zarobił, to fakt byłby self-made man :) Taka mała różnica
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 08:03 cytuj
    Oczywiście, że rodzice chcą zapewnić dzieciom jak najlepszy byt i nie ma w tym nic złego. Dziwnym jest tylko to, że ten gościu udaje, że sam doszedł do wszystkiego i pomija w tym rolę milionów swoich rodziców, dzięki którym w ogóle wystartował. Gdyby był przeciętnym dzieciakiem i tę fortunę sam zarobił, to fakt byłby self-made man :) Taka mała różnica
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 08:02 cytuj
    gość: Karolina, 20-03-17, 23:45 napisał(a):
    Nie rozumiem jednego. Gdy rodzi się dziecko, każdy rodzic zapewnia, że zrobi dla niego wszystko. Zapewni jak najlepszy byt i gdy później takie dziecko rusza w świat jest skreślane o tatuś kupił, mama dała. Ten facet dostał to co każdy rodzic chciałby dać dziecku. Mógłby czerpać z kont rodziców i nie robić nic, a jednak czy sam czy nie stworzył firmę i nie jest na utrzymaniu ojca, a mógłby.


    Oczywiście, że rodzice chcą zapewnić dzieciom jak najlepszy byt i nie ma w tym nic złego. Dziwnym jest tylko to, że ten gościu udaje, że sam doszedł do wszystkiego i pomija w tym rolę milionów swoich rodziców, dzięki którym w ogóle wystartował. Gdyby był przeciętnym dzieciakiem i tę fortunę sam zarobił, to fakt byłby self-made man :) Taka mała różnica
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 05:11 cytuj
    Dziecko milionerów udaje, że do wszystkiego doszło samo. Śmiech.,
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 01:54 cytuj
    Nieładna ma twarz i te konskie zeby.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 00:21 cytuj
    W dzisiejszych czasach tylko edukacja podstawowa ma sens. Potem każdy ma równe szanse cYli INTERNET. Każdy wizjoner sobie poradzi. A luzerzy - do korpo!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 23:53 cytuj
    Ja takich ludzi podziwiam. Są dla mnie inspiracją. Jestem zawsze za tymi, którzy wiedzą, że zdecydowana większość zależy od nas samych.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 23:47 cytuj
    gość, 20-03-17, 23:20 napisał(a):
    Niestety wszystko ma dzięki bogatym rodzica


    Dlaczego niestety? Od tego ma się rodziców, komu pomagać jak nie dziecku
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Karolina 20-03-17, 23:45 cytuj
    Nie rozumiem jednego. Gdy rodzi się dziecko, każdy rodzic zapewnia, że zrobi dla niego wszystko. Zapewni jak najlepszy byt i gdy później takie dziecko rusza w świat jest skreślane o tatuś kupił, mama dała. Ten facet dostał to co każdy rodzic chciałby dać dziecku. Mógłby czerpać z kont rodziców i nie robić nic, a jednak czy sam czy nie stworzył firmę i nie jest na utrzymaniu ojca, a mógłby.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 23:20 cytuj
    Niestety wszystko ma dzięki bogatym rodzica
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Olka 20-03-17, 22:08 cytuj
    A jednak, ktoś musiał nauczyć do mówić i pisać... zakładam, że szkoła miała tu swój udział.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!