Plotka dodana przez użytkownika paulaaa

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Nowa fryzura Evy Longorii!

wtorek 15-07-08, czytany: 52091 razy       longoria   eva  

[foto]

LongoriaLongoria / Bebe
Dziś Eva zjadła lunch w jednej z zachodnich restauracji Hollywood razem ze swoim mężem Tonym.
Co nowego można było zobaczyć? Nową fryzurę Evy! Gwiazda znacznie skróciła długość swoich włosów!
Co sądzicie- naturalne czy peruka? Ładnie wygląda?

 

paulaaa

Czytaj dalej: Gwyneth Paltrow bez makijazu - Jak wygląda? (FOTO)

 
  Ostatnio dodane fotki Longoria:zobacz całą galerię »
styl evy
styl evy
styl evy
styl evy
Eva
Eva
styl evy
styl evy
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (73): sortuj ↓  

gość09-08-08, 23:37   cytuj

w dlugich wlosach wyglada jak kazda lalka hollywood bleee nudaaa kazdy potzebuje zmian

kociaczek03-08-08, 17:48   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jej naturalne włosy też są ładne, ale dziwnie ułożone

gość02-08-08, 17:40   cytuj

w dłuższych ZDECYDOWANIE lepiej, seksownie i młodziej....teraz jak stara baba....

8kika922-07-08, 20:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie podoba mi się!!!!

gość21-07-08, 17:45   cytuj

ładnie jej było w długich włosach, ale w krótkich też bardzo jej fajnie

gość20-07-08, 15:42   cytuj

Teraz przypomina Bechamową :P

gość20-07-08, 14:20   cytuj

ladnie ladnie nawet :D jaa Tonyy fajny facet :D sasa pasuja:D lubie duuzych chlopcow

gość20-07-08, 13:55   cytuj

Mnie się wydaje, że bardzo ładnie wygląda w nowej fryzurce!:) Zmiany są potrzebne kobiecie, a tutaj widzę, że wcale jej to nie zaszkodziło, wręcz przeciwnie dało pozytywny rezultat!:)

gość20-07-08, 10:27   cytuj

naturalne... ścięła na potrzeby 'desperatek'.
a na drugim zdjęciu strasznie mi przypomina Posh. To niedobrze . ;p
ale i tak ją lubię i jak to się mówi - ładnemu we wszystkim ładnie. ^^

gość19-07-08, 00:48   cytuj

wygląda strasznie w nowej fryzurce.. (a tak nawiasem mówiąc to oni do siebie kompletnie nie pasują...).

gość18-07-08, 14:01   cytuj

brzydko.. postarza ją ta fryzura..

gość18-07-08, 11:24   cytuj

zmiana jak najbardziej na korzyść, świetnie wygląda w tych włosach. na drugiej fotce przypomina mi trochę posh, ale to chyba wina ustawienia bo fryzurę ma zdecydownie inną niż vb.

gość17-07-08, 23:36   cytuj

gość, 17-07-08, 22:01 napisał(a):

SUPER! Naprawde fajnie wygląda! Trochę "zerżnęła" od Katie Holmes, ale ogólnie jest ok.
zgadzam się =]

alone_i_break17-07-08, 22:21   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

mnie się ona nigdy podobać nie będzie, ale w tej fryzurze całkiem ładnie wygląda.

gość17-07-08, 22:01   cytuj

SUPER! Naprawde fajnie wygląda! Trochę "zerżnęła" od Katie Holmes, ale ogólnie jest ok.

gość17-07-08, 21:43   cytuj

W tej fryzurze przypomina VICTORIE BECKHAM ładne wygląda

gość17-07-08, 21:30   cytuj

ladnie wyglada ale w dlugich jej bylo pieknie;d

gość17-07-08, 21:13   cytuj

ładnie ale wtedy było lepiej a jej facet ogromny jest a ona taka drobna ;]

gość17-07-08, 19:46   cytuj

blee no i ma to czego chciala, wyglad ateraz na tyle ile ma latek. byla taka sexy... przeminelo z wiatrem

gość17-07-08, 19:38   cytuj

ładnemu we wszystkim ładnie....

gość17-07-08, 18:15   cytuj

gość, 17-07-08, 15:31 napisał(a):

na stronce wp pisze ze to na potrzeby nowego sezonu "gotowych na wszystko" i pisalo tam jeszcze ze eva bedzie musiala przytyc do roli gospodyni domowej i zmeczonej matki jak wygladala pod koniec 4 sezonu pare sekund 5 lat pozniej


Nie mówi się PISZE tylko JEST NAPISANE.

gość17-07-08, 18:13   cytuj

Ja uważam takie krótkie fryzury za wieśniackie!

gość17-07-08, 17:49   cytuj

ma taką fryzurkę jak ja, czytaj okropną;( Zapuszczam i zapuszczam ale te popalone farbowaniem końcówki;(

gość17-07-08, 17:37   cytuj

heh w długich włosach wygladala starzej. krótkie teraz modne . i to nie peruka ;)

gość17-07-08, 17:32   cytuj

W długich jej lepiej

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida