Plotka dodana przez użytkownika kiciak100

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

39 urodziny

niedziela 20-07-08, czytany: 5490 razy       josh holloway  

Josha Holloway'a!

Josh HollowayJosh Holloway / © Janet Mayer / Photorazzi
Dzisiaj, 20 lipca, aktor znany z serialu Zagubieni obchodzi swoje 39 urodziny. Życzymy wszystkiego najlepszego!

kiciak100

Czytaj dalej: SUKCES FLINTY I ZAGROBELNEGO - Polska zajęła 3 miejsce na Festiwalu Krajów Nadbałtyckich

 
  Ostatnio dodane fotki Josh Holloway:zobacz całą galerię »
Josh Holloway z żo...
Josh Holloway z żo...
Josh Holloway
Josh Holloway
Josh Holloway
Josh Holloway
Josh Holloway
Josh Holloway
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (14): sortuj ↓  

gość23-07-08, 00:12   cytuj

gdybym nie kochała go tak bardzo czepnęłabym się :)

gość21-07-08, 12:40   cytuj

Hahaha, niezły news :D

allison21-07-08, 09:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jak miło, że autorzy tak się wysilają...

Roksi21-07-08, 01:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Naprawdę przydało by się cos więcej ; )
Moze chociaz troche informacji z biografii , takich podstawowych , jakas fotka .

gość20-07-08, 21:41   cytuj

co ma do tego brad i angelina? :|

gość20-07-08, 21:12   cytuj

A co ma zdjęcie Brangeliny do niego , he?

gość20-07-08, 17:51   cytuj

O kurde, co ta za "nius" ???????? Przeporaszam , ale kompletne dno O_o

svetlana20-07-08, 16:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No to wszystkiego najlepszego ^ mogłas napisać ciut wiecej textu, ale nie czepiajmy się, jak ktos nie chec to niech poprostu nie czyta i tyle ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Girls Aloud

gość20-07-08, 16:01   cytuj

swietny news :///////////

Jean20-07-08, 15:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

przesadzacie a pradopodobnie djec z jego "impry" nie bedzie bo on nie jest taki jak te gwiazdeczki

moglabys (do autorki) dodac kiedy sie urodził gdzie itp. ;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: 43 lata na karku, a wciąż seksowna.

BraVora20-07-08, 15:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

mi w takiej sytulacji usuneli by "newsa"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa piosenka Aguilery !

gość20-07-08, 14:54   cytuj

Serio wyszedł ci ten news ;|
Nie lepiej pcozekac na zdjecia czy jakiekolwiek info?

gość20-07-08, 14:53   cytuj

Serio wyszedł ci ten news ;|
Nie lepiej pcozekac na zdjecia czy jakiekolwiek info?

PuchaczBee20-07-08, 14:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

a jakies fotki albo wiecej tekstu?

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida