Scott Disick zapisal córeczkę Penelope na... lekcję karate! (FOTO)

przejdź do komentarzy

Czy to na pewno jest mądry pomysł?

scott disick scott disick/FameFlynet
Czy Scott Disick (33 l.) chce, aby jego córeczka Penelope już od najmłodszych lat uczyła się obrony przed przyszłymi "adoratorami"? Na to wygląda, ponieważ zapisał ją... na lekcję karate!

Zobacz też: Scott Disick robi scenki Kourtney (FOTO)

Paparazzi zauważyli celebrytę, jak zaprowadza swoją córeczkę do specjalnej szkoły na pierwsze zajęcia z tej sztuki walki.

Dziewczynka, która miała na sobie śliczne czerwono-białe kowbojki, pozowała do zdjęć z zaciśniętą pięścią.

Co by nie mówić, Scott wie, że takie zajęcia są świetnym sposobem na zwiększenie dyscypliny oraz spożytkowanie energii swojego dziecka.

Zobacz też: Szok! Penelope Disick ma dopiero 4 lata, a już nosi doczepy!

Ciekawe tylko, co na to jego była partnerka Kourtney Kardashian (37 l.)?

 


Scott Disick zapisal córeczkę Penelope na... lekcję karate! (FOTO)

Scott Disick zapisal córeczkę Penelope na... lekcję karate! (FOTO)

Scott Disick zapisal córeczkę Penelope na... lekcję karate! (FOTO)

Scott Disick zapisal córeczkę Penelope na... lekcję karate! (FOTO)

Scott Disick zapisal córeczkę Penelope na... lekcję karate! (FOTO)

Scott Disick zapisal córeczkę Penelope na... lekcję karate! (FOTO)

Scott Disick zapisal córeczkę Penelope na... lekcję karate! (FOTO)

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (13): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 04-06-16, 12:41 cytuj
    gość, 03-06-16, 08:58 napisał(a): Czy dobrze zrobił co za głupie pytanie? Karate to nie sztuka walki to styl ... jest bardzo zdrowe rozwija umysl i ciało , mala bedzie umiala sie bronic a przy okazji uczy sie dyscypliny i dobrze to wplywa na kregoslup!
    Gowno prawda
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 22:16 cytuj
    pewnie ze dobrze zrobil. lepiej karate niz mcdonalds i tv...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 18:12 cytuj
    Brzydkie dziecko i tyle. Poniewaz w tej rodzinie liczy si etylko uroda wiec juz jej wspolczuje. Bedzie zerem i posmiewiskiem ....
    Zwlaszcza taka babcia Kris zaraz ja wysle na przeranbianie twarzy do chirurga plastyka .... jak zrobila z Kylie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 15:17 cytuj
    gość, 03-06-16, 00:44 napisał(a): brzydka ta dziewucha bo pomieszana żydówka z ormianką
    A ty z kim jestes pomieszana? Czy czysta rasa panów? Bugahah czyste rasy nie istnieja dziecko
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 10:58 cytuj
    gość, 03-06-16, 00:16 napisał(a):
    Mala jest podobna juz do kourtney 😊

    Ciekawe w którym miejscu, bo z twarzy to moim zdaniem tylko do swojego brata jest podobna.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 10:23 cytuj
    gość, 03-06-16, 08:58 napisał(a):
    Czy dobrze zrobił co za głupie pytanie? Karate to nie sztuka walki to styl ... jest bardzo zdrowe rozwija umysl i ciało , mala bedzie umiala sie bronic a przy okazji uczy sie dyscypliny i dobrze to wplywa na kregoslup!

    poza tym wątpię, żeby zrobił to za plecami Kourtney, głupi artykuł
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 09:47 cytuj
    Penelope najpiękniejszym dzieckiem nie jest, ale ma w sobie to coś. Zresztą co z tego, za kilkanaście lat może pójść w ślady cioci Kim albo Kylie i będzie nie do poznania.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 09:06 cytuj
    brzydki ten dzieciak, podobny do pewnego, mikrego prezesika z wielkim ego
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 08:58 cytuj
    Czy dobrze zrobił co za głupie pytanie? Karate to nie sztuka walki to styl ... jest bardzo zdrowe rozwija umysl i ciało , mala bedzie umiala sie bronic a przy okazji uczy sie dyscypliny i dobrze to wplywa na kregoslup!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 07:48 cytuj
    fajny pomysł. Bardzo ładna dziewczynka.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 00:44 cytuj
    brzydka ta dziewucha bo pomieszana żydówka z ormianką
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 00:30 cytuj
    a dlaczego nie miałby to być dobry pomysł? zajęcia sa zapewne przystosowane do jej wieku, a jesli kiedyś w przyszłosci bedzie dzieki temu umiala sie obronic - tym lepiej
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-06-16, 00:16 cytuj
    Mala jest podobna juz do kourtney 😊
    Nie masz konta? Zarejestruj się!