Nowa reklama IKEI – zamiast wyidealizowanego życia, szara rzeczywistość
Trafia do was?
źródło Screen z youtube: Canned Bommercials
/ 04.09.2017 /
Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że marki w swoich reklamach pokazują idealny czysty dom i rodzinną sielankę. Ikea poszła jednak w drugą stronę i w swojej nowej kampanii pokazuje prawdziwe życie.
Nadgryzione atrapy jabłek na otwarciu Ikei: Za darmo, to i dekoracja smakuje
Jest to film pod hasłem „Enough” (tłum. dość). Pokazuje zmęczoną kobietę, która wraca po pracy do domu z ciężkimi zakupami, gdzie zastaje bałagan oraz dzieci siedzące przed telewizorem i komputerem. Kobieta ma dość i wychodzi z mieszkania, kiedy wraca jej rodzina zaczyna sprzątać.
Już jest nowy katalog IKEA! Co przygotowała dla nas szwedzka marka?
Sami zobaczcie! Lepiej trafia do widzów niż reklamy pokazujące idealne życie?