Plotka dodana przez użytkownika billie_jean

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Tajemnicza piękność u boku Króla Popu!

czwartek 10-07-08, czytany: 31135 razy       michael jackson   związki   romanse  

nowa wybranka Jacksona dodaje mu wigoru...

Michael JacksonMichael Jackson / © PR Photos
Niedawno Michael Jackson pojawił się na wózku inwalidzkim, a już za moment pokazał się po raz drugi, ale tym razem już w pełni sił witalnych i UWAGA... nie sam.! Towarzystwa dotrzymywała mu piękna, długowłosa kobieta. Podczas wspólnego wypadu para trzymała się za ręce i nie obyło się też bez chwil czułości. Pomimo, iż artysta z góry przez media określany jest jako wrak człowieka, jak widać miewa się całkiem dobrze u boku pięknej partnerki. Nazwisko nowej wybraki Króla Popu owiane jest nadal tajemnicą chociaż dociekliwi fani widzą w kobiecie fankę Michaela, która zresztą była w związku z gwiazdorem około siedem lat temu - niejaką Joanna Thomae. Kimkolwiek jednak nie byłaby owa dama, jak widać w zaledwie kilka godzin jest w stanie podnieść Michaela z wózka inwalidzkiego na równe nogi. :D Jednocześnie pojawia się pytanie - czy pogłoski o opłakanym stanie zdrowia Króla Popu są prawdziwe?
No cóż jak to w przypadku Michaela bywa większa część jego prywatnego życia owiana jest tajemnicą i tak już zapewne pozostanie, a nam wypada jedynie życzyć parze wszystkiego najlepszego i długiego szczęścia w miłości.

Fotki pary:
http://img299.imageshack....jpg
http://img60.imageshack.u...jpg


 
Michael i jego partnerka.


billie_jean

Czytaj dalej: Jessica Simpson świętuje swoje 28 urodziny - foto

 
  Ostatnio dodane fotki Michael Jackson:zobacz całą galerię »
Michael
Michael
*Sophia Loren & Mi...
*Sophia Loren & Mi...
*Sophia Loren & Mi...
*Sophia Loren & Mi...
*Sophia Loren & Mi...
*Sophia Loren & Mi...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (67): sortuj ↓  

gość30-06-11, 17:27   cytuj

ahaha kozaczku kozaczku! przecież mj NIE umówiłby się z TAKIM plastikiem!!!!!!!!!!!

gość26-06-11, 15:37   cytuj

Michael nie umawiałby się z takim plastikiem. Nie lubiał takich kobiet :/

maripossa26-07-10, 19:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

tylko, że na fotkach nie jest Michael tylko jakiś inny facet

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Xscape" - nowa płyta Michaela Jacksona

gość26-07-10, 18:54   cytuj

co wy on by z taką piz**** by się niue umawiał z resztą za szybko chodził

gość18-02-10, 20:57   cytuj

a i jeszce po 1.za michaelem byl by tlum i ochroniarze
a po 2 to michael tak nie chodzi

gość18-02-10, 20:56   cytuj

jakie nie to moze byc normalny facio przebrany

gość27-01-10, 00:02   cytuj

poje .. . . bało was . to nie on ;oo .

gość23-08-09, 13:40   cytuj

hahah jasne to nie jest michael , chyba zwariowaliscie , szedl by z jednym ochroniarzem? a na tym pierwszym filmiku bez zadnego ? nie ma szans zapomnijcie . poraztym ta joanna wyglada teraz inaczej są jej fotki ma krotkie wlaosy wpiszcie spobie

gość20-08-09, 18:07   cytuj

gdybym ja miala taka okazje zeby Go spotkac a co dopiero byc z nim to nigdy bym go nie zdradzila glupia tania szmata i tyle blachara kocham cie Michael serce moje od zawsze na zawsze niezmierzona sila przez taka lampucere pewnie cierpiales eh;(

gość18-08-09, 20:36   cytuj

no faktycznie michael inaczej chodził zresztą każdy kto jest chudy możne założyć sobie podobne ciuch zakryć twarz i już nimby mj

gość09-08-09, 22:52   cytuj

wlasnie to nie byl on ...i rzeczywiscie gdzie fani jak on ze sklepu nie mogl wyjsc...dupa a nie reportaz

LewusiaMJ10-07-09, 17:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bez kitu, mnie też zdziwiło, że wychodzi ze sklepu i jest pusto O.o ... jak oglądałam filmy z zakupów z prawdziwym Michaelem Jacksonem nigdy nie mógł się wydostać z budynku, bo stało tam kilkadziesiąt ludzi... A tutaj pusto ? I w ogóle dziwne, żeby MJ woził się z jakąś tam panną. I on tak nie chodzi i w ogóle to nie jest Król Popu ... ://

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Trumna Króla Popu

gość10-07-09, 17:41   cytuj

debile którzy uwazace ze go kochacie i jestescie fanami od 25.06 :] to nie michael, on nie chodzi w taki sposób

LUKA22-09-08, 16:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ja pierniczę...Normalnie kitucha! Spadłam z krzesła!

gość23-08-08, 04:40   cytuj

gość, 13-07-08, 18:52 napisał(a):

gość, 13-07-08, 14:57 napisał(a):



gość, 13-07-08, 11:41 napisał(a):





gość, 13-07-08, 10:54 napisał(a):







Yhym,bo uwierzę w to .




Gdyby to na prawdę był król popu ludzie by się zbierali a paparazzi cykało zdjęcia .




Hah myślicie że napiszecie jakiś głupi news i będzie dla fanów sensacja?




Gdyby była to prawda to na stronach o Michaelu pisało by to już dawno .




Pozdrawiam ściemniaczy .








Najbardziej to w takie coś nie mogą uwierzyć zakochane fanki,bo chyba by tego nie przeżyły z zazdrosci






On ma takowe? No nie wierzę



no sory bardzo ale jezlei ty tak nie uwazasz to nie znaczy że ich nie ma :/ jest chyba milion jego fanek zakochanych do szaleństwa. ( w tym ja ;])

tylko milion? mnie sie wydaje ze wiecej no i ja rowniez sie zaliczam :)
a co do filmiku to raczej watpie ale gdyby to byla prawda to zycze im szczescia bo to najwazniejsze a Michael na smoj rozum i wie co robi :D

gość30-07-08, 16:49   cytuj

Jeśli w opisach pod filmamui znajduje sie takie komentarze to jest oczywiste ,że zadna fanka nie przyzna tego że to faktycznie może być Michael Jackson :

PrimeraDamita (2 days ago)

she is a bitch, a cat!!!
MJ I LOVE YOU SO MUCH
you are mine!!!

empaque

kociaczek29-07-08, 18:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

może dla niej da się trochę opalić

gość28-07-08, 21:41   cytuj

gość, 28-07-08, 21:13 napisał(a):

po 1 nie jest twoim fanem tylko idolem, a czemu ten facet (albo kobieta bo niedowidze) ma zasłoniętą twarz


To idź do okulisty

gość28-07-08, 21:13   cytuj

po 1 nie jest twoim fanem tylko idolem, a czemu ten facet (albo kobieta bo niedowidze) ma zasłoniętą twarz

gość28-07-08, 17:48   cytuj

ależ ktos napisal bzdure nie wieze w to po pierwsze to ceikawe dlaczego auto ma zaklejona rejestracje a nie ma poprostu zamazanej jak na jakis filmach czy cos po drugie Michael jest moim fanem od 3 roku zycia a teraz mam 14lat i M.J nie chodzi tak jak ten ktos przebrany czy cos a po 3 M.J nie ma takiej grubej budowy ciala bo jest o wiele chudszy i widac to po barkach i udach dzieki pozdrawiam buzka :* : )

gość28-07-08, 08:34   cytuj

bad_12, 28-07-08, 01:04 napisał(a):

Dlaczego tą notkę pisze po prostu osoba?

Nie ma cynków na stronach o Michaelu nie wierzę w to .

A jeżeli to prawda to mój idol schodzi na psy biorąc sobie za dziewczynę kobietę wyglądającą jak króliczek pleyboya .. No przepraszam .

Ale nie wierzę w to ostatnio się na niego ostro uwzięliście mam nadzieję że to się skończy . Pozdro


Na MJPT i EOK jest o tym.

bad_1228-07-08, 01:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Dlaczego tą notkę pisze po prostu osoba?
Nie ma cynków na stronach o Michaelu nie wierzę w to .
A jeżeli to prawda to mój idol schodzi na psy biorąc sobie za dziewczynę kobietę wyglądającą jak króliczek pleyboya .. No przepraszam .
Ale nie wierzę w to ostatnio się na niego ostro uwzięliście mam nadzieję że to się skończy . Pozdro

gość24-07-08, 09:56   cytuj

ania12211, 24-07-08, 09:39 napisał(a):

Zamaskował się czy co? i po co m to? kazdy chyba widzial jego nos


wyjaśnienie .Patrz punk ponizej

ania1221124-07-08, 09:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Zamaskował się czy co? i po co m to? kazdy chyba widzial jego nos

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowe rzeczy "Abbey Dawn".

gość23-07-08, 08:36   cytuj

gość, 22-07-08, 12:03 napisał(a):

Czemu on sie tak owija? xd


Bo lubi ;).Ale prawda jest taka, ze jego skóra jest pozbawiona pigmentu przez co niezmiernie wraźliwa na promienie słoneczne. Dlatego sie zakrywa, albo chodzi pod parasolem

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida