To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

przejdź do komentarzy

Pokazała cały proces rozjaśniania. Trochę to trwało!

kylie jenner kylie jenner/© Fame/Flynet
Do tej pory Kylie Jenner (19 l.) dala się poznać jako fanka doczepów (im więcej i dłuższych, tym lepiej) oraz peruk. W pewnym momencie córka Kris Jenner zmieniała peruki co drugi dzień. Nosiła włosy w kolorach tęczy, długie blond i błękitne. Pamiętamy ją też w bobie.

Zobacz: Jaki typ blondu najbardziej pasuje do twojej urody?

Tym razem siostra Kim Kardashian zdecydowała się pójść na całość. Pół dnia spędzonego w salonie stylizacji zaowocowało nową fryzurą celebrytki.

Kylie rozjaśniła włosy i jest blondynką. Na jej Snapchacie fani mogą oglądać kolejne etapy rozjaśniania.

Czytaj też: Nie próbujcie tego robić w domu - twarz Kylie Jenner pod lupą (FOTO)

Końcowy efekt zadowolił Jennerkę. A jak Wam się podoba Kylie w wersji blond?




To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

To NIE JEST peruka! Kylie Jenner została BLONDYNKĄ (Snapchat)

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (42): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 11-09-16, 18:07 cytuj
    Niech jej wyleca te kudly będzie miala spokój. Juz nie wie czego sie domyśleć
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 21:48 cytuj
    gość, 06-09-16, 19:23 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 19:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 17:36 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:30 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:09 napisał(a):
    To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu

    Blond*

    A co to za różnica jak prawie każda miała, ma lub będzie mieć włosy blond raz w życiu.

    Prawie kazda?!! Czyli masz na mysli wszystkie kobiety swiata? Azjatki murzynki latynoski eskimoski indianki itd wszystkie ciemnej urody tez? Chyba oparlas swoj poglad na wlasnej wsi. Nie, nie prawia kazda kobieta ma lub bedzie wlosy blond wiec nie chrzan.

    Murzynki i Azjatki potną się za włosy blond. Strzeliłaś sobie w kolano.

    Moze sie potna ale jakos nie widac tabunow blond azjatek.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 21:27 cytuj
    gość, 06-09-16, 19:23 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 19:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 17:36 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:30 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:09 napisał(a): To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu
    Blond*
    A co to za różnica jak prawie każda miała, ma lub będzie mieć włosy blond raz w życiu.
    Prawie kazda?!! Czyli masz na mysli wszystkie kobiety swiata? Azjatki murzynki latynoski eskimoski indianki itd wszystkie ciemnej urody tez? Chyba oparlas swoj poglad na wlasnej wsi. Nie, nie prawia kazda kobieta ma lub bedzie wlosy blond wiec nie chrzan.
    Murzynki i Azjatki potną się za włosy blond. Strzeliłaś sobie w kolano.
    Typowa Polska blondynka z Ciebie ;-) nie kazdej kobiecie podobaja sie blond wlosy. Ja mam rude i jest w porzadku
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 19:23 cytuj
    gość, 06-09-16, 19:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 17:36 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:30 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:09 napisał(a): To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu
    Blond*
    A co to za różnica jak prawie każda miała, ma lub będzie mieć włosy blond raz w życiu.
    Prawie kazda?!! Czyli masz na mysli wszystkie kobiety swiata? Azjatki murzynki latynoski eskimoski indianki itd wszystkie ciemnej urody tez? Chyba oparlas swoj poglad na wlasnej wsi. Nie, nie prawia kazda kobieta ma lub bedzie wlosy blond wiec nie chrzan.
    Murzynki i Azjatki potną się za włosy blond. Strzeliłaś sobie w kolano.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 19:18 cytuj
    gość, 06-09-16, 18:56 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 18:52 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:31 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:03 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:00 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 11:48 napisał(a): Każda marzy by być blondynką. Niby blondynki mdłe a 99% kobiet próbuje szczęścia w blondzie. Niestety tylko nieliczne dobrze w nim wyglądają.
    Nie każda, ja jestem brunetką i nawet nigdy włosów nie farbowałam a mam 27 lat. uważam, że każdy kolor włosów gdy są czyste i zadbane wygląda fajnie.
    Zazdroscisz blondynka Ty ciapata i wasata brunetko
    Przerwa między zajęciami w poprawczaku i plebs wbija na kozaka, żeby pohejtować, robiąc przy tym koszmarne błędy ortograficzne.
    Ja też nigdy nie chciałam być blondynka, nie wiem skąd ti przekonanie Oo
    90% kobiet choć raz w życiu ma blond.
    Tak jak i kazdy inny kolor.
    Wątpię.
    Ja mialam rozne kolory wlosow czarne, ciemny braz, slodki braz, jasny braz, gorzka czekolada, ciemny blond, naturalny blond jasny blond i rude ;-D
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 19:05 cytuj
    gość, 06-09-16, 17:36 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:30 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:09 napisał(a):
    To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu

    Blond*

    A co to za różnica jak prawie każda miała, ma lub będzie mieć włosy blond raz w życiu.

