Plotka dodana przez użytkownika emi

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

The House of Bunny premiera komedii.

czwartek 21-08-08, czytany: 21172 razy       the house of bunny   anna faris   rumer willis   emma stone   katharine mcphee   hugh hefner   demi moore   ashley tisdale   pla  

Anna Faris, Rumer Willis, Emma Stone oraz Hugh Hefner z króliczkami.

The House Of BunnyThe House Of Bunny / PosterMix
The House of Bunny, to najnowsza komedia z udziałem przezabawnej Anny Faris, Rumer Willis, Emmy Stone i Katharine McPhee - wszystkie z nich pojawiły się na różowym(!) dywanie podczas premiery w Nowym Jorku oraz Los Angeles.

Oprócz wyżej wymienionych bohaterek filmu, Ashley Tisdale, Demi Moore, a nawet prawdziwe króliczki wraz w Hugh Hefnerem również pozowały fotografom do zdjęć.

Fotorelacja poniżej:

 

emi

Czytaj dalej: Gwen Stefani urodziła! /AKTUALIZACJA - imię jest....oryginalne...

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...
RODZINKA ADDAMSÓW!...
Julia Kobus
RODZINKA ADDAMSÓW!...
NIESPODZIANKA ROKU...
Julia Kobus
NIESPODZIANKA ROKU...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (29): sortuj ↓  

Anne12-09-08, 15:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jeśli Anna Faris gra to film jest zajebiście śmieszny :)

gość27-08-08, 21:58   cytuj

pisze "The House Bunny"

gość24-08-08, 21:03   cytuj

pisze nawet na zdjeciu BUNNY HOUSE

gość24-08-08, 19:37   cytuj

Bylam w pt na premierze ;) Zajebisty film ;D Cala sala sie smiala z momentow, kiedy "Bunny" mowila iina reszty z ta charakterystyczna chrypka ;D Zajebisty film ;D

gość23-08-08, 13:02   cytuj

Zapraszam na Dzień z kendrą.
thegirlsnextdoor.glt.pl

gość22-08-08, 16:22   cytuj

w Polsce raczej nie ma co się spodziewać premiery kinowej... co najwyżej dvd.

gość22-08-08, 16:09   cytuj

Uwielbiam je film bedzie super..ej ale chyba macie błąd nie powinno być The House bunny bez "of"?? :]

gość22-08-08, 15:22   cytuj

już jutro Dzień z Kendrą na thegirlsnextdoor.glt Wejdźcie po wiecej informacji :)

fragrance22-08-08, 14:22   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ha fajnie sie zapowiada:)) i pójde na to do kina na pewno xD

Katrixa22-08-08, 13:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Myślę że to super film

gość22-08-08, 01:41   cytuj

Skoro Anna Faris to będzie mega śmiesznie, już nie mogę się doczekać premiery w polsce.

gość21-08-08, 23:48   cytuj

zapowiada sie super :)

gość21-08-08, 23:15   cytuj

wiecej zdjec z premiery
thegirlsnextdoor.glt :)

gość21-08-08, 23:11   cytuj

uwielbiam króliczki playboya a szczególnie kendre;) bedzie pewnie swietna komiedia^^

gość21-08-08, 23:02   cytuj

wydaje się swietna komedia!;)

gość21-08-08, 22:51   cytuj

Lubię Kendrę, bo jako jedyna nie podlizuje się Hef'owi. Tamte zawsze przy nim, udają zazdrosne (może są, ale o jego kasę), a Kendra jest sobą;]

PS. Gdyby moim ojczymem był Ashton to łoooooo... By się działo;]

gość21-08-08, 22:36   cytuj

no to na pewno nas czeka jakiś przełom w historii kina...

RHCP21-08-08, 22:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Oglądałam o 20. komedię z Kutcherem w roli głównej, więc - tak, on wyglądał najładniej :D
Swoją drogą Rumer ma bardzo fajną figurę i założyła świetnie podkreślającą to sukienkę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

gość21-08-08, 22:06   cytuj

hef to stary grzyb i jeszcze trzyma w domu młode dupy... zboczeniec ;P

Ell21-08-08, 21:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

podoba mi się ;DD

serena21-08-08, 21:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Chyba fajny ten film będzie:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Taniec z Gwiazdami 11

Aga_Inez21-08-08, 21:13   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ashley wygląda ślicznie!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Fergie bez makijażu!!

svetlana21-08-08, 21:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

haha, film zapowiada się super ! Anna Faris wyglądała cudnie na premierach, ładnie tez Katharine McPhee i Ashley tez niezle.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Girls Aloud

ania1221121-08-08, 20:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fajnie króliczki się ubrały;X
Różowy dywan... hehehe

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowe rzeczy "Abbey Dawn".

gość21-08-08, 20:51   cytuj

aaaaaaj Hefner, uwielbiam go;D

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida