Tego filmu na pewno nie obejrzy Eva Mendes!

przejdź do komentarzy

Ryan Gosling całuje Emmę Stone.

la la land la la land/© YouTube
Dzisiaj w sieci pojawił się zwiastun do filmu La La Land. Wszystkie portale już zgodnie okrzyknęły go "magicznym filmem o miłości". Niech dowodem będzie gęsia skórka, która pojawia się na rękach kilka sekund po wciśnięciu play.

Zobacz: Ryan Gosling i Eva Mendes wzięli ślub!

Winnym tego poruszenia jest Damian Chazelle, twórca filmu Whiplash, który teraz wraca z nową produkcją, w której role główne zagrali Ryan Gosling i Emma Stone.

La La Land jest musicalem opowiadającym o jazzowym pianiście (Ryan), który zakochuje się w początkującej aktorce (Emma). Jeszcze podczas kręcenia zdjęć do filmu, w sieci pojawiły się plotki o rzekomym romansie pomiędzy głównymi bohaterami.

Premiera musicalu przewidziana jest na grudzień, natomiast pod koniec sierpnia film zostanie zaprezentowany podczas Festiwalu w Wenecji.

Zobacz: Oto oznaki, że ludzie zazdroszczą ci związku

Ciekawe, czy zazdrosna Eva Mendes go obejrzy.




Tego filmu na pewno nie obejrzy Eva Mendes!

Tego filmu na pewno nie obejrzy Eva Mendes!

Tego filmu na pewno nie obejrzy Eva Mendes!

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (27): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 17-07-16, 08:37 cytuj
    gość, 14-07-16, 22:01 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 20:04 napisał(a):
    a ja za moje 500+ , juz mam samochód,

    I h*j z tym! Każdą bzdurę,którą kupimy za tę kasę to będą dobrze wydane pieniądze,bo zostawimy je w państwie,a o to chyba chodzi
    nie zostanie to w Pństwie bo wbrew obietnicom PiS, nie nakłada podatków na duże koncerny, tylko na male, zatem kasa wydana wyleci z Polski
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-07-16, 11:00 cytuj
    Jego najlepsza rola była w "Pamiętniku"
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-07-16, 10:35 cytuj
    gość, 14-07-16, 14:34 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 13:53 napisał(a):
    Współczuje Mendes. Każda kobieta w takiej sytuacji byłaby zazdrosna, tym bardziej, że Emma jest młodsza , a facet jest tylko facetem. Brad Pitt tez wydawlal sie idealnym partnerem dla Jenn , a zostawił ją dla Angeliny. Nie chciałabym mieć faceta aktora...

    co z tego, że młodsza skoro jest brzydsza?

    Emma jest milion razy ładniejsza od tego starego, wąsatego meksykańca mendes
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-07-16, 09:58 cytuj
    Uważam, że Gosling i McAdams naprawdę do siebie pasowali i to nie przez "Pamiętnik".
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-07-16, 09:02 cytuj
    gość, 14-07-16, 23:06 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 15:30 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 14:41 napisał(a): Juz ja całował w "Gangsrer squad" też mi afera...
    I w "kocha, lubi, szanuje" :)
    świetnie razem wyglądają, 3 filmy razem, może coś z tego będzie
    Lepiej zebym nic z tego nie bylo bo Eva jest z nim w drugiej ciazy !!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 23:08 cytuj
    oni już grali razem... zawsze dobrze wychodzą razem na ekranie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 23:06 cytuj
    gość, 14-07-16, 15:30 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 14:41 napisał(a):
    Juz ja całował w "Gangsrer squad" też mi afera...

    I w "kocha, lubi, szanuje" :)

    świetnie razem wyglądają, 3 filmy razem, może coś z tego będzie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 22:01 cytuj
    gość, 14-07-16, 20:04 napisał(a): a ja za moje 500+ , juz mam samochód,
    I h*j z tym! Każdą bzdurę,którą kupimy za tę kasę to będą dobrze wydane pieniądze,bo zostawimy je w państwie,a o to chyba chodzi
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 20:51 cytuj
    Pasował do McAdams ,była chemia...az iskry szły...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 20:04 cytuj
    a ja za moje 500+ , juz mam samochód,
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 18:06 cytuj
    A jo uwielbialam w parze z Rachel McAdams
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 15:33 cytuj
    gość, 14-07-16, 15:32 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 14:11 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 14:02 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 12:44 napisał(a): DOSTAJE 500+ , MAM TERAZ KASE NA BOTOX , I POWIEKSZE USTECZKA, MAM 3 DZIECI I TO PROCENTUJE :)
    Powinnaś zainwestować te pieniądz w edukacje swoich dzieci kretynko! Po to je dostałaś, a nie żeby sobie usteczka robić. Żal.
    Wyda ten dodatek na swoje potrzeby to z własnej pensji już nie będzie musiała na to tracić pieniędzy i na edukację dzieci będzie można więcej przeznaczyć :)
    Ale wy jesteście tępe. Przecież to troll, do tego bardzo słaby.
    Od razu zauważyłam że to troll. Swoją drogą mam dalszych sąsiadów którzy dzięki 500+ w końcu zabierają swoje dzieci na porządne wakacje!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 15:32 cytuj
    Emma podobna do rachel
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 15:32 cytuj
    gość, 14-07-16, 14:11 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 14:02 napisał(a):
    gość, 14-07-16, 12:44 napisał(a): DOSTAJE 500+ , MAM TERAZ KASE NA BOTOX , I POWIEKSZE USTECZKA, MAM 3 DZIECI I TO PROCENTUJE :)
    Powinnaś zainwestować te pieniądz w edukacje swoich dzieci kretynko! Po to je dostałaś, a nie żeby sobie usteczka robić. Żal.
    Wyda ten dodatek na swoje potrzeby to z własnej pensji już nie będzie musiała na to tracić pieniędzy i na edukację dzieci będzie można więcej przeznaczyć :)
    Ale wy jesteście tępe. Przecież to troll, do tego bardzo słaby.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 15:30 cytuj
    gość, 14-07-16, 14:41 napisał(a): Juz ja całował w "Gangsrer squad" też mi afera...
    I w "kocha, lubi, szanuje" :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 15:29 cytuj
    Co tam taki pocalunek,gdyby zagral Greya
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 14:42 cytuj
    Gangster squad ****
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 14:41 cytuj
    Juz ja całował w "Gangsrer squad" też mi afera...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 14:34 cytuj
    gość, 14-07-16, 13:53 napisał(a):
    Współczuje Mendes. Każda kobieta w takiej sytuacji byłaby zazdrosna, tym bardziej, że Emma jest młodsza , a facet jest tylko facetem. Brad Pitt tez wydawlal sie idealnym partnerem dla Jenn , a zostawił ją dla Angeliny. Nie chciałabym mieć faceta aktora...

    co z tego, że młodsza skoro jest brzydsza?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-16, 14:16 cytuj
    Film wygląda rzeczywiście na magiczny - nie mogę się doczekać!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!