Selena Gomez skrytykowana za HIPOKRYZJĘ!

przejdź do komentarzy

O co chodzi?

selena gomez selena gomez/© Starstoc.newscom, Instagram
W listopadzie ubiegłego roku, podczas rozdania American Music Awards Selena Gomez ze sceny apelowała do swoich fanów:

Nie chcę widzieć Waszych ciał na Instagramie. Chcę widzieć, co macie tutaj - i w tym momencie wokalistka pokazała na serce.


Zobacz: W tym makijażu Selena Gomez zaczyna przypominać Kylie Jenner (Instagram)

Ok, Selena nie chce widzieć ciał fanów, ale chce by oni oglądali ją na golasa.

W zeszłym tygodniu na Instagramie gwiazdeczki wylądowało seksowne zdjęcie panny Gomez w samych stringach. Selena pracuje nad "sekretnym projektem".

Internauci natychmiast zarzucili gwieździe hipokryzję, bo po co apelować o zaprzestanie publikacji nagich zdjęć, by za kilka miesięcy wrzucić swoją nagą fotkę?

Myślałam, że ona nie chce oglądać nagości na Instagramie - napisała jedna z internautek.


Czy Selena niedawno nie mówiła, żeby przestać publikować nagie fotki? - dodała kolejna.


Zobacz: Mama Seleny Gomez OSTRZEGA Justina Biebera

Selena zrozumiała swój błąd. Zdjęcie, które wywołało burzę zostało usunięte przez wokalistkę.


@gq this month -thank you for the rad article Zach

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Selena Gomez (@selenagomez)







Selena Gomez skrytykowana za HIPOKRYZJĘ!

Selena Gomez skrytykowana za HIPOKRYZJĘ!

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (24): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 18-01-17, 00:15 cytuj
    gość, 17-01-17, 23:58 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 19:22 napisał(a): Jesli piszecie juz taki artykuł to nie kłamcie chociaz bo to nie Selena wstawiła to zdjecie na instagrama tylko facet ktory je zrobil :/
    Aha, bo selenka pozując z wypiętą gołą d do zdjecia nie mialabladego pojęcia, ze jej przyjaciel to zdjecia wrzuci na insta dokładnie po ujawnieniu romansu z "ass like selena"...
    Ten gosciu to znany fotogtaf gwiazd.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 23:58 cytuj
    gość, 17-01-17, 19:22 napisał(a): Jesli piszecie juz taki artykuł to nie kłamcie chociaz bo to nie Selena wstawiła to zdjecie na instagrama tylko facet ktory je zrobil :/
    Aha, bo selenka pozując z wypiętą gołą d do zdjecia nie mialabladego pojęcia, ze jej przyjaciel to zdjecia wrzuci na insta dokładnie po ujawnieniu romansu z "ass like selena"...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 21:56 cytuj
    gość, 17-01-17, 16:04 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 15:31 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 10:02 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 09:28 napisał(a): Ja osobiscie nic do niej nie mam ale to akurat fakt, ze jest zarówno marna aktorka jak i piosenkarka. Jak większość współczesnych gwiazdek. Tak wiec teraz to juz nagrody nie świadczą o niczym. Przykład aktorstwa - Jennifet Lauren zgarnęła Oscara a gdzie oscar Deppa czy Oldmana ? DiCaprio ile miał fenomenalnych ról na koncie a wrecz ludzie musieli tego Oscara dla niego wyprosić. To samo z nagrodami muzycznymi, Swift zgarnia nagrody, Perry czy wlasnie Selena a nie czarujmy sie moze i muzyka wpada w ucho ale z wysokiej półki nie jest - komercha. Gdzie im do takiego Prince'a, Jacksona czy Whitney Houston.
    Akurat porównanie nagrody Lawrence do DiCaprio beznadziejne - Lawrence możesz porownywac do kobiet, ktore były rownolegle z nia nominowane - nie jej wina, ze przy tak słabej konkurencji wypadała faktycznie najlepiej. Natomiast Leo nie przegrywał z Lawrence, tylko z Jonesen (1994), z Foxxem (2005), Whitakerem (2007) czy McMaconaugheyem (2014). Pierwszej mu pewnie nie dali, bo moze uznali, ze zamkowy, wszystko przed nim (nie przewidzieli tytanica), za krwawy diament moim zdaniem powinien był dostać, ale fakt, ze jego rola byla mała jak na pierwszoplanową. Ale pozostałe - w ktorym roku twoim zdaniem faktycznie miał najlepsza role? Czy serio uważasz, ze jego rola w Zjawie była lepsza i lepiej zagrana od roli jego konkurenta, Cranstona?
    Tak.
    ok, moim zdaniem duzo tam sie nie nagral i nie jest to absolutnie jego wina, tylko rola byla srednia, jednowymiarowa, nie bylo za bardzo rozwoju postaci, pola do popisu. juz w drugoplanowce w django mial, moim zdaniem, wiecej mozliwosci na pokazanie talentu.
    Powinien dostac za wilka, W droga do szczescia tez super zagrał,
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 19:22 cytuj
    Jesli piszecie juz taki artykuł to nie kłamcie chociaz bo to nie Selena wstawiła to zdjecie na instagrama tylko facet ktory je zrobil :/
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 16:04 cytuj
    gość, 17-01-17, 15:31 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 10:02 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 09:28 napisał(a):

