Ostatni viral, w którym dziewczyna o pseudonimie Dee Dee poszukuje Polaka, którego poznała na koncercie, obejrzano aż 1,6 mln razy.

Zobacz też: Piękna dziewczyna szuka Polaka! Czy udało się go znaleźć?

O poszukiwaniach Wojtka pisały niemal wszystkie portale plotkarskie i informacyjne w naszym kraju.

Pojawiło się mnóstwo przeróbek, a film był wielokrotnie komentowany przez Internautów w mediach społecznościowych.

Tymczasem jak donosi serwis Wirtualne Media cała produkcja jest… reklamą!

Okazuje się, że za spot odpowiedzialna jest marka Reserved. Odpowiedzialna za nią jest agencja Warsaw Creatives!

O wszystkim zdradził szef firmy Paweł Walicki wraz z senior PR & project manager Lindą Czerniawską w rozmowie z Maciejem Budzichem (MediaFun).

Przedstawiciele firmy stwierdzili, że głównym zamierzeniem kampanii jest promowanie brandu wśród polskich mężczyzn.

Zobacz też: RESERVED ZASKAKUJE MODNYMI ZESTAWAMI NA WIOSNĘ 2017

Zobaczcie sami, jak wygląda rozwiązanie zagadki!