Słit focia z Oscarów okazała się być reklamą smartfona

przejdź do komentarzy

Zdjęcie rozprzestrzeniło się w sieci niczym wirus.

oscary 2014 oscary 2014/Ellen DeGeneres
Chyba już wszyscy widzieli słynną "focię z rąsi", którą zrobiły sobie gwiazdy podczas oscarowej gali. Do wspólnego zdjęcia namówiła aktorów Ellen DeGeneres prowadząca show. Gwiazdy chętnie przystały na propozycję. Do fotki pozowali między innymi Angelina Jolie, Brad Pitt, Jennifer Lawrence i Bradley Cooper.

Okazuje się, że zrobienie fotki wcale nie było spontaniczną akcją, a częścią akcji reklamowej Samsunga, który sponsorował imprezę.

Marka miała wydać na reklamę podczas oscarowej gali prawie 20 mln dolarów. Spoty były emitowane w przerwach transmisji. Jednak największą siłę rażenia miało właśnie zdjęcie, które błyskawicznie zostało udostępnione przez portale społecznościowe przez ponad 3 mln osób.

Waal Street Journal pisze, że umowa zawarta między organizatorem imprezy a producentem zakładała, że smartfon dostanie swój czas antenowy w czasie transmisji. Organizatorzy mieli zasugerować Ellen, by do robienia zdjęć użyła odpowiedniego modelu aparatu. DeGeneres miała być też przeszkolona przez przedstawicieli firmy, jak korzystać z tego modelu.



Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!