Plotka dodana przez użytkownika zulcik

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Gwiazdy w rurkach.

sobota 23-08-08, czytany: 121485 razy       rurki   spodnie   victoria beckham   nicole richie   mary-kate olsen   rihanna  

FOTO

RurkiRurki / © Solarpix / Photorazzi
Fason tych spodni królował w latach 60. Nosiły je wówczas: Bridget Bardot i Audrey Hepburn.

Po kilkudziesięciu latach znowu powróciły wąskie spodnie. Od razu zrobiły furorę. Kobiety zapragnęły ich w swojej szafie. Nie tylko zwykli śmiertelnicy paradują w rurkach, ale przede wszystkim celebrytki.

Jak to zwykle bywa jedne prezentują się lepiej, drugie gorzej. Sami oceńcie ;)

Poniżej tylko niektóre gwiazdy w rurkach.

Victoria Beckham
http://www.darylrsmith.co...jpg

Nicole Richie
http://i29.tinypic.com/x2...jpg

Beyonce
http://bi.gazeta.pl/im/0/...jpg

Heidi Klum
http://www.buzzfoto.com/p...jpg

Alicia Keys
http://i27.tinypic.com/30...jpg

Jessica Simpson
http://www.denimblog.com/...jpg

Eva Longoria - Parker
http://republika.pl/blog_...jpg

Lindsay Lohan
http://noezbuckets.files....jpg

Fergie
http://images26.fotosik.p...jpg

Sienna Miller
http://uroda.onet.pl/_i/g...jpg

Jessica Alba
http://brightstarlights.f...jpg

Mary - Kate Olsen
http://blog.drjays.com/wp...jpg

Rihanna
http://www.tigerbeatmag.c...jpg

Lauren Conrad
http://cdn.buzznet.com/me...jpg

Sophia Bush
http://cdn.buzznet.com/me...jpg

Rachel Bilson
http://www.hotmamadaily.c...jpg

Kate Moss
http://bi.gazeta.pl/im/2/...jpg

Ashlee Simpson
http://www.buzzfoto.com/p...jpg

America Ferrera
http://cdn.buzznet.com/me...jpg

zulcik

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
 Nieśmiertelni
Jula
Nieśmiertelni
DZIEŃ 2 BERLIN
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 2 BERLIN
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (159): sortuj ↓  

gość15-01-14, 01:08   cytuj

Canada Goose Norge
Canada Goose Jakker

gość14-01-14, 21:41   cytuj

www.sandersonandcompany.c...com
canada goose jacket

gość14-01-14, 17:52   cytuj

Canada Goose Parka
Canada Goose

gość13-01-14, 21:27   cytuj

Botas Ugg
www.azacrao.org

gość13-01-14, 20:24   cytuj

Canada Goose Parka
Canada Goose prix

gość13-01-14, 12:36   cytuj

canada goose femme
Canada Goose Vest

gość13-01-14, 12:07   cytuj

Canada Goose Parka
canada goose jacket

gość13-01-14, 11:40   cytuj

Candaa goose coats
www.jacketoutletshop.com...com

gość13-01-14, 09:22   cytuj

Canada Goose
Uomo Canada Goose

gość13-01-14, 06:08   cytuj

canada goose
www.mobilisphysiotherapy....com

gość20-10-09, 19:58   cytuj

Alicia Keys - to jest jakiś żart? xD

Cola18-10-08, 21:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Lindsay, Mary-Kate, Nicole i Ashlee wyglądają przecudnie! ;]
Alicia Keys - totalne nieporozumienie...

gość18-10-08, 21:33   cytuj

alicia keys,beyonce i america ferrera są za grube do tych spodni a victoria beckham wygląda super jak zwykle

gość29-09-08, 21:08   cytuj

Victoria nie ma tyłka!!! no i co z tego że nie ma tyłka ale ma DAVIDA ja tez jestem szczuplutka i mam malutki tyłeczek ale mam cholerne powodzenie u facetów:))) Grubych tyłków to oni mają dość ich żony pewno takie mają końskie zady:9 brrr trzeba zadbać trochę o siebie a nie zreć bez opamiętania i jak dobija się rozmiary 44 to potem najłatwiej powiedzieć że Viktoria Beckham nie ma tyłka!!!

Moze masz takie szalone powodzenie z plaskim tylkiem bo go rozdajesz na prawo i lewo :) W takim wypadku wielu facetow zyje zasada jak sie nie ma co sie lubi...to sie lubi co sie ma ( lub kto za darmo da :)) A co do Victorii to doprawdy ma nieapetyczny tylek jest plaski bezksztaltny... jakby nie bylo wiekszosc facetow lubi ksztaltna pupe.( nie myl z gruba o rozmiarze 44 bo to juz duuuza przesada mozna miec rozmiar 34-36 i miec ksztaltna pupe a nie plaska jak u faceta!!) Absolutnie nikt mi nie wmowi ze wiekszosc kobiet nie marzy o ksztaltach takich jak Eva Mendes, Adriana Lima, Karolina Kurkova czy Gisele przeciez wszystkie powyzej wymienione nie sa grube !! Nogi maja takie szczuple jak posh a czym oddychac i na czym siedziec maja. Wiec nie czuj sie lepsza bo masz plaska i mala pupe ale jestes chuda wiec przebijasz inne. Sorry sa takie co sa szczuple moze nawet szczuplejsze od ciebie maja talie maja biust maja kragly tylek i choc maja sie czym pochwalic to sie z tym tak nie afiszuja jak ty ze jakie to one nie sa super itd. Nie szufladkuja osob o wiekszym rozmiarze do gorszej kategorii. A dobre podejscie do innych ( nie tylko do wlasnej osoby) tez sie liczy. Duzo facetow wolaloby dobra i madra kobiete o rozmiarze 44 niz chuda plasko-dupna dziewczyne o wrednym i zawistnym charakterze o ilorazie inteligencji rownym psu. ( bez urazy dla wszystkich pieskow :)) Ladne opakowanie szybko sie nudzi a ciekawe wnetrze zawsze bedzie na nowo zaskakiwac. Wiec moze zacznij dbac o swoje wnetrze tak jak dbasz o wyglad zewnetrzny :) Pozdro

gość02-09-08, 15:05   cytuj

nicole,ashlee i victoria ;)

gość02-09-08, 15:04   cytuj

victoria-bardzo ładnie, najlepiej chyba ;)
nicole-też całkiem fajnie ;)
beyonce-choć ma troszkę ciałka, to rurki jej pasują
heidi-nie podobają mi się jej nogi, a w
rurkach wygląda, jak w rajstopach ;/
alishia-tragedia! ma bardzo masywne uda, powinna wybrać inny fason spodni
jessica-całkiem, całkiem
eva-to chyba nie są rurki, ale w tych spodniach wygląda ok!
linsady-nic nie widać, więc trudno ocenić
fergie-suuuper!
sienna-tak sobie ;/
jessica alba-wygląda w nich dziwnie ;/
mary-kate-fajnie, ale strasznie mnie ona denewuje!!!
rihanna-nie,nie,nie! rurki nie są dla niej!!!
lauren-kiepsko ;(
sophia-ok
rachel-bardzo ładnie!
kate moss-bardzo ładnie
ashlee simspon-ślicznie! jej nogi bardzo ładnie wyglądają w rurkach!
america-najgorzej!





gość30-08-08, 14:09   cytuj

Alicia Keys to jest dopiero kobieca figura !!! i Beyonce!!!

gość29-08-08, 13:44   cytuj

jak mozna chodzic w rurkach!!??

gość28-08-08, 18:01   cytuj

ja sama nie moge nosic rurek bo mam tylko 1,55 i mam dosyc duza pupe ale szczerze wali mnie to kazdy chodzi w tym co lubi:):D:D:D

gość27-08-08, 20:29   cytuj

Ej co za stare zdjecia? i co macie do betty?

gość27-08-08, 13:27   cytuj

Ferrera za grube nogi

gość27-08-08, 13:27   cytuj

Prawie wszystkie ładnie tylko gorzej America Ferrera.

gość27-08-08, 10:11   cytuj

Rurki na każdej wyglądają pięknie. ;)

gość27-08-08, 10:10   cytuj

gość, 27-08-08, 09:39 napisał(a):

no. 1 bezkonkurencyjna Pani Beckham!!! Reszta albo za gruba albo wyglądają jak lumpy:( A V. Beckham zawsze z klasą!!! no. 2 Eva Langoria.................poooootem długo nic:/


dlaczego wy wszyscy widzicie dive w victorii beckham ?? przeciez victoria to wyplosz nie rozumiem dlaczego o niej nadal piszecie w koncu juz nie jest gwiazda. juz sie skonczyla !! a to ze jest z davidem to nie oznacza ze musi byc slawna. robi wszystko na sile bo nie moze sobie pozwolic na to ze jej maz jest od niej slawniejszy

gość27-08-08, 09:45   cytuj

gość, 27-08-08, 09:24 napisał(a):

Victoria nie ma tyłka!!!
no i co z tego że nie ma tyłka ale ma DAVIDA ja tez jestem szczuplutka i mam malutki tyłeczek ale mam cholerne powodzenie u facetów:))) Grubych tyłków to oni mają dość ich żony pewno takie mają końskie zady:9 brrr trzeba zadbać trochę o siebie a nie zreć bez opamiętania i jak dobija się rozmiary 44 to potem najłatwiej powiedzieć że Viktoria Beckham nie ma tyłka!!!

strony
1 2 3 4 5 6 7
 

następna strona »

Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida