Plotka dodana przez użytkownika ania12211

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Jonas Brothers i Chris Brown!

piątek 29-08-08, czytany: 13826 razy       jonas brothers   chris brown   hit   kit   muzyka   piosenka   utwór  

Zaśpiewają razem?

Jonas BrothersJonas Brothers / ©PR Photos
To cudowna wiadomość dla fanów... Wielki gwiazdor i młody zespół mają zamiar zagrać razem utwór.
Kilkanaście dni później, gdy słowa piosenki i muzyka już będą całkowicie gotowe, Jonasi i Brown skupią się na nagrywaniu. Być może piosenka będzie na płycie Chrisa.
Jak myślicie? Piosenka będzie hitem czy kitem?

ania12211

Czytaj dalej: Tytułowa piosenka z nowej płyty Jessici Simpson - Posłuchaj i oceń...

 
  Ostatnio dodane fotki Jonas Brothers:zobacz całą galerię »
miley cyrus
miley cyrus
Milez i nick
Milez i nick
Mileez i nick
Mileez i nick
Mileez i Nick
Mileez i Nick
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (46): sortuj ↓  

gość17-02-09, 18:36   cytuj

właśnie! oni do siebie nie pasują! powiem krótko... BZDURY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JessieByJess11-02-09, 17:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie wiem ale mi się wydaje ze moze byc hit .. o ile oczywiscie razem zaspiewają
bo jakos wydaje mi się ze to kolejna bzdura ,.. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Paris Hilton !

gość11-01-09, 12:15   cytuj

gość, 28-12-08, 12:08 napisał(a):

Chris Brown HOT rulezz

Jonas Brothers NOT

zgadzam się ;)

gość07-01-09, 21:12   cytuj

kite na 100 % ;/ dla takich dzieci.. właśnie z podstawówki ;///

CelineCzka07-01-09, 18:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Chris Brown ma troszkę talentu, ale Jonas Brothers to cioty :/

gość05-01-09, 22:09   cytuj

KITEM dla dzieci z podstawówki... ;/

maja080803-01-09, 14:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

uwielbiam piosenki jonas brothers... są zajebiste....

gość02-01-09, 11:57   cytuj

oni razem raczej kit ale zobaczymy;)))****

gość30-12-08, 18:24   cytuj

Nashlee, 30-08-08, 11:53 napisał(a):

Chris Brown i JB?? Oni do siebie nie pasuja!!




Gwiazdor?? Chris Brown... w zyciu jego piosenki nie slyszalam... znam go tylko dzieki Rihannie :/


Przeciwieństwa się przyciągają ;P

Chris Brown nie jest aż znowuż az taką wielką gwiazdą, zasłynął głównie z piosenki "Kiss Kiss" i ze związku z Rihanną. A Jonasi to nie są dzieci, Chris jest chyba nawet młodszy