Tym żądaniem Justin Bieber przeszedł samego siebie!

przejdź do komentarzy

Gość jest niepoważny.

selena gomez selena gomez/© Fame/Flynet
Coś dzieje się na linii - Selena Gomez (23 l.) i Justin Bieber (22 l.). Wszystkie znaki w show biznesie i na Instagramie Justina Biebera wskazują na to, że piosenkarze dadzą lub już dali sobie jeszcze jedną szansę.

Zobacz: Niezwykłe wyznanie Chrisa Browna na temat Rihanny

Justin Bieber Instagram



Na Instagramie muzyka od jakiegoś czasu pojawiają się wspólne zdjęcia z byłą dziewczyną, co ciekawe, Selena "lajkuje" każde z nich.

Selena Gomez Instagram



Gdy konto Biebra zalewają zdjęcia z przeszłości, Selena woli nie ryzykować. Może wychodzi na tym lepiej? Teraz to właśnie ona może pochwalić się największą liczbą followersów.

W każdym razie, najnowsze doniesienia z życia wokalistów głoszą, że negocjują oni zasady związku. Justin wyskoczył z propozycją, która nie tylko nie spodobała się samej Selenie, ale i wprawiła w osłupienie fanów.

Otóż, Justin chce, żeby Selena poświęciła dla niego swoją karierę. Pragnie by dziewczyna towarzyszyła mu podczas tras koncertowych. Panna Gomez wpadła w szał, gdy Justin przedstawił jej swoją propozycję, chce być z nim, ale nie kosztem własnej kariery.

Może zakochani pójdą tą samą drogą, co Beyonce i Jay Z? Wydadzą wspólną płytę i razem pojadą w trasę?

Zobacz: ZMYSŁOWA, SEKSOWNA... TO SELENA GOMEZ NA GALI GRAMMY 2016


Feels

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Justin Bieber (@justinbieber)




tb to a sweet, small house in TX

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Selena Gomez (@selenagomez)




Tym żądaniem Justin Bieber przeszedł samego siebie!

Tym żądaniem Justin Bieber przeszedł samego siebie!

Tym żądaniem Justin Bieber przeszedł samego siebie!

Tym żądaniem Justin Bieber przeszedł samego siebie!

Tym żądaniem Justin Bieber przeszedł samego siebie!

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (22): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 02-04-16, 14:46 cytuj
    Hahahha już nie mają co wymyślać leje z nich xd
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 23:02 cytuj
    Boże, ale bzdura
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 22:21 cytuj
    Ona jest głupia. Po co robi sobie nadzieje skoro Justin zdradza ją z każdą cycatą laską jaką napotka. Raz wybaczyć zdrade - rozumiem, ale kazdy kolejny to krok w tyl. Może sel powinna rozejrzeć sie za "niesławnym" facetem za którym nie szaleje kilka milionów kobiet. Przecież on może miec prawie każdą. Brzydki nie jest, ma kasę, ładny głos... On jest Bieberem! Pewnie bedzie kimś pokroju Di Caprio - wieczny kawaler bo nie wie na którą sie zdecydować.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 21:16 cytuj
    gość, 31-03-16, 19:44 napisał(a):
    Tylko idiotka poswieci karierę i bedzie wolała sprzątać i prać zamiast dorównać meżowi w dochodach, normalne kobiety są niezależne od chłopa. Wyjątkiem jest urlop macierzyński, ale potem nie siedzi sie w domu czekając na "Pana". To pewnie plota, ale wiele kobiet przyjmuje takie propozycje i sa kurami domowymi, a przy rozstaniu placz, bo kobieta nie ma juz żadnych perspektyw, a ba starosc emerytury, bo chlop latwo sie wymiga.


    ona mu raczej nie dorowna w dochodach, chocby nie wiem, jak znanych facetow miala
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 20:47 cytuj
    Jayonce nie wydali wspólnej płyty
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 19:44 cytuj
    Tylko idiotka poswieci karierę i bedzie wolała sprzątać i prać zamiast dorównać meżowi w dochodach, normalne kobiety są niezależne od chłopa. Wyjątkiem jest urlop macierzyński, ale potem nie siedzi sie w domu czekając na "Pana". To pewnie plota, ale wiele kobiet przyjmuje takie propozycje i sa kurami domowymi, a przy rozstaniu placz, bo kobieta nie ma juz żadnych perspektyw, a ba starosc emerytury, bo chlop latwo sie wymiga.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 18:08 cytuj
    super jakby do siebie wrócili
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 15:32 cytuj
    Szczerze to głupia by była jakby do niego wróciła
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 15:29 cytuj
    Dzieci! Na obiad mama wola!:) a nie na kozaczku sie wypowiadać
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 12:23 cytuj
    gość, 31-03-16, 12:18 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 10:34 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 09:22 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 03:40 napisał(a):
    cieńko z twoją polszczyzną,może ciebie też ktoś ''posuwa dużym fi*tem''?


    cieŃŃŃko tak sie śmiać z piszących lepiej od siebie

    :D Może ktoś interlokutorkę posuwa małym fi*tem ;) Albo w ogóle jej nikt nie posunął :D :D Można się pomylić z literówką, ale zdanie zaczyna się z dużej litery, po przecinku jest spacja, a osobowe zaimki wskazujące dyskutanta piszemy dużą literą - jak już ktoś chce się przypieprzyć o ortografię, to niech sam pilnuje lepiej swojej.


    co to jest "duża litera"? w jezyku polskim sa "wielkie litery" jesli juz.
    jak juz sie czepiasz formy potocznej, to chociaz badz konsekwentna ":D"...

