Tomasz Lis jeszcze NIGDY nie skrytykował w ten sposób Andrzeja Dudy

przejdź do komentarzy

Czy przekroczył granicę?

tomasz lis tomasz lis/KAPiF
Tomasz Lis (50 l.) jest dziennikarzem, który zdecydowanie sprzeciwia się nowej władzy. Prezenter, który przez ostatnie lata był "największym sympatykiem" rządu Platformy Obywatelskiej, jest również największym krytykiem Prawa i Sprawiedliwości.

Co pisze Tomasz Lis o Andrzeju Dudzie na swoim Twitterze?



Zobacz też: Tomasz Lis o wypadku prezydenta: szkoda, że tam nie było...

Naczelnemu Newsweeka bardzo nie pasuje również sposób rządzenia prezydenta Andrzeja Dudy, którego wybory i wypowiedzi nieprzerwanie komentuje na swoim Twitterze.

Ostatnio po raz kolejny skomentował przywództwo Dudy tymi słowami:

Szczerski do polityków: "Prezydent wam zabierze zabawki i będzie sam rządził". Rządzić to Duda może smartfonem i "ruchadłem leśnym".


Według internautów, obiektywizm Lisa już dawno nie istnieje. Jednak, czy w swojej krytyce prezydenta nie przekracza również kultury słowa?

Zobacz też: Agata Duda - Kim jest żona nowego prezydenta?





Tomasz Lis jeszcze NIGDY nie skrytykował w ten sposób Andrzeja Dudę

Tomasz Lis jeszcze NIGDY nie skrytykował w ten sposób Andrzeja Dudę

Tomasz Lis jeszcze NIGDY nie skrytykował w ten sposób Andrzeja Dudę

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (61): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 27-05-16, 00:41 cytuj
    Maliniak myśli ze bedzie inżynierem, a bedzie du.pa a nie sukces.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 22:56 cytuj
    gość, 23-05-16, 20:00 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 19:55 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 15:29 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 15:13 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 13:26 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 11:04 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:52 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:22 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 01:26 napisał(a): Ma racje, wiadomo ze kaczor pociaga za sznurki.
    Kaczor jest wielki! Polska nie uklęknie przed Europą, to Europa ugnie się przed Polską. Zobaczycie.
    Tak! I wróci Królestwo Polskie! I będzie rządzić światem! A co! Haha ogarnijcie sie głupki
    To głupi to głupi! Kaczyński wie co robi. Unia może mu naskoczyc. Żeby nas "udupić" w Unii musiałaby być jedność, a jedności w życiu nie będzie. Kaczor wiedział z kim się ułożyć.
    z kim sie ulozyl? dla przykladu - wegry i sa za pan brat z eu i z rosja robia biznesy. a my, z kim jestesmy ulozeni?
    Kaczor układa sie wyłącznie ze swoim odbiciem w lustrze:) patrzy i mowi: bedem żadzic;) błędy zamierzone
    To jest właśnie inteligentna odpowiedź opozycji na miarę tego buraka Petru.
    To jest wlasnei pokazanie kim jest kaczka. Formalnie nikim i nie powinien miec prawa głosu. A tu rządzi marionetkami w postaci człowieka broszki i maliniaka. Mamy demokracje. Wiem ze wy ze wschodu potrzebujecie jak ruscy batiuszki cara, bo bez bicza nad sobą nie potraficie zyc
    Nie wiem, czy wiesz ale PiS wygrał też w zachodniej Polsce, więc ten mit został już dawno obalony, ale ty śnij dalej..
    Głosowało na niego 19% uprawnionych - wiec to tak naprawdę przypadek;) i u mnie w mieście nigdy PiS nie wygrał
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 22:07 cytuj
    kompletny brak klasy....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 22:05 cytuj
    Lis zwis.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 20:00 cytuj
    gość, 23-05-16, 19:55 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 15:29 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 15:13 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 13:26 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 11:04 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:52 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:22 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 01:26 napisał(a): Ma racje, wiadomo ze kaczor pociaga za sznurki.
    Kaczor jest wielki! Polska nie uklęknie przed Europą, to Europa ugnie się przed Polską. Zobaczycie.
    Tak! I wróci Królestwo Polskie! I będzie rządzić światem! A co! Haha ogarnijcie sie głupki
    To głupi to głupi! Kaczyński wie co robi. Unia może mu naskoczyc. Żeby nas "udupić" w Unii musiałaby być jedność, a jedności w życiu nie będzie. Kaczor wiedział z kim się ułożyć.
    z kim sie ulozyl? dla przykladu - wegry i sa za pan brat z eu i z rosja robia biznesy. a my, z kim jestesmy ulozeni?
    Kaczor układa sie wyłącznie ze swoim odbiciem w lustrze:) patrzy i mowi: bedem żadzic;) błędy zamierzone
    To jest właśnie inteligentna odpowiedź opozycji na miarę tego buraka Petru.
    To jest wlasnei pokazanie kim jest kaczka. Formalnie nikim i nie powinien miec prawa głosu. A tu rządzi marionetkami w postaci człowieka broszki i maliniaka. Mamy demokracje. Wiem ze wy ze wschodu potrzebujecie jak ruscy batiuszki cara, bo bez bicza nad sobą nie potraficie zyc
    Nie wiem, czy wiesz ale PiS wygrał też w zachodniej Polsce, więc ten mit został już dawno obalony, ale ty śnij dalej..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 19:55 cytuj
    gość, 23-05-16, 15:29 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 15:13 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 13:26 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 11:04 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:52 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:22 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 01:26 napisał(a): Ma racje, wiadomo ze kaczor pociaga za sznurki.
    Kaczor jest wielki! Polska nie uklęknie przed Europą, to Europa ugnie się przed Polską. Zobaczycie.
    Tak! I wróci Królestwo Polskie! I będzie rządzić światem! A co! Haha ogarnijcie sie głupki
    To głupi to głupi! Kaczyński wie co robi. Unia może mu naskoczyc. Żeby nas "udupić" w Unii musiałaby być jedność, a jedności w życiu nie będzie. Kaczor wiedział z kim się ułożyć.
    z kim sie ulozyl? dla przykladu - wegry i sa za pan brat z eu i z rosja robia biznesy. a my, z kim jestesmy ulozeni?
    Kaczor układa sie wyłącznie ze swoim odbiciem w lustrze:) patrzy i mowi: bedem żadzic;) błędy zamierzone
    To jest właśnie inteligentna odpowiedź opozycji na miarę tego buraka Petru.
    To jest wlasnei pokazanie kim jest kaczka. Formalnie nikim i nie powinien miec prawa głosu. A tu rządzi marionetkami w postaci człowieka broszki i maliniaka. Mamy demokracje. Wiem ze wy ze wschodu potrzebujecie jak ruscy batiuszki cara, bo bez bicza nad sobą nie potraficie zyc
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 19:53 cytuj
    gość, 23-05-16, 19:51 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 15:12 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 13:36 napisał(a): Jak mozna tak obrazac Prezydenta kraju,jak mozna byc tak zskadlym zawodnikiem ,wiecznie wscieklym.Musza byc jakies sankcj prawne.Na swiecie to jest nie do pomyslnia.
    A jak PiS jedzie po całej opozycji to moze? Mamy demokracje, każdy ma prawo sie wypowiedzieć. Nie podoba ci sie? To do Korei północnej , tam cały czase bedziesz chwalić władcę! Czy chcesz, czy nie
    Ale bzdety. Widać, że w dupie byłaś i gowno widziałaś.
    Raczej ty dziewczynko ze wsi. Ale żyj w swojej utopii z jakimś brzydkim sebixem
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 19:52 cytuj
