NIE ZGADNIECIE, co Rob Kardashian KUPIŁ Blac Chynie (FOTO)

przejdź do komentarzy

Celebrytka zbiera pierwsze profity z bycia "pół-Kardashianką"?

rob kardashian rob kardashian/FameFlynet,
Rob Kardashian (29 l.) kupił swojej narzeczonej Blac Chynie (27 l.) fioletowe... Lamborghini! I to bez żadnej okazji! Nowe Lambo Huracan kosztowało co najmniej 200 tysięcy dolarów. Taki to ma gest...

Zobacz więcej: Blac Chyna do Roba Kardashiana: Chcę mieć dziecko!

Jak wiadomo, to nie pierwszy raz, kiedy Robert Jr. daje naprawdę DROGIE prezenty swojej ukochanej. Sam pierścionek zaręczynowy kosztował go (bagatela!) 325 tysiące dolarów!

Internauci nie szczędzą jednak słów krytyki w stronę celebrytów. Sądzą, że takie pieniądze, które wydają na prawo i lewo, pomogłyby tysiącom osób.

Fani sugerują przy tym, że część tej fortuny można byłoby przeznaczyć na pomoc potrzebującym, na przykład na domy dziecka.

Zobacz więcej: KIM KARDASHIAN: CZASAMI ZAKŁADAM DWIE PARY SPANXÓW

Reakcja celebrytów jest oczywiście łatwa do przewidzenia. Zakochani zapewne i tak nie czytają komentarzy pod swoimi zdjęciami, więc nie warto sobie robić nadziei, że nagle zaczną pomagać najbiedniejszym.

Powstaje zatem pytanie. Czy według Was taki prezent dla Chyny to naprawdę dobry pomysł?


 


😈

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika ROBERT KARDASHIAN (@robkardashian)




Yesssss 😈

Film zamieszczony przez użytkownika www.Lashedbar.co (@blacchyna)




Nie zgadniecie, co Rob Kardashian KUPIŁ Blac Chynie na urodziny

Nie zgadniecie, co Rob Kardashian KUPIŁ Blac Chynie na urodziny

Nie zgadniecie, co Rob Kardashian KUPIŁ Blac Chynie na urodziny

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (37): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 25-04-16, 17:00 cytuj
    Rob byl taki przystojny :( ogarnij sie chlopaku!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 22:47 cytuj
    hehe blac wiedziala jak sie ustawic;p
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 21:54 cytuj
    Black ciągnie z niego ile się da. A kiedy się rozstana nie pisnie złego słowa o Robie bo już napewno podpisała z KrisJenner cyrograf w tej sprawie. A Robert jest slepy gruby i biedny. Bo nic nie robi.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 21:23 cytuj
    gość, 21-04-16, 19:51 napisał(a):
    gość, 21-04-16, 19:05 napisał(a):
    gość, 21-04-16, 15:46 napisał(a):
    A myślałam, że w całej tej popieprzonej familii to Rob akurat jest najnormalniejszy. A tu taka wpadka. Ta dziewucha go okroi mocno, ile się da. Jaki trzeba mieć zryty beret, żeby dać się omamić tak obrzydliwej, zużytej dupodajce? Ale z drugiej strony u naszego rodzimego Boruca mamy podobnie.

    Dokładniej... Ja nie mogę nas blac patrzeć jest taka ochydna i przerosnieta

    Ja bym tego serio nie brala, przynajmniej nie do końca. Ich życie to media, pewnie to ustawiony związek z profitami dla obojga. Media się zainteresowały, kasa się zgadza, oglądalność rośnie itp.


    Ja tam przestalam wierzyc w ich normalnosc kiedy najnormalniejszy Bruce Jenner,spokojny ojciec i maz ktory byl obecny ale za razem przygladal sie z boku przemienil sie w jedna z Kardashianek tylko z C w imieniu
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 19:55 cytuj
    z ryja małpa
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 19:51 cytuj
    gość, 21-04-16, 19:05 napisał(a):
    gość, 21-04-16, 15:46 napisał(a): A myślałam, że w całej tej popieprzonej familii to Rob akurat jest najnormalniejszy. A tu taka wpadka. Ta dziewucha go okroi mocno, ile się da. Jaki trzeba mieć zryty beret, żeby dać się omamić tak obrzydliwej, zużytej dupodajce? Ale z drugiej strony u naszego rodzimego Boruca mamy podobnie.
    Dokładniej... Ja nie mogę nas blac patrzeć jest taka ochydna i przerosnieta
    Ja bym tego serio nie brala, przynajmniej nie do końca. Ich życie to media, pewnie to ustawiony związek z profitami dla obojga. Media się zainteresowały, kasa się zgadza, oglądalność rośnie itp.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 19:05 cytuj
    gość, 21-04-16, 19:05 napisał(a):
    gość, 21-04-16, 15:46 napisał(a):
    A myślałam, że w całej tej popieprzonej familii to Rob akurat jest najnormalniejszy. A tu taka wpadka. Ta dziewucha go okroi mocno, ile się da. Jaki trzeba mieć zryty beret, żeby dać się omamić tak obrzydliwej, zużytej dupodajce? Ale z drugiej strony u naszego rodzimego Boruca mamy podobnie.