    Prawie kazda?!! Czyli masz na mysli wszystkie kobiety swiata? Azjatki murzynki latynoski eskimoski indianki itd wszystkie ciemnej urody tez? Chyba oparlas swoj poglad na wlasnej wsi. Nie, nie prawia kazda kobieta ma lub bedzie wlosy blond wiec nie chrzan.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 18:56 cytuj
    gość, 06-09-16, 18:52 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:31 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:03 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:00 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 11:48 napisał(a): Każda marzy by być blondynką. Niby blondynki mdłe a 99% kobiet próbuje szczęścia w blondzie. Niestety tylko nieliczne dobrze w nim wyglądają.
    Nie każda, ja jestem brunetką i nawet nigdy włosów nie farbowałam a mam 27 lat. uważam, że każdy kolor włosów gdy są czyste i zadbane wygląda fajnie.
    Zazdroscisz blondynka Ty ciapata i wasata brunetko
    Przerwa między zajęciami w poprawczaku i plebs wbija na kozaka, żeby pohejtować, robiąc przy tym koszmarne błędy ortograficzne.
    Ja też nigdy nie chciałam być blondynka, nie wiem skąd ti przekonanie Oo
    90% kobiet choć raz w życiu ma blond.
    Tak jak i kazdy inny kolor.
    Wątpię.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 18:52 cytuj
    gość, 06-09-16, 13:31 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:03 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:00 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 11:48 napisał(a): Każda marzy by być blondynką. Niby blondynki mdłe a 99% kobiet próbuje szczęścia w blondzie. Niestety tylko nieliczne dobrze w nim wyglądają.
    Nie każda, ja jestem brunetką i nawet nigdy włosów nie farbowałam a mam 27 lat. uważam, że każdy kolor włosów gdy są czyste i zadbane wygląda fajnie.
    Zazdroscisz blondynka Ty ciapata i wasata brunetko
    Przerwa między zajęciami w poprawczaku i plebs wbija na kozaka, żeby pohejtować, robiąc przy tym koszmarne błędy ortograficzne.
    Ja też nigdy nie chciałam być blondynka, nie wiem skąd ti przekonanie Oo
    90% kobiet choć raz w życiu ma blond.
    Tak jak i kazdy inny kolor.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 18:50 cytuj
    gość, 06-09-16, 17:36 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:30 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:09 napisał(a): To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu
    Blond*
    A co to za różnica jak prawie każda miała, ma lub będzie mieć włosy blond raz w życiu.
    Nigdy nie miałam i nie zamierzam ;)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 17:36 cytuj
    gość, 06-09-16, 14:30 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 14:09 napisał(a): To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu
    Blond*
    A co to za różnica jak prawie każda miała, ma lub będzie mieć włosy blond raz w życiu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 15:41 cytuj
    Ten pies ze snapchata jest OKROPNY... A jej lepiej w czarnych
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 14:50 cytuj
    gość, 06-09-16, 13:31 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:03 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:00 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 11:48 napisał(a):
    Każda marzy by być blondynką. Niby blondynki mdłe a 99% kobiet próbuje szczęścia w blondzie. Niestety tylko nieliczne dobrze w nim wyglądają.

    Nie każda, ja jestem brunetką i nawet nigdy włosów nie farbowałam a mam 27 lat. uważam, że każdy kolor włosów gdy są czyste i zadbane wygląda fajnie.

    Zazdroscisz blondynka Ty ciapata i wasata brunetko

    Przerwa między zajęciami w poprawczaku i plebs wbija na kozaka, żeby pohejtować, robiąc przy tym koszmarne błędy ortograficzne.

    Ja też nigdy nie chciałam być blondynka, nie wiem skąd ti przekonanie Oo

    90% kobiet choć raz w życiu ma blond.

    Farbowałam na blond lata i to bez olaplexu, wszystko zależy od fryzjera, jeśli fryzjer potrafi to włosy będą idealne i nAdal zdrowe.
    Moje farbowanie z olaplexem jedno mogę stwierdzić ani nie pomogło, ale też nie zaszkodziło.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 14:30 cytuj
    gość, 06-09-16, 14:09 napisał(a): To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu
    Blond*
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 14:14 cytuj
    gość, 06-09-16, 14:09 napisał(a): To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu
    101%
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 14:09 cytuj
    To w koncu 99% kobiet chce miec blobd wlosy czy 90%? Zdecydujcie sie w koncu
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 14:02 cytuj
    Ja mam włosy za pośladki i zastanawiam się, ile w takim wypadku wyniósłby mnie olaplex. Ktoś się orientuje?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 13:57 cytuj
    gość, 06-09-16, 13:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:40 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:31 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:03 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:00 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 11:48 napisał(a): Każda marzy by być blondynką. Niby blondynki mdłe a 99% kobiet próbuje szczęścia w blondzie. Niestety tylko nieliczne dobrze w nim wyglądają.
    Nie każda, ja jestem brunetką i nawet nigdy włosów nie farbowałam a mam 27 lat. uważam, że każdy kolor włosów gdy są czyste i zadbane wygląda fajnie.
    Zazdroscisz blondynka Ty ciapata i wasata brunetko
    Przerwa między zajęciami w poprawczaku i plebs wbija na kozaka, żeby pohejtować, robiąc przy tym koszmarne błędy ortograficzne.
    Ja też nigdy nie chciałam być blondynka, nie wiem skąd ti przekonanie Oo
    90% kobiet choć raz w życiu ma blond.
    Ale nie wygląda w nich dobrze
    Jako rudzielec mam zgoła inne zdanie. :D
    ...a ja jestem naturalnie ciemna blondynka a farbuje sie na czarno bo w takich mi lepiej zdecydowanie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 13:44 cytuj
    gość, 06-09-16, 13:40 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:31 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:03 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:00 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 11:48 napisał(a):
    Każda marzy by być blondynką. Niby blondynki mdłe a 99% kobiet próbuje szczęścia w blondzie. Niestety tylko nieliczne dobrze w nim wyglądają.

    Nie każda, ja jestem brunetką i nawet nigdy włosów nie farbowałam a mam 27 lat. uważam, że każdy kolor włosów gdy są czyste i zadbane wygląda fajnie.

    Zazdroscisz blondynka Ty ciapata i wasata brunetko

    Przerwa między zajęciami w poprawczaku i plebs wbija na kozaka, żeby pohejtować, robiąc przy tym koszmarne błędy ortograficzne.

    Ja też nigdy nie chciałam być blondynka, nie wiem skąd ti przekonanie Oo

    90% kobiet choć raz w życiu ma blond.

    Ale nie wygląda w nich dobrze

    Jako rudzielec mam zgoła inne zdanie. :D
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 13:41 cytuj
    gość, 06-09-16, 13:40 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:31 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:03 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:00 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 11:48 napisał(a): Każda marzy by być blondynką. Niby blondynki mdłe a 99% kobiet próbuje szczęścia w blondzie. Niestety tylko nieliczne dobrze w nim wyglądają.
    Nie każda, ja jestem brunetką i nawet nigdy włosów nie farbowałam a mam 27 lat. uważam, że każdy kolor włosów gdy są czyste i zadbane wygląda fajnie.
    Zazdroscisz blondynka Ty ciapata i wasata brunetko
    Przerwa między zajęciami w poprawczaku i plebs wbija na kozaka, żeby pohejtować, robiąc przy tym koszmarne błędy ortograficzne.
    Ja też nigdy nie chciałam być blondynka, nie wiem skąd ti przekonanie Oo
    90% kobiet choć raz w życiu ma blond.
    Ale nie wygląda w nich dobrze
    Najgorzej wyglądaj własnie brunetki i szatynki. Niektóre z uporem maniaka jednak się farbują
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 13:40 cytuj
    gość, 06-09-16, 13:31 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 13:03 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:44 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:05 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 12:00 napisał(a):
    gość, 06-09-16, 11:48 napisał(a): Każda marzy by być blondynką. Niby blondynki mdłe a 99% kobiet próbuje szczęścia w blondzie. Niestety tylko nieliczne dobrze w nim wyglądają.
    Nie każda, ja jestem brunetką i nawet nigdy włosów nie farbowałam a mam 27 lat. uważam, że każdy kolor włosów gdy są czyste i zadbane wygląda fajnie.
    Zazdroscisz blondynka Ty ciapata i wasata brunetko
    Przerwa między zajęciami w poprawczaku i plebs wbija na kozaka, żeby pohejtować, robiąc przy tym koszmarne błędy ortograficzne.
    Ja też nigdy nie chciałam być blondynka, nie wiem skąd ti przekonanie Oo
    90% kobiet choć raz w życiu ma blond.
    Ale nie wygląda w nich dobrze
    Nie masz konta? Zarejestruj się!