Skandal w USA! Pasażer SIŁĄ wyciągnięty z samolotu przez błąd linii!
Szokujące zachowanie ochroniarza!
Do skandalicznego incydentu doszło w samolocie linii United. Przez błąd firmy została sprzedana zbyt duża ilość biletów, przez co część pasażerów musiała zostać wyproszona z maszyny.
Zobacz też: Samolot z 81 osobami na pokładzie rozbił się w Brazylii
Jedną z osób był lekarz, który odmówił wykonania nakazu, ponieważ na miejscu docelowym podróży czekali na niego pacjenci.
Nie zraziło to jednak jednego z „funkcjonariuszy” (ang. Aviation Officer) do siłowego usunięcia mężczyzny z samolotu!
Choć pasażer krzyczał z bólu, to „ochroniarz” brutalnie wywlókł doktora na zewnątrz. Pasażerowie, którzy byli świadkami zdarzenia, nie mogli uwierzyć własnym oczom.
United Passenger Was Resisting Standard Procedure for Overbooked Flight According to Airline https://t.co/f5zWVsC9AY
— TMZ (@TMZ) 10 kwietnia 2017
Z tego powodu CEO firmy wystosował oświadczenie, w którym przeprosił za zachowanie pracownika. Niestety nie pomogły tłumaczenia oraz fakt, że „funkcjonariusz” został wysłany na przymusowy urlop.
Obecnie tysiące osób odwołuje swoje bilety w firmie, a na profilu brandu pojawiają się nieskończone hejty rozżalonych internautów.
Zobacz też: Kobieta wyrzucona z samolotu przez dekolt
Szykuje się medialny proces, w którym United zapłaci miliony dolarów odszkodowania, a sam „funkcjonariusz” straci nie tylko swoją pracę.
@United overbook #flight3411 and decided to force random passengers off the plane. Here's how they did it: pic.twitter.com/QfefM8X2cW
— Jayse D. Anspach (@JayseDavid) 10 kwietnia 2017
#flythefriendlyskies @united no words. This poor man!! pic.twitter.com/rn0rbeckwT
— Kaylyn Davis (@kaylyn_davis) 10 kwietnia 2017
#flythefriendlyskies my husband was on that flight. Screw you United!! @united pic.twitter.com/4EcxrMy5jZ
— Kaylyn Davis (@kaylyn_davis) 10 kwietnia 2017
@united @CNN @FoxNews @WHAS11 Man forcibly removed from plane somehow gets back on still bloody from being removed pic.twitter.com/njS3nC0pDl
— Tyler Bridges (@Tyler_Bridges) 10 kwietnia 2017
United CEO response to United Express Flight 3411. pic.twitter.com/rF5gNIvVd0
— United (@united) 10 kwietnia 2017
@united Apologize for making it about you. It's upsetting to UNITED? What clueless, tone deaf, dismissive language.
— Tessa Dare 🐐 (@TessaDare) 10 kwietnia 2017