Nowy spot reklamujący Polskę - mówią, że świetny, chociaż...

przejdź do komentarzy

Niektórym coś się jednak nie podoba.

reklama reklama/Vimeo zrzut ekranu
Nasz kraj nie ma szczęścia do promocji. Pamiętacie, ile "poronionych" akcji marketingowych mamy już na swoim koncie? Jedno jest stałe i niezmienne - spoty promujące Polskę są zawsze drogie. Rzadko można mówić o polocie i skuteczności.

Czy tym razem będzie inaczej?

Nowa wizytówka naszego kraju przygotowana na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych zbiera sporo pozytywnych ocen. Wielu podoba się pomysł na film - mały Brytyjczyk opowiada koledze o kilku dniach spędzonych nad Wisłą. Opowiada w sumie bajki, ale jakie urocze!

Prawicowe media znalazły jednak powód do krytyki. Zauważono, że z kadrów filmu zniknęły krzyże - ot, choćby ten, który stoi na Giewoncie.

Zobaczcie wideo i sami oceńcie czy to dobra, czy kiepska promocja naszego kraju.



Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!