WOW! Ależ to był TORT! Przetakiewicz pokazała zdjęcie z wesela Szulim i Staraka

przejdź do komentarzy

Na bogato.

agnieszka szulim agnieszka szulim/© KAPiF
Wiemy już, że Agnieszka Szulim miała na swoim ślubie, weselu i poprawinach aż cztery suknie. Wiemy, że jedna z nich była prezentem od La Manii, marki, której współwłaścicielką jest Joanna Przetakiewicz.

Zobacz: Jak Joanna Przetakiewicz uczciła pamięć Jana Kulczyka? (Instagram)

Rano Agnieszka Szulim pokazała zdjęcie kreacji od tyłu. Kilka godzin potem na profilu instagramowym Przetakiewicz pojawiła się nowe zdjęcie z wesela dziennikarki.

Na fotografii widać młodą parę próbującą tort weselny. Agnieszka jest w czerwonej sukni od La Manii, włosy ma spięte w niewielki koczek.

Na pierwszym planie widać piętrowy tort weselny. Cały biały, zdobiony kwiatami.

Podoba się Wam klimat?

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (54): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 24-09-16, 10:38 cytuj
    Why not in polish language?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-09-16, 19:34 cytuj
    szulim jest w ciąży
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 06-09-16, 05:16 cytuj
    na weselnym torcie mojej córki pływał złote rybki. co wy na to?autentyczne! w tym roku obchodziła 10 rocznicę tego wydarzenia.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-09-16, 05:17 cytuj
    Łoboże jakie tu wszystkie szczęśliwe i zadowolone ze swojego życia. Tylko kto na codzień tyle żółci pod postami leje? Kto łazi smętny szary wiecznie naburmuszony na ulicach? Jakoś rzadko widać piękna zadbana uśmiechnięta kobietę.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-09-16, 00:42 cytuj
    gość, 03-09-16, 19:25 napisał(a):
    gość, 03-09-16, 19:01 napisał(a):
    Baby maja ból dupy bo Szulim żyje jak księżniczka. Każda by tak chciała a zostaje tylko marudzący Janusz i osrany bachor wiec jadą po kobiecie ile wejdzie, ściemniając dookoła ze one by tak nie chciały i jakie to one szczęśliwe

    No cóż, każdy mierzy swoją miarą...


    No coz czasami zagladam na kozaka czasami z rozpedu a czasami z nudow:) No i trafilam na ta perelke hehe. Wyobraz sobie autorze ze dzisiaj mi sie bachor obsral i musialam go umyc a maz przypalil kaszke w naszym dwupokojowym mieszkaniu.ktore musze codziennie sama sprzatac. i sama gotuje tez dla naszej 4 oobowej rodzinki. Ale wyobraz sobie ze za nic na swiecie nigdy przenigdy nie zamienila bym sie z Szulim na jej zycie. Pewnie ze jestem ciekawa innych bogatszych czsami piekniejszych.Czesto mi sie cos nie podoba a czesto tez podoba jednak moje zycie moja rodzina jest moim priorytetem a ZYCIE SZULIM TO TYLKO BLICHTR.MYSLISZ ZE DZIEKI TEMU OMINA JA KLOPOTY I ZMARTWIENIA????NIC BARDZIEJ MYLNEGO.BEDZIE ICH MIALA WIECEJ NIZ JA I BEDZIE W DODATKU STARALA SIE JE UKRYC PRZED PUBLIKA CO MI NIE GROZI! Pozdrawiam wszystkich zlosliwych i niezlosliwych:)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 23:17 cytuj
    Przetakiewicz ma policzki większe niż nos. szkoda.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 19:42 cytuj
    gość, 03-09-16, 17:11 napisał(a):
    gość, 02-09-16, 22:23 napisał(a):
    E tam! Tort i wszystko inne i tak sie nie liczy tak naprawdę. Po 14 latać małżeństwa wiem co mowię. Trzeba sie czuć szczęśliwym razem i tyle! To moja recepta na bycie razem. Zaręczyliśmy sie po 2 tyg znajomosci i ślub był po pol roku- 14 lat razem 3 corki!


    Dokładnie jest tak jak piszesz,ta cała otoczka niema znaczenia,nawjważniejsze jest uczucie,bycie razem,szacunek do tej drugiej osoby i świadomość że zawsze na niej możesz polegać.Ja ze swoim męzem jestem 9 lat po ślubie( przed ślubem 7 lat chodziliśmy ze sobą tak więc poznaliśmy się z każdej strony),kiedyś szaleńczo zakochani ,wpatrzeni w siebie,a dzisiaj mimo że kochamy się nadal to coś się psuje,jest dziecko,są codzienne obowiązki,zmeczenie i czuje jakbyśmy się od siebie oddalali,wieczorem po całym dniu zamiast się przytulić do siebie leżymy razem w łóżku,każdy wpatrzony w wyświetlacz telefonu albo telewizor,razem ale osobno,przeraża mnie to.Co robić???jak zmienić ten stan rzeczy????boje się że z czasem będzie tylko gorzej


    rozmawiać dużo rozmawiać a jak rozmowa nie pomaga to może terapia małżeńska?!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 19:25 cytuj
    gość, 03-09-16, 19:01 napisał(a): Baby maja ból dupy bo Szulim żyje jak księżniczka. Każda by tak chciała a zostaje tylko marudzący Janusz i osrany bachor wiec jadą po kobiecie ile wejdzie, ściemniając dookoła ze one by tak nie chciały i jakie to one szczęśliwe
    No cóż, każdy mierzy swoją miarą...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 19:01 cytuj
    Baby maja ból dupy bo Szulim żyje jak księżniczka. Każda by tak chciała a zostaje tylko marudzący Janusz i osrany bachor wiec jadą po kobiecie ile wejdzie, ściemniając dookoła ze one by tak nie chciały i jakie to one szczęśliwe
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 17:41 cytuj
    gość, 03-09-16, 17:11 napisał(a):
    gość, 02-09-16, 22:23 napisał(a): E tam! Tort i wszystko inne i tak sie nie liczy tak naprawdę. Po 14 latać małżeństwa wiem co mowię. Trzeba sie czuć szczęśliwym razem i tyle! To moja recepta na bycie razem. Zaręczyliśmy sie po 2 tyg znajomosci i ślub był po pol roku- 14 lat razem 3 corki!
    Dokładnie jest tak jak piszesz,ta cała otoczka niema znaczenia,nawjważniejsze jest uczucie,bycie razem,szacunek do tej drugiej osoby i świadomość że zawsze na niej możesz polegać.Ja ze swoim męzem jestem 9 lat po ślubie( przed ślubem 7 lat chodziliśmy ze sobą tak więc poznaliśmy się z każdej strony),kiedyś szaleńczo zakochani ,wpatrzeni w siebie,a dzisiaj mimo że kochamy się nadal to coś się psuje,jest dziecko,są codzienne obowiązki,zmeczenie i czuje jakbyśmy się od siebie oddalali,wieczorem po całym dniu zamiast się przytulić do siebie leżymy razem w łóżku,każdy wpatrzony w wyświetlacz telefonu albo telewizor,razem ale osobno,przeraża mnie to.Co robić???jak zmienić ten stan rzeczy????boje się że z czasem będzie tylko gorzej
    Jeśli macie środki i taką możliwość w pracy, to wyjedźcie na wakacje we dwoje. Nie musi to być jakiś egzotyczny i drogi kierunek, zresztą w Polsce jest wiele pięknych miejsc. Albo zaskocz jakoś męża, np. przygotowyjąc romantyczną kolację.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 17:11 cytuj
    gość, 02-09-16, 22:23 napisał(a):
    E tam! Tort i wszystko inne i tak sie nie liczy tak naprawdę. Po 14 latać małżeństwa wiem co mowię. Trzeba sie czuć szczęśliwym razem i tyle! To moja recepta na bycie razem. Zaręczyliśmy sie po 2 tyg znajomosci i ślub był po pol roku- 14 lat razem 3 corki!


    Dokładnie jest tak jak piszesz,ta cała otoczka niema znaczenia,nawjważniejsze jest uczucie,bycie razem,szacunek do tej drugiej osoby i świadomość że zawsze na niej możesz polegać.Ja ze swoim męzem jestem 9 lat po ślubie( przed ślubem 7 lat chodziliśmy ze sobą tak więc poznaliśmy się z każdej strony),kiedyś szaleńczo zakochani ,wpatrzeni w siebie,a dzisiaj mimo że kochamy się nadal to coś się psuje,jest dziecko,są codzienne obowiązki,zmeczenie i czuje jakbyśmy się od siebie oddalali,wieczorem po całym dniu zamiast się przytulić do siebie leżymy razem w łóżku,każdy wpatrzony w wyświetlacz telefonu albo telewizor,razem ale osobno,przeraża mnie to.Co robić???jak zmienić ten stan rzeczy????boje się że z czasem będzie tylko gorzej
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 16:02 cytuj
    Bidny taki marnie wygląda ten och och torcik
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 11:04 cytuj
    One są w tym samym wieku?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 10:55 cytuj
    ładnie ten tort wyglądał,ale czy był smaczny tego nie napisano
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 10:53 cytuj
    Klasycznie upiete włosy tylko podkreślaja brzydotę Przetakiewicz...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 10:49 cytuj
    gość, 02-09-16, 22:06 napisał(a):
    Szulim ma wyczucie stylu i pewnej estetyki. Wyglądała pięknie, tort piękny, miejsce piękne, wszystko (wizualnie) z klasą, ale i ja nie mogę się przekonać do tej miłości- ludzie nie powinni brać ze sobą ślubu, gdy znają się 2 lata- tym bardziej pochodząc z tak intryganckiej branży jaką jest showbiz. Przez te +/- 24 miesiące nie dasz rady, choćbyś nie wiem jak się starał, poznać drugiego człowieka na wylot- a tylko takie poznanie jest gwarancją trwałości zawieranego małżeństwa. Takie afiszowanie się z uczuciem jest niebezpieczne, bo gdy coś zacznie się psuć, trudniej będzie uratować związek, bo każdy wokół będzie patrzył na ten "kryzys"- już na siebie nie patrzą jak kiedyś, już nie są tacy sobie bliscy, już się tak często nie całują itd... Abstrah*jąc od tych dość ordynarnych oskarżeń typu "poleciała na kasę", "matka i syn", "utrzymanka", życzę im dobrze, bo każdy zasługuje na SZCZĘŚLIWĄ miłość, ale mam też nadzieje, że ich uczucie jest szczerze.


    Ordynarnych? Skoro nie leci na kasę, to po co ten cyrk z "domem i zapewnianiu życia na odpowiednim poziomie" po ewentualnym rozwodzie?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 10:40 cytuj
    Jezus, jak ta Joanna ohydnie wyszła...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 10:25 cytuj
    Piękna kobieta będzie wygląsać we wszystkim ładnie. Gratulacje!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 08:48 cytuj
    To ma być tort??!! Ha ha
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 08:34 cytuj
    "Ależ to był tort" serio??
    Nie masz konta? Zarejestruj się!