SZOK! Narzeczony Lindsay Lohan chciał ją zabić! (VIDEO)

przejdź do komentarzy

"Jesteś pie***nym psychopatą!" - mężczyzna zaatakował, kiedy oskarżyła go o ZDRADĘ!

lindsay lohan lindsay lohan/Fame/Flynet
Szokujące informacje na temat Lindsay Lohan (30 l.) i Egora Tarabasova (23 l.). W ostatnią sobotę artystka oskarżyła swojego partnera o zdradę!

Zobacz też: Lindsay Lohan jest w ciąży?

Celebrytka udostępniła kilka wpisów na swoim Twitterze, które sugerowały, że jej narzeczony bawił się w towarzystwie "rosyjskiej prostytutki", Dashy Pashevkiny.

Lindsay napisała, że:

Chyba była w tym samym wieku... Poj**any wiek. Zmienia się, kiedy masz 26/27.


I dalej:

Dzięki, że nie wróciłeś dzisiaj do domu. Sława zmienia ludzi.


Zobacz też: Co ma na sobie Lindsay Lohan? (FOTO)

Następnie opublikowała wiadomość:

Wow dzięki #narzeczony z rosyjską dziwką @dasha_pa5h.


Co więcej, Lohan opublikowała nawet adres kobiety!

Wpisy szybko zniknęły z jej strony, ale to nie wszystko.

Portal The Sun opublikowało film, na którym widać, jak kłóci się z narzeczonym. Aktorka krzyczała:

Dusił mnie, prawie mnie zabił! Wszyscy teraz się dowiedzą. Wynoś się z mojego domu. Zrób to! Jesteś pie***nym psychopatą! Jesteś chory. To mój dom! Wynocha!


Zobacz też: Lindsay Lohan wychodzi za mąż!

Kilka godzin później udostępniła zdjęcie z ukochanym na Instagramie. Problem tylko, że twarz mężczyzny została... zamazana.

WIDEO ORAZ ARTYKUŁ W JĘZYKU ANGIELSKIM ZOBACZYCIE TUTAJ.

Straszne.


He wore black and I wore white.... 🙉🙈🙊⚓️ I guess #art is whatever you make of it.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Lindsay Lohan (@lindsaylohan)







Nap time (I managed to sneak a pic before full nap mode) relaxation after water sports ⚓️😇

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Lindsay Lohan (@lindsaylohan)




SZOK! Narzeczony Lindsay Lohan próbował ją zabić! (VIDEO)

SZOK! Narzeczony Lindsay Lohan próbował ją zabić! (VIDEO)

SZOK! Narzeczony Lindsay Lohan próbował ją zabić! (VIDEO)

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (29): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 26-07-16, 14:12 cytuj
    gość, 26-07-16, 08:55 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 23:35 napisał(a): Z nia to chyba nikt nie bedzie. Szczegolnie teraz gdzie wszyscy patrzal na twoj wyglad. A ona wyglada bardzo staro jak na swoj wiek.
    To sobie sprawdź jak wygląda ta Dasha. Obśmiałam się jak norka, napuchnięty silikonem, brzydki jak noc lachon z dyskoteki w remizie w Pcimiu dolnym. Ona musi jakieś feromony roztaczać albo nie wiem co, bo na pewno nie wyglądem zwabia tych gości z miliardami na kontach.
    No dokładnie ta dasha obskurna szkoda mi lindsay ale chyba widziała z kim sie wiąże... Mały rozwydrzony rusek, z parciem na Fejm... To sie nie mogło dobrze skończyć. Pewnie miała biedna nadzieje ze dzieci rosyjskiemu milionerowi u boku zyska respekt tak jak naomi której wszytsko uchodziło na sucho... Ale niestety to nie ta klasa faceta co facet naomi...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-07-16, 12:19 cytuj
    lindsay sama w porno zagrała, a narzeczonego milionera o romans oskarża? ech...
    ja tam miłości nie wróże...
    po jej ekscesach z facetami,alkoholem,narkotykami,przygodnym seksem i problemami z prawem powinna go po rekach całować że ją wogóle chciał bo takie zużyte cos to raczej juz nikogo nie znajdzie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-07-16, 08:55 cytuj
    gość, 25-07-16, 23:35 napisał(a):
    Z nia to chyba nikt nie bedzie. Szczegolnie teraz gdzie wszyscy patrzal na twoj wyglad. A ona wyglada bardzo staro jak na swoj wiek.

