Kim Kardashian (35 l.) sporo czasu zajęło „przebijanie się” na okładkę biblii mody. Ile w tym było zabiegów wpływowego – bądź co bądź – Kanye Westa, wiedzą tylko on, ona i Anne Wintour.

Zobacz: Kim Kardashian po raz kolejny w kampanii reklamowej Balmain (FOTO)

Pojawienie się w Vogue przypieczętowało awans społeczny Kim. Z celebrytki, która wystartowała w show-biznesie dzięki seks-taśmie, Kardashianka stała się „influencerką”, „trendsetterką”, jednym słowem osobą, z którą należy się liczyć, bo ma miliony fanów, lajków i wyświetleń. A okładka z nią gwarantuje dobrą sprzedaż.

Po Vogue Kim zdobywa kolejny przyczółek. Nobliwy tytuł Harper’s Bazaar, który od kilku lat funkcjonuje również na polskim rynku, także zdecydował się na sesję z Kim Kardashian.

Dokładnie z Kim i jej mężem.

Czytaj też: Alicja Bachleda-Curuś w nowym Harper’s Bazaar

W łóżku z Kim i Kanye – czytamy na okładce wrześniowego (a więc tego najważniejszego w roku) numeru magazynu.

Na okładce aperitif przed daniem głównym – Kim i Kanye w romantyczno – erotycznym zbliżeniu. Nie ma miejsca na wulgarność, bezpośredniość, dopowiedzenie. Jest artystycznie i ze smakiem – jak to w Harper’s Bazaar.

Sesję stylizowała słynna Carine Roitfeld. Czy można wyobrazić sobie lepszą rekomendację?

Jak się Wam podoba okładka – przedsmak sesji?

LOVE our September issue of @harpersbazaarus Styled by- @carineroitfeld 📸 by- @karllagerfeld #Bazaaricons

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kim Kardashian West (@kimkardashian)

WOW! Kim i Kanye na okładce amerykańskigo Harper's Bazaar (FOTO)

WOW! Kim i Kanye na okładce amerykańskigo Harper's Bazaar (FOTO)

WOW! Kim i Kanye na okładce amerykańskigo Harper's Bazaar (FOTO)

WOW! Kim i Kanye na okładce amerykańskigo Harper's Bazaar (FOTO)