    CieŃŃŃko, spróbuj jeszcze raz. Oba te związki frazeologiczne są poprawne i tożsame.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 12:18 cytuj
    gość, 31-03-16, 10:34 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 09:22 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 03:40 napisał(a):
    cieńko z twoją polszczyzną,może ciebie też ktoś ''posuwa dużym fi*tem''?


    cieŃŃŃko tak sie śmiać z piszących lepiej od siebie

    :D Może ktoś interlokutorkę posuwa małym fi*tem ;) Albo w ogóle jej nikt nie posunął :D :D Można się pomylić z literówką, ale zdanie zaczyna się z dużej litery, po przecinku jest spacja, a osobowe zaimki wskazujące dyskutanta piszemy dużą literą - jak już ktoś chce się przypieprzyć o ortografię, to niech sam pilnuje lepiej swojej.


    co to jest "duża litera"? w jezyku polskim sa "wielkie litery" jesli juz.
    jak juz sie czepiasz formy potocznej, to chociaz badz konsekwentna ":D"...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 11:52 cytuj
    oczywiscie podsluchane i przekazane do gazet przez osobę z 'otoczenia', zaczynają mnie bawic te wszystkie ploty, zastanawiam sie, czy jest w nich choc 5% prawdy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 10:41 cytuj
    masakra.....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 10:39 cytuj
    gość, 31-03-16, 09:24 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 00:11 napisał(a):
    Zrobiła nie mniejsza tylko nie w PL


    Chyba jednak mniejsza, skoro sprzedała o wiele mniej płyt, zarobiła o wiele mniej kasy a lepsze role filmowe zaczęła dostawać dopiero jako jego dziewczyna... Przypominam, ze kariere mierzymy liczbami a nie prywatnym gustem

    Jej kariera to najpierw opierała się na Disneju, potem przez 4 lata na Bieberze, a teraz na pokazywaniu ciała i seksualizowaniu się. Jej ostatnia płyta sprzedała się najgorzej ze wszystkich, Adele tyle w tydzień sprzedaje. Kariera SG to jest kiepski żart przy JB.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 10:34 cytuj
    gość, 31-03-16, 09:22 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 03:40 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 02:22 napisał(a):
    Przy nim to ona przędzie cieńko (NetWorth 10x mniejszy, a do tego jej się powiększył 10x kiedy się z nim spotykała - wszystko zawdzięcza jemu albo Disnejowi), no chyba że liczyć ilość kupionych followersów na Instagramie, na którym cały czas pokazuje cycki, na ostatnim nawet jęczy jakby ją ktoś posuwał dużym fi*tem.

    cieńko z twoją polszczyzną,może ciebie też ktoś ''posuwa dużym fi*tem''?


    cieŃŃŃko tak sie śmiać z piszących lepiej od siebie

    :D Może ktoś interlokutorkę posuwa małym fi*tem ;) Albo w ogóle jej nikt nie posunął :D :D Można się pomylić z literówką, ale zdanie zaczyna się z dużej litery, po przecinku jest spacja, a osobowe zaimki wskazujące dyskutanta piszemy dużą literą - jak już ktoś chce się przypieprzyć o ortografię, to niech sam pilnuje lepiej swojej.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 09:24 cytuj
    gość, 31-03-16, 00:11 napisał(a): Zrobiła nie mniejsza tylko nie w PL
    Chyba jednak mniejsza, skoro sprzedała o wiele mniej płyt, zarobiła o wiele mniej kasy a lepsze role filmowe zaczęła dostawać dopiero jako jego dziewczyna... Przypominam, ze kariere mierzymy liczbami a nie prywatnym gustem
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 09:22 cytuj
    gość, 31-03-16, 03:40 napisał(a):
    gość, 31-03-16, 02:22 napisał(a): Przy nim to ona przędzie cieńko (NetWorth 10x mniejszy, a do tego jej się powiększył 10x kiedy się z nim spotykała - wszystko zawdzięcza jemu albo Disnejowi), no chyba że liczyć ilość kupionych followersów na Instagramie, na którym cały czas pokazuje cycki, na ostatnim nawet jęczy jakby ją ktoś posuwał dużym fi*tem.
    cieńko z twoją polszczyzną,może ciebie też ktoś ''posuwa dużym fi*tem''?
    cieŃŃŃko tak sie śmiać z piszących lepiej od siebie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 08:14 cytuj
    co wy za głupoty piszecie. raptem wstawił kedno zdjęcie z seleną i to jakiś czas temu. przestańcie siać aferę koperkową!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 03:40 cytuj
    gość, 31-03-16, 02:22 napisał(a):
    Przy nim to ona przędzie cieńko (NetWorth 10x mniejszy, a do tego jej się powiększył 10x kiedy się z nim spotykała - wszystko zawdzięcza jemu albo Disnejowi), no chyba że liczyć ilość kupionych followersów na Instagramie, na którym cały czas pokazuje cycki, na ostatnim nawet jęczy jakby ją ktoś posuwał dużym fi*tem.

    cieńko z twoją polszczyzną,może ciebie też ktoś ''posuwa dużym fi*tem''?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 31-03-16, 02:22 cytuj
    Przy nim to ona przędzie cieńko (NetWorth 10x mniejszy, a do tego jej się powiększył 10x kiedy się z nim spotykała - wszystko zawdzięcza jemu albo Disnejowi), no chyba że liczyć ilość kupionych followersów na Instagramie, na którym cały czas pokazuje cycki, na ostatnim nawet jęczy jakby ją ktoś posuwał dużym fi*tem.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!