Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że marki w swoich reklamach pokazują idealny czysty dom i rodzinną sielankę. Ikea poszła jednak w drugą stronę i w swojej nowej kampanii pokazuje prawdziwe życie.

Nadgryzione atrapy jabłek na otwarciu Ikei: Za darmo, to i dekoracja smakuje

Jest to film pod hasłem „Enough” (tłum. dość). Pokazuje zmęczoną kobietę, która wraca po pracy do domu z ciężkimi zakupami, gdzie zastaje bałagan oraz dzieci siedzące przed telewizorem i komputerem. Kobieta ma dość i wychodzi z mieszkania, kiedy wraca jej rodzina zaczyna sprzątać.

Już jest nowy katalog IKEA! Co przygotowała dla nas szwedzka marka?

Sami zobaczcie! Lepiej trafia do widzów niż reklamy pokazujące idealne życie?

Nowa reklama IKEI - zamiast wyidealizowanego życia, szara rzeczywistość

Nowa reklama IKEI - zamiast wyidealizowanego życia, szara rzeczywistość