    To sobie sprawdź jak wygląda ta Dasha. Obśmiałam się jak norka, napuchnięty silikonem, brzydki jak noc lachon z dyskoteki w remizie w Pcimiu dolnym. Ona musi jakieś feromony roztaczać albo nie wiem co, bo na pewno nie wyglądem zwabia tych gości z miliardami na kontach.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 23:42 cytuj
    Jaki szok? Przecież wiadomo było, że to się tak skończy. Kto normalny wiąże się z niestabilną emocjonalnie narkomanką?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 23:35 cytuj
    Z nia to chyba nikt nie bedzie. Szczegolnie teraz gdzie wszyscy patrzal na twoj wyglad. A ona wyglada bardzo staro jak na swoj wiek.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 23:35 cytuj
    Faceci to świnie, znajdzie się moze jeden porządny na milion. Zazdroszczę tym kobietom, które na takich porządnych trafiły. Ja wybieram samotność.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 23:04 cytuj
    gość, 25-07-16, 22:09 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 20:24 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 20:20 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 19:39 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 17:11 napisał(a): o ruskich nie wiem, ale ukraińcy to strasznie zdradliwi faceci. przestrzegam was dziewczyny przed ukraińcami, teraz jest ich dużo w polsce i pewnie się jakiś nawinie - zastanówcie się dobrze, oni to mają we krwi, znajome ukrainki też mi to mówiły.
    to prawda - nawet Polacy ukraińskiego pochodzenia tacy sa niestety....
    Polacy ukraińskiego pochodzenia? Są tacy? Czy chodzi o Polaków kręgowego pochodzenia,takich których dziadkowie mieszkali na terenie dzisiejszej Ukrainy,czyli jeszcze nie tak dawno Polski
    Przecież ukraincy są tak samo oblesni jak Polacy
    Jakie kretynskie dyskusje....
    Lepiej wziąść Ciapaty go uchodźce z meczeta? Nie dziękuję. ..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 23:03 cytuj
    Przesrane ma zycie mogła być mega gwiazda a ciągle pod górkę. ..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 22:50 cytuj
    gość, 25-07-16, 22:41 napisał(a): ta szmata Natalia z palmir też lubi zajętych
    Z palmir? Co to jest?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 22:41 cytuj
    ta szmata Natalia z palmir też lubi zajętych
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 22:14 cytuj
    Patola na calego..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 22:09 cytuj
    gość, 25-07-16, 20:24 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 20:20 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 19:39 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 17:11 napisał(a): o ruskich nie wiem, ale ukraińcy to strasznie zdradliwi faceci. przestrzegam was dziewczyny przed ukraińcami, teraz jest ich dużo w polsce i pewnie się jakiś nawinie - zastanówcie się dobrze, oni to mają we krwi, znajome ukrainki też mi to mówiły.
    to prawda - nawet Polacy ukraińskiego pochodzenia tacy sa niestety....
    Polacy ukraińskiego pochodzenia? Są tacy? Czy chodzi o Polaków kręgowego pochodzenia,takich których dziadkowie mieszkali na terenie dzisiejszej Ukrainy,czyli jeszcze nie tak dawno Polski
    Przecież ukraincy są tak samo oblesni jak Polacy
    Jakie kretynskie dyskusje....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 20:49 cytuj
    gość, 25-07-16, 20:24 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 20:20 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 19:39 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 17:11 napisał(a):
    o ruskich nie wiem, ale ukraińcy to strasznie zdradliwi faceci. przestrzegam was dziewczyny przed ukraińcami, teraz jest ich dużo w polsce i pewnie się jakiś nawinie - zastanówcie się dobrze, oni to mają we krwi, znajome ukrainki też mi to mówiły.

    to prawda - nawet Polacy ukraińskiego pochodzenia tacy sa niestety....

    Polacy ukraińskiego pochodzenia? Są tacy? Czy chodzi o Polaków kręgowego pochodzenia,takich których dziadkowie mieszkali na terenie dzisiejszej Ukrainy,czyli jeszcze nie tak dawno Polski

    Przecież ukraincy są tak samo oblesni jak Polacy

    Dziewczyny, cos w tym jest. pracuje w miejscu gdzie ponad polowa pracownikow to ukraincy, przyjechali tu rodzinami, z zonami, z dziewczynami do pracy (wiekszosc) i widze jak szukaja okazji do flirtu, puszczaja oczka, namolnie patrza na inne, zwlaszcza polki(tylko srednio co 5 ukrainiec jest spokojny,normalny) Jeden chcial numer mojego telefonu, odmowilam a pozniej na portalu spolecznosciowym zobaczylam, ze ten kolo ma kobiete i nie kryli sie ze sa w 'otwartym zwiazku' (w otwartym dla niego, ona poza nim swiata nie widzi) takze uwazajcie dziewczyny, niektorzy potrafia niezle zauroczyc ale czy warto ? moim zdaniem nie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 20:24 cytuj
    gość, 25-07-16, 20:20 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 19:39 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 17:11 napisał(a): o ruskich nie wiem, ale ukraińcy to strasznie zdradliwi faceci. przestrzegam was dziewczyny przed ukraińcami, teraz jest ich dużo w polsce i pewnie się jakiś nawinie - zastanówcie się dobrze, oni to mają we krwi, znajome ukrainki też mi to mówiły.
    to prawda - nawet Polacy ukraińskiego pochodzenia tacy sa niestety....
    Polacy ukraińskiego pochodzenia? Są tacy? Czy chodzi o Polaków kręgowego pochodzenia,takich których dziadkowie mieszkali na terenie dzisiejszej Ukrainy,czyli jeszcze nie tak dawno Polski
    Przecież ukraincy są tak samo oblesni jak Polacy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 20:20 cytuj
    gość, 25-07-16, 19:39 napisał(a):
    gość, 25-07-16, 17:11 napisał(a): o ruskich nie wiem, ale ukraińcy to strasznie zdradliwi faceci. przestrzegam was dziewczyny przed ukraińcami, teraz jest ich dużo w polsce i pewnie się jakiś nawinie - zastanówcie się dobrze, oni to mają we krwi, znajome ukrainki też mi to mówiły.
    to prawda - nawet Polacy ukraińskiego pochodzenia tacy sa niestety....
    Polacy ukraińskiego pochodzenia? Są tacy? Czy chodzi o Polaków kręgowego pochodzenia,takich których dziadkowie mieszkali na terenie dzisiejszej Ukrainy,czyli jeszcze nie tak dawno Polski
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 19:52 cytuj
    gość, 25-07-16, 15:53 napisał(a): Szkoda, myślałam, że w końcu spotkała kogoś, kto ją uszczęśliwi, ale jeśli taki z niego dupek, to niech znika z jej życia.
    Też tak myślałam. Zdrada najgorsze co moze byc. PO CO FACET SIE WIEŻE Z KOBIETĄ JAK NIE WIĄŻE Z NIĄ PRZYSZŁOŚCI. ;( Nie rozumiem tego. Jak facet chce sie zabawić to są burdele otwarte!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 19:40 cytuj
    Sa warci siebie;D
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 19:39 cytuj
    gość, 25-07-16, 17:11 napisał(a):
    o ruskich nie wiem, ale ukraińcy to strasznie zdradliwi faceci. przestrzegam was dziewczyny przed ukraińcami, teraz jest ich dużo w polsce i pewnie się jakiś nawinie - zastanówcie się dobrze, oni to mają we krwi, znajome ukrainki też mi to mówiły.


    to prawda - nawet Polacy ukraińskiego pochodzenia tacy sa niestety....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 19:21 cytuj
    ona wydaje się być niespełna rozumu
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-07-16, 18:05 cytuj
    hehehehehehehe
    Nie masz konta? Zarejestruj się!