To niemożliwe, że jej brzuch tak wygląda! (Instagram)

przejdź do komentarzy

Zdjęcie brzucha Chrissy Teigen po porodzie wywołało burzę.

chrissy teigen chrissy teigen/© Fame/Flynet
Nie minął nawet miesiąc od porodu Chrissy Teigen (30 l.), a mąż modelki, John Legend, już podzielił się na Instagramie zdjęciem swej seksownej żony w formie, której zazdroszczą jej internautki.

Zobacz: Chrissy Teigen ZOSTAWIŁA dziecko i poszła na kolację

Fotka Teigen ubranej w krótki top wzbudziła dyskusję na profilu Legenda. Kobiety nie wierzą, że zdjęcie jest nowe. Zdaniem wielu to niemożliwe, by po urodzeniu dziecka trzy tygodnie wcześniej brzuch tak wyglądał!

Pojawiają się jednak głosy kobiet, które po porodzie szybko wróciły do płaskiego brzucha. Ich zdaniem zdjęcie wcale nie musiało być przerabiane w Photoshopie, nie musi też być stare.

Zobaczcie fotkę, która wywołała gorący spór między kobietami.

Zobacz: Jak Wrócić Do Sylwetki Sprzed Ciąży

Jak uważacie - czy kobieta może tak wyglądać trzy tygodnie po wyjściu ze szpitala z maleństwem?



Making brunch with my favorite mama

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika John Legend (@johnlegend)




Happy Mother's Day!!

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika John Legend (@johnlegend)




To niemożliwe, że jej brzuch tak wygląda! (Instagram)

To niemożliwe, że jej brzuch tak wygląda! (Instagram)

To niemożliwe, że jej brzuch tak wygląda! (Instagram)

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (44): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 23:19 cytuj
    tak stanela i zaslonila, ze nie macie co domniemac ze ma brzuch jak te bez ciazy, plaski..jeszcze troche jej zostalo ale nie ma duzego niektore kobiety tak maja, ze po miesiacu w spodnie przed ciazy wchodza bez problemu
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 23:18 cytuj
    gość, 10-05-16, 22:16 napisał(a):
    gość, 10-05-16, 15:35 napisał(a):
    gość, 10-05-16, 14:58 napisał(a):
    gość, 10-05-16, 14:27 napisał(a):
    Ja taki miałam! Przytyłam 15 kg, 4 dni po porodzie 9 kg mniej, za tydzień po ciąży pokazałam się w dwuczesciowym bikini. Jedna ma tak druga tak i tyle w temacie.

    No dokładnie!

    a świstak siedzi i zawija sreberka....tydzien po porodzie w bikini?? I z podpaską między nogami czy podkładem poporodowym latałaś w tym bikini?

    Po cesarce prawie nie krwawilam, od wyscia ze szpitala na 3 dzien nie bylo potrzeby uzywania zadnych podpasek. Nie kazda ma tak przeje**ne jak ty mialas, wiec sie nie sugeruj.


    uu kobieto to jestes fenomenem, znam wiele matek i tych po cesarce tez i to dluzej o wiele kwrawienie trwalo, pierwsze kilka dni podklad potem juz zwykla podpaska.ale ze tydzien i i bikini, szok..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 18:10 cytuj
    Wg mnie to ona jest po porodzie raczej gdyż brzuch wcale nie jest taki znów płaski i napięty to raz a dwa ma żyły na dekolcie charakterystyczne dla kobiet mających laktacje, ale jak na 3 tygodnie po to fakt rewelacja bo praktycznie można by uznać że wygląda tak jakby nie rodziła.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 16:03 cytuj
    mi niestety brzusio nie wrocil do normy a jestem juz 8 miesiecy po porodzie mimo to ze wciazy przytylam tylko 7 kilo to tluszczyku na brzuszku mam i to sporo a reszta ciala ladna i zgrabna :P tak wiec tylko pozazdroscic takich efektow po ciazy nie wazne jak osiagnietych czy poprzez rozne zabiegi pielegnacyjne czy tez z efektow naturalnych geny i te sprawy :) ale najwazniejsze ze partner lubi moj brzuch i na nic nie narzeka :P a ja powoli sie do niego przyzwyczajam :P
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 13:57 cytuj
    Prawdę zna tylko ona. My możemy gdybać. Mój brzuch bardzo szybko wrócił do formy. Taką mam dziwaczną sylwetkę, że brzuch jest niemal pozbawiony tkanki tłuszczowej i nawet mam kaloryfer. Wcięcie w talii miałam do samego porodu i stojąc tyłem nikt by nie przypuszczał, że z przodu dźwigam ciążowy brzuch. Za to ucierpiały moje nogi i uda. Moja zmora to uda - od kiedy pamiętam. To na udach pojawiły mi się rozstępy, a nie na brzuchu. A na łydkach mnóstwo pajączków. O cellulicie na udach nie wspomnę. I mając do wyboru brzuch a nogi, brałabym nogi. Jako poważna kobieta i matka nie będę chodziła w bluzce wielkości stanika, więc co mi z fajnego brzucha? A latem krótkie spodenki są idealne na upały i do ganiania za dzieckiem, a ja swoich nóg nie pokażę nikomu poza mężem.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 10:26 cytuj
    a może to sztuczne brzuchy ciążowe, a dzieci im rodzą wynajęte surgotaki
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 09:25 cytuj
    gość, 11-05-16, 01:43 napisał(a): Ten brzuch nie jest już znowu aż taki płaski, geny też robią swoje...ale ta fota to aż krzyczy: "zobaczcie, jak super wyglądam zaledwie 3 tyg po porodzie, podziwiajcie mnie!!!" Żenujący jest ten wyścig mamusiek, która jest bardziej fit w ciąży, a potem tuż po porodzie..świat oszalał!!
    Nie koniecznie. Moja mama 30 lat temu kiedy urodzila mnie też bardzo szybko wróciła do formy. Kwestia genow i wagi oczywiście. Uważam ze to dobry trend, napewno zdrowszy niz jedzenie za dwoje i tycie 30 kg w ciąży co jest żałosne.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 08:04 cytuj
    gość, 10-05-16, 23:47 napisał(a): Ale sie podniecacie.Wszedzie dzisiaj tylko o niej.Jedne wygladaja super po porodzie drugie latami nie moga dojsc do ladu.Najwazniejsze ze dziecko jest zdrowe a nie to Jak sie wyglada
    Typowe :D mstka niewazna, tylko dziecko sie liczy - no tak.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-05-16, 01:43 cytuj
    Ten brzuch nie jest już znowu aż taki płaski, geny też robią swoje...ale ta fota to aż krzyczy: "zobaczcie, jak super wyglądam zaledwie 3 tyg po porodzie, podziwiajcie mnie!!!" Żenujący jest ten wyścig mamusiek, która jest bardziej fit w ciąży, a potem tuż po porodzie..świat oszalał!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 23:47 cytuj
    Ale sie podniecacie.Wszedzie dzisiaj tylko o niej.Jedne wygladaja super po porodzie drugie latami nie moga dojsc do ladu.Najwazniejsze ze dziecko jest zdrowe a nie to Jak sie wyglada
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 23:17 cytuj
    a ona w ogole byla w ciazy?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 22:16 cytuj
    gość, 10-05-16, 15:35 napisał(a):
    gość, 10-05-16, 14:58 napisał(a):
    gość, 10-05-16, 14:27 napisał(a):
    Ja taki miałam! Przytyłam 15 kg, 4 dni po porodzie 9 kg mniej, za tydzień po ciąży pokazałam się w dwuczesciowym bikini. Jedna ma tak druga tak i tyle w temacie.

    No dokładnie!

    a świstak siedzi i zawija sreberka....tydzien po porodzie w bikini?? I z podpaską między nogami czy podkładem poporodowym latałaś w tym bikini?

    Po cesarce prawie nie krwawilam, od wyscia ze szpitala na 3 dzien nie bylo potrzeby uzywania zadnych podpasek. Nie kazda ma tak przeje**ne jak ty mialas, wiec sie nie sugeruj.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 22:14 cytuj
    gość, 10-05-16, 16:52 napisał(a):
    gość, 10-05-16, 12:40 napisał(a):
    Moja mama też miała po trzech tygodniach płaski brzuch, widziałam na zdjęciach. Każdy ma inny organizm, każdy o niego dba inaczej.

    Ale to nie jest płaski brzuch. Płaski ma Kylie Jenner.

    Haha chyba pod spandexem przeciez to tlusciutki kloc
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 21:25 cytuj
    gość, 10-05-16, 19:12 napisał(a): Plastyka brzucha juz była szybko
    Haha chyba sobie zartujesz? a blizny by nie bylo? ja mialam juz normalny brzuch 2 tygodnie po porodzie, przytylam w ciazy tylko 8 kg, a wiec latwo bylo wrocic do figury z przed ciąży..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 21:17 cytuj
    Przeciez brzuch nie jest plaski... Widac ze jak zdejmie spodenki i stanie bokiem, to brzuch plaski nie bedzie. Trzyma diete, je zdrowo, ma najlepsze kosmetyki, pasy obciskajace, wiec dlaczego moze tak nie wygladac? Ona ma kase i wieksze mozliwosci. Aczkolwiek potwierdzam, ze wrzucanie zdjec i chwalenie sie sylwetka po porodzie, robienie zdjec jak sie gotuje, stylizowanie sie do zdjec. To jest bieda umyslowa.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 20:58 cytuj
    No jasne że może tak wyglądać - ja dopiero 3 miesiące po porodzie zaczęłam wyglądać jak dawna ja
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 19:12 cytuj
    Plastyka brzucha juz była szybko
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 18:57 cytuj
    gość, 10-05-16, 17:10 napisał(a):
    Niech sobie wygląda jak chce. Mam tylko pytanie - czy wrzucanie fotek do sieci to główne zajęcie tej pani i jedyna ambicja? Trzeba mieć nasrane w głowie, żeby lansowac się nawet w połogu...


    Już samo stwierdzenie tej Pani że "wybrała sobie najładniejszy żeński zarodek" pokazało nam z kim mamy do czynienia. Nie spodziewajmy się po niej żadnych głębokich myśli i czynów.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 17:10 cytuj
    Ciągle zadziwia mnie głupota kobiet....albo będąc w ciąży wyciska siódme poty na siłowni,po porodzie się głodzą,żeby tylko mieć jak najszybciej płaski brzuch,potem pełno zdjęć dziecka na zasadzie 'kadr stóp lub rąk lub głowa niemowlaka od tyłu'....jebnijcie sił w te zakute łby to wam przejdzie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-05-16, 17:10 cytuj
    Niech sobie wygląda jak chce. Mam tylko pytanie - czy wrzucanie fotek do sieci to główne zajęcie tej pani i jedyna ambicja? Trzeba mieć nasrane w głowie, żeby lansowac się nawet w połogu...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!