Jakiś czas temu Anna Piszczałka występowała na wybiegu w makijażu przypominającym zombie. Teraz znów finalistka Top Model zaprezentowała się wśród innych dziewczyn z twarzą umazaną czarnym smarowidłem. Przez środek buzi przebiegały pasy. W ten sposób Piszczałka i jej koleżanki zostały wystylizowane na pokaz promujący bezpieczne zachowanie się na drodze, a dokładnie – noszenie odblaskowych kamizelek i świateł.

– Naszym celem jest rozpropagowanie mody na noszenie kamizelek odblaskowych – mówi Lidia Skuza, inicjator imprezy, będącej początkiem ogólnopolskiej kampanii społecznej o nazwie „facebook.com/Jestem widoczny – Odbija mi rozsądek!”

Nad stylizacją czuwali: team MilekDESIGN, Tomasz Kociuba, Anna Stańczyk, a także Joanna Kurczek. Scenariusz pokazu przygotowała Agnieszka Korczyńska. Jego reżyserem był Jacek Badurek, produkcją wydarzenia zajęła się Agencja Improvisage.

Inicjatorami akcji byli Franciszek Małecki-Trzaskoś, Lidia Skuza, producentem pokazu był Łukasz Zarzycki.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

Ewa i Piotr Krajewscy