Skandal z reklamą bielizny dla dzieci

przejdź do komentarzy

Francuska marka Jours Apres Lunes promuje kolekcję dla dziewczynek.

jours apres lunes jours apres lunes/Mat. prasowe
Jeszcze nie ostygły emocje związane z 10-letnią Thylane Blondeau, modelką, którą magazyn Vogue pokazał w dorosłych stylizacjach, a już wybuchła nowa, chyba jeszcze większa afera.

Francuska marka Jours Après Lunes pokazała w sieci lookbook najnowszej kolekcji bielizny dla dziewcząt.

Dołącz do naszych fanów na Facebooku! Kliknij Tutaj!

Problem w tym, że dziewczyny mają po kilka lat, a zostały pokazane w pozach i przebraniach godnych dojrzałych kobiet.

W sieci zawrzało, nawet strony i stylu i modzie krytykują tę sesję i pytają o granice smaku i wyczucia.

Co sądzicie o takiej modzie na kreowanie dzieci na dorosłych? Czy to jeszcze prowokacja, czy nadużycie?







Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!