    Dokładniej... Ja nie mogę nas blac patrzeć jest taka ochydna i przerosnieta

    Dokladnie*
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 19:05 cytuj
    gość, 21-04-16, 15:46 napisał(a):
    A myślałam, że w całej tej popieprzonej familii to Rob akurat jest najnormalniejszy. A tu taka wpadka. Ta dziewucha go okroi mocno, ile się da. Jaki trzeba mieć zryty beret, żeby dać się omamić tak obrzydliwej, zużytej dupodajce? Ale z drugiej strony u naszego rodzimego Boruca mamy podobnie.

    Dokładniej... Ja nie mogę nas blac patrzeć jest taka ochydna i przerosnieta
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 18:53 cytuj
    Debilne kfiasty tluki dla amerykanskich ćwoków.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 18:10 cytuj
    Karykatura czlowieka
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 17:10 cytuj
    gość, 21-04-16, 11:38 napisał(a):
    gość, 21-04-16, 10:30 napisał(a):
    gość, 21-04-16, 07:50 napisał(a):
    Piękne auto! To ich kasa mogą robić z nią co chcą ja tam nie krytykuje

    kasa to akurat jest z funduszu roba, od kris, zarobina przez rodzine, od ktorej rob sie tak bardzo probowal odciac XD

    Lol czekam az kardashiankom albo kris puszcza nerwy i pojada publicznie po tej prostytutce....




    Potomstwo jakby zaczęły obrażać Kimmy, która rownież ma sztuczna dupie i do dzisiaj zarabia na swoim pornosie czyli jest pro.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 15:46 cytuj
    A myślałam, że w całej tej popieprzonej familii to Rob akurat jest najnormalniejszy. A tu taka wpadka. Ta dziewucha go okroi mocno, ile się da. Jaki trzeba mieć zryty beret, żeby dać się omamić tak obrzydliwej, zużytej dupodajce? Ale z drugiej strony u naszego rodzimego Boruca mamy podobnie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 15:43 cytuj
    No i dobrze!widać że jest z nią szczęśliwy to chce się odwdzięczyć. Stać go.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 15:28 cytuj
    Ale go doi kasy. Przyssała się jak pijawka, a to dopiero początek. Jak się zaczną alimenty na dziecko, po super medialnym rozstaniu, to dopiero będzie facet zgrzytał zębami... A raczej mamager licówkami. Ech, głupek. XD
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 14:53 cytuj
    Mi go szkoda...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 14:10 cytuj
    a wy pomagacie potrzebującym? jego kasa więc niech robi z nią co chce bez przesady, ludzka zawiść nie ma granic
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 13:12 cytuj
    gość, 21-04-16, 09:45 napisał(a): Gruby jest , brzydki sie zrobil, wiec tylko jedno wyjscie aby zatrzymac kogikolwiek przy sobie to kasssssa, jakby byl biedny to nawet by na niego nie spojrzala...
    No właśnie!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 13:12 cytuj
    gość, 21-04-16, 11:17 napisał(a): Musi być NAPRAWDĘ dobrą prostytutką...
    Pewnie dobrze obciąga. Ona jest jedną z najlepszych prostytutek świata przecież większość raperów ją miało
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 11:38 cytuj
    gość, 21-04-16, 10:30 napisał(a):
    gość, 21-04-16, 07:50 napisał(a): Piękne auto! To ich kasa mogą robić z nią co chcą ja tam nie krytykuje
    kasa to akurat jest z funduszu roba, od kris, zarobina przez rodzine, od ktorej rob sie tak bardzo probowal odciac XD
    Lol czekam az kardashiankom albo kris puszcza nerwy i pojada publicznie po tej prostytutce....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-16, 11:17 cytuj
    Musi być NAPRAWDĘ dobrą prostytutką...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!