    Ja osobiscie nic do niej nie mam ale to akurat fakt, ze jest zarówno marna aktorka jak i piosenkarka. Jak większość współczesnych gwiazdek. Tak wiec teraz to juz nagrody nie świadczą o niczym. Przykład aktorstwa - Jennifet Lauren zgarnęła Oscara a gdzie oscar Deppa czy Oldmana ? DiCaprio ile miał fenomenalnych ról na koncie a wrecz ludzie musieli tego Oscara dla niego wyprosić. To samo z nagrodami muzycznymi, Swift zgarnia nagrody, Perry czy wlasnie Selena a nie czarujmy sie moze i muzyka wpada w ucho ale z wysokiej półki nie jest - komercha. Gdzie im do takiego Prince'a, Jacksona czy Whitney Houston.


    Akurat porównanie nagrody Lawrence do DiCaprio beznadziejne - Lawrence możesz porownywac do kobiet, ktore były rownolegle z nia nominowane - nie jej wina, ze przy tak słabej konkurencji wypadała faktycznie najlepiej. Natomiast Leo nie przegrywał z Lawrence, tylko z Jonesen (1994), z Foxxem (2005), Whitakerem (2007) czy McMaconaugheyem (2014). Pierwszej mu pewnie nie dali, bo moze uznali, ze zamkowy, wszystko przed nim (nie przewidzieli tytanica), za krwawy diament moim zdaniem powinien był dostać, ale fakt, ze jego rola byla mała jak na pierwszoplanową. Ale pozostałe - w ktorym roku twoim zdaniem faktycznie miał najlepsza role? Czy serio uważasz, ze jego rola w Zjawie była lepsza i lepiej zagrana od roli jego konkurenta, Cranstona?




    Tak.


    ok, moim zdaniem duzo tam sie nie nagral i nie jest to absolutnie jego wina, tylko rola byla srednia, jednowymiarowa, nie bylo za bardzo rozwoju postaci, pola do popisu. juz w drugoplanowce w django mial, moim zdaniem, wiecej mozliwosci na pokazanie talentu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 15:31 cytuj
    gość, 17-01-17, 10:02 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 09:28 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 09:21 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 06:21 napisał(a):
    Ona to typowy produkt marketingowy, śpiewać nie potrafi, ale dobrze ja promują. No Bieber tez jej pomógł, nie oszukujmy się

    Przeczytałaś to na papierze toaletowym ? 😂😂 a co do jej śpiewania jakby była taka marna to by nie zdobywała tych wszystkich nagród sory😉 bez pozdrowień

    Ja osobiscie nic do niej nie mam ale to akurat fakt, ze jest zarówno marna aktorka jak i piosenkarka. Jak większość współczesnych gwiazdek. Tak wiec teraz to juz nagrody nie świadczą o niczym. Przykład aktorstwa - Jennifet Lauren zgarnęła Oscara a gdzie oscar Deppa czy Oldmana ? DiCaprio ile miał fenomenalnych ról na koncie a wrecz ludzie musieli tego Oscara dla niego wyprosić. To samo z nagrodami muzycznymi, Swift zgarnia nagrody, Perry czy wlasnie Selena a nie czarujmy sie moze i muzyka wpada w ucho ale z wysokiej półki nie jest - komercha. Gdzie im do takiego Prince'a, Jacksona czy Whitney Houston.


    Akurat porównanie nagrody Lawrence do DiCaprio beznadziejne - Lawrence możesz porownywac do kobiet, ktore były rownolegle z nia nominowane - nie jej wina, ze przy tak słabej konkurencji wypadała faktycznie najlepiej. Natomiast Leo nie przegrywał z Lawrence, tylko z Jonesen (1994), z Foxxem (2005), Whitakerem (2007) czy McMaconaugheyem (2014). Pierwszej mu pewnie nie dali, bo moze uznali, ze zamkowy, wszystko przed nim (nie przewidzieli tytanica), za krwawy diament moim zdaniem powinien był dostać, ale fakt, ze jego rola byla mała jak na pierwszoplanową. Ale pozostałe - w ktorym roku twoim zdaniem faktycznie miał najlepsza role? Czy serio uważasz, ze jego rola w Zjawie była lepsza i lepiej zagrana od roli jego konkurenta, Cranstona?




    Tak.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 15:31 cytuj
    Jest seksowna, taka akurat.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 13:56 cytuj
    gość, 17-01-17, 13:32 napisał(a): w dzisiejszych czasach Lawrence wygrywa z Adams to i Gomez może być dla wielu lepsza od Dion.
    Kiedy niby Lawrence wygrała z Adams?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 13:32 cytuj
    w dzisiejszych czasach Lawrence wygrywa z Adams to i Gomez może być dla wielu lepsza od Dion.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 11:47 cytuj
    gość, 17-01-17, 11:01 napisał(a):
    Młoda gwiazda bez talentu. Muzyka dla nastolatek.


    a ktora muzyka nie byla dla nastolatek? :) presleya kto twoim zdaniem pierwszy sluchal? czy black sabbath, gdy wypuszczali peirwsze plyty? czy beatlesow? czy nam sie podoba, czy nie, to ludzie 15-25 lat wydaja najwiecej na muzyke :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 11:01 cytuj
    Młoda gwiazda bez talentu. Muzyka dla nastolatek.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 10:13 cytuj
    każda nosi peruki, Doda też
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 10:04 cytuj
    gość, 17-01-17, 08:36 napisał(a): To jej sprawa co ona robi ze swoim życiem! Jak jej nie lubicie to spadajcie stąd ! Głupi hejterzy
    Jej sprawa, owszem, ale jest osoba publiczna wiec mozemy kom.entowac jej publiczne zachowanie. Najpierw mówi swoim nastoletnim fankom "nie pokazujcie ciała na insta, nie tak pokazujcie swoją wartość" a chwile pózniej wypina d na insta - słabe
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 10:02 cytuj
    gość, 17-01-17, 09:28 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 09:21 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 06:21 napisał(a): Ona to typowy produkt marketingowy, śpiewać nie potrafi, ale dobrze ja promują. No Bieber tez jej pomógł, nie oszukujmy się
    Przeczytałaś to na papierze toaletowym ? 😂😂 a co do jej śpiewania jakby była taka marna to by nie zdobywała tych wszystkich nagród sory😉 bez pozdrowień
    Ja osobiscie nic do niej nie mam ale to akurat fakt, ze jest zarówno marna aktorka jak i piosenkarka. Jak większość współczesnych gwiazdek. Tak wiec teraz to juz nagrody nie świadczą o niczym. Przykład aktorstwa - Jennifet Lauren zgarnęła Oscara a gdzie oscar Deppa czy Oldmana ? DiCaprio ile miał fenomenalnych ról na koncie a wrecz ludzie musieli tego Oscara dla niego wyprosić. To samo z nagrodami muzycznymi, Swift zgarnia nagrody, Perry czy wlasnie Selena a nie czarujmy sie moze i muzyka wpada w ucho ale z wysokiej półki nie jest - komercha. Gdzie im do takiego Prince'a, Jacksona czy Whitney Houston.
    Akurat porównanie nagrody Lawrence do DiCaprio beznadziejne - Lawrence możesz porownywac do kobiet, ktore były rownolegle z nia nominowane - nie jej wina, ze przy tak słabej konkurencji wypadała faktycznie najlepiej. Natomiast Leo nie przegrywał z Lawrence, tylko z Jonesen (1994), z Foxxem (2005), Whitakerem (2007) czy McMaconaugheyem (2014). Pierwszej mu pewnie nie dali, bo moze uznali, ze zamkowy, wszystko przed nim (nie przewidzieli tytanica), za krwawy diament moim zdaniem powinien był dostać, ale fakt, ze jego rola byla mała jak na pierwszoplanową. Ale pozostałe - w ktorym roku twoim zdaniem faktycznie miał najlepsza role? Czy serio uważasz, ze jego rola w Zjawie była lepsza i lepiej zagrana od roli jego konkurenta, Cranstona?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 09:47 cytuj
    gość, 17-01-17, 09:21 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 06:21 napisał(a): Ona to typowy produkt marketingowy, śpiewać nie potrafi, ale dobrze ja promują. No Bieber tez jej pomógł, nie oszukujmy się
    Przeczytałaś to na papierze toaletowym ? 😂😂 a co do jej śpiewania jakby była taka marna to by nie zdobywała tych wszystkich nagród sory😉 bez pozdrowień
    Marina tez zdobyła kilka nagród za śpiewanie :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 09:28 cytuj
    gość, 17-01-17, 09:21 napisał(a):
    gość, 17-01-17, 06:21 napisał(a): Ona to typowy produkt marketingowy, śpiewać nie potrafi, ale dobrze ja promują. No Bieber tez jej pomógł, nie oszukujmy się
    Przeczytałaś to na papierze toaletowym ? 😂😂 a co do jej śpiewania jakby była taka marna to by nie zdobywała tych wszystkich nagród sory😉 bez pozdrowień
    Ja osobiscie nic do niej nie mam ale to akurat fakt, ze jest zarówno marna aktorka jak i piosenkarka. Jak większość współczesnych gwiazdek. Tak wiec teraz to juz nagrody nie świadczą o niczym. Przykład aktorstwa - Jennifet Lauren zgarnęła Oscara a gdzie oscar Deppa czy Oldmana ? DiCaprio ile miał fenomenalnych ról na koncie a wrecz ludzie musieli tego Oscara dla niego wyprosić. To samo z nagrodami muzycznymi, Swift zgarnia nagrody, Perry czy wlasnie Selena a nie czarujmy sie moze i muzyka wpada w ucho ale z wysokiej półki nie jest - komercha. Gdzie im do takiego Prince'a, Jacksona czy Whitney Houston.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 09:22 cytuj
    Lubię ją ale po co ona się rozbiera publicznie ? Dla kogo ?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 09:21 cytuj
    gość, 17-01-17, 06:21 napisał(a): Ona to typowy produkt marketingowy, śpiewać nie potrafi, ale dobrze ja promują. No Bieber tez jej pomógł, nie oszukujmy się
    Przeczytałaś to na papierze toaletowym ? 😂😂 a co do jej śpiewania jakby była taka marna to by nie zdobywała tych wszystkich nagród sory😉 bez pozdrowień
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 08:36 cytuj
    To jej sprawa co ona robi ze swoim życiem! Jak jej nie lubicie to spadajcie stąd ! Głupi hejterzy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-01-17, 08:21 cytuj
    A pozniej znowu latać bedzie do kiliniki ...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!