    Patrze i nadal widze maliniaka
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 19:51 cytuj
    gość, 23-05-16, 15:12 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 13:36 napisał(a): Jak mozna tak obrazac Prezydenta kraju,jak mozna byc tak zskadlym zawodnikiem ,wiecznie wscieklym.Musza byc jakies sankcj prawne.Na swiecie to jest nie do pomyslnia.
    A jak PiS jedzie po całej opozycji to moze? Mamy demokracje, każdy ma prawo sie wypowiedzieć. Nie podoba ci sie? To do Korei północnej , tam cały czase bedziesz chwalić władcę! Czy chcesz, czy nie
    Ale bzdety. Widać, że w dupie byłaś i gowno widziałaś.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 19:49 cytuj
    Lis powinien udac się do psychiatry. Gość ma obsesję, nerwicę i manie wielkości. Ja rozumiem, nie każdy musi kochać Dude, ale bez jaj. Myśleć o kimś 24/7 i zasrac sobie wszystkie konta wpisami o tej osobie to nie jest normalne.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 19:30 cytuj
    gość, 23-05-16, 19:19 napisał(a): Lis ty gnido! "ruchadło leśne" to twój nick! Założyłeś po to żeby zaczepiac a później nabijać się z prezydenta, a że gość jest kulturalny to z każdą szumowiną pogada..
    Coś w tym jest bo lis to poniekąd ruchadło leśne..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 19:19 cytuj
    Lis ty gnido! "ruchadło leśne" to twój nick! Założyłeś po to żeby zaczepiac a później nabijać się z prezydenta, a że gość jest kulturalny to z każdą szumowiną pogada..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 19:13 cytuj
    Lis ty szczurze!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 17:48 cytuj
    Lis Ty prostaku !
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 17:11 cytuj
    Andrzej Duda super prezydent ;))
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 15:38 cytuj
    gość, 23-05-16, 15:29 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 15:13 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 13:26 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 11:04 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:52 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:22 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 01:26 napisał(a): Ma racje, wiadomo ze kaczor pociaga za sznurki.
    Kaczor jest wielki! Polska nie uklęknie przed Europą, to Europa ugnie się przed Polską. Zobaczycie.
    Tak! I wróci Królestwo Polskie! I będzie rządzić światem! A co! Haha ogarnijcie sie głupki
    To głupi to głupi! Kaczyński wie co robi. Unia może mu naskoczyc. Żeby nas "udupić" w Unii musiałaby być jedność, a jedności w życiu nie będzie. Kaczor wiedział z kim się ułożyć.
    z kim sie ulozyl? dla przykladu - wegry i sa za pan brat z eu i z rosja robia biznesy. a my, z kim jestesmy ulozeni?
    Kaczor układa sie wyłącznie ze swoim odbiciem w lustrze:) patrzy i mowi: bedem żadzic;) błędy zamierzone
    To jest właśnie inteligentna odpowiedź opozycji na miarę tego buraka Petru.
    Akurat to, że Polska jest w Unii to jest wszystkim na rękę (poza ruskimi) ale wszyscy by chcieli żeby Polska w w tej Unii była uległa, nie pyskowala, nie wymagała za wiele i za to właśnie byli sowicie wynagradzani poprzedni sprzedajni aparatczyki z Tuskiem na czele (który do tej pory śmieje się Polakom w twarz i podciera w kiblu euro)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 15:36 cytuj
    Petru musiał chyba spaść z kołyski jak był dzidzią, a Lisowi już chyba szare komórki szwankują, bo to co on reprezentuje na twitterze to to są dowcipy średnio rozgarniętego ucznia szkoły podstawowej (podobnie jak demotywatory kropka Nowoczesnej). Jak to ma być "czołowy dziennikarz" w naszym kraju, z takim dowci*asem, to ja p*erdolę to wszystko i wyjeżdżam, nie ma dla nas nadziei!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 15:29 cytuj
    gość, 23-05-16, 15:13 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 13:26 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 11:04 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:52 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:22 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 01:26 napisał(a): Ma racje, wiadomo ze kaczor pociaga za sznurki.
    Kaczor jest wielki! Polska nie uklęknie przed Europą, to Europa ugnie się przed Polską. Zobaczycie.
    Tak! I wróci Królestwo Polskie! I będzie rządzić światem! A co! Haha ogarnijcie sie głupki
    To głupi to głupi! Kaczyński wie co robi. Unia może mu naskoczyc. Żeby nas "udupić" w Unii musiałaby być jedność, a jedności w życiu nie będzie. Kaczor wiedział z kim się ułożyć.
    z kim sie ulozyl? dla przykladu - wegry i sa za pan brat z eu i z rosja robia biznesy. a my, z kim jestesmy ulozeni?
    Kaczor układa sie wyłącznie ze swoim odbiciem w lustrze:) patrzy i mowi: bedem żadzic;) błędy zamierzone
    To jest właśnie inteligentna odpowiedź opozycji na miarę tego buraka Petru.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 15:13 cytuj
    gość, 23-05-16, 13:26 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 11:04 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:52 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 10:22 napisał(a):
    gość, 23-05-16, 01:26 napisał(a): Ma racje, wiadomo ze kaczor pociaga za sznurki.
    Kaczor jest wielki! Polska nie uklęknie przed Europą, to Europa ugnie się przed Polską. Zobaczycie.
    Tak! I wróci Królestwo Polskie! I będzie rządzić światem! A co! Haha ogarnijcie sie głupki
    To głupi to głupi! Kaczyński wie co robi. Unia może mu naskoczyc. Żeby nas "udupić" w Unii musiałaby być jedność, a jedności w życiu nie będzie. Kaczor wiedział z kim się ułożyć.
    z kim sie ulozyl? dla przykladu - wegry i sa za pan brat z eu i z rosja robia biznesy. a my, z kim jestesmy ulozeni?
    Kaczor układa sie wyłącznie ze swoim odbiciem w lustrze:) patrzy i mowi: bedem żadzic;) błędy zamierzone
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-05-16, 15:12 cytuj
    gość, 23-05-16, 13:36 napisał(a): Jak mozna tak obrazac Prezydenta kraju,jak mozna byc tak zskadlym zawodnikiem ,wiecznie wscieklym.Musza byc jakies sankcj prawne.Na swiecie to jest nie do pomyslnia.
    A jak PiS jedzie po całej opozycji to moze? Mamy demokracje, każdy ma prawo sie wypowiedzieć. Nie podoba ci sie? To do Korei północnej , tam cały czase bedziesz chwalić władcę! Czy chcesz, czy nie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!