Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

przejdź do komentarzy

Kończy się trzyletni pojedynek kulinarny sympatycznych szefów kuchni.

karol okrasa karol okrasa/© KAPiF
Którego z nich lubicie bardziej - Karola Okrasę czy Pascala Brodnickiego? Czyje receptury bardziej przypadły Wam do gustu? Jeśli przyzwyczailiście się do wspólnych reklam obu panów, możecie poczuć się rozczarowani - trzyletnia współpraca Karola i Pascala z siecią Lidl dobiega końca.

Dziś na sklepowych billboardach obaj żegnają się z klientami. A przedstawicie Lidla tłumaczą:

- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków - mówi w rozmowie z portalem Wirtualne Media Anna Biskup, PR Manager w Lidl Polska.


Lidl zapewnia, że serwis KuchniaLidla.pl nadal będzie prowadzona, a wkrótce ruszy nowy cykl reklam.

Żałujecie, że nie będzie już Okrasy i Brodnickiego?



Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Karol Okrasa z żoną



Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem

Okrasa i Brodnicki żegnają się z Lidlem





Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!