Syn Victorii i Davida Beckhamów, Romeo, ma już swoją markę

przejdź do komentarzy

Jego imieniem i nazwiskiem będzie sygnowana kolekcja okularów.

victoria beckham victoria beckham/© PR Photos
8-letni Romeo Beckham podpisał swój pierwszy kontrakt reklamowy. Syn Victorii ma już swoją markę o nazwie RB. Wkrótce na rynku pojawi się pierwsza kolekcja okularów przeciwsłonecznych sygnowana inicjałami młodego Beckhama.


- Romeo dobrze się orientuje w modzie. Zawsze wie, co do czegoś pasuje, a co nie. Od dłuższego czasu namawiał rodziców, żeby pomogli mu w projektowaniu własnych okularów - mówi informator i dodaje, ze zarówno Posh, jak David są zachwyceni.

Zostaje tylko pogratulować przedsiębiorczego syna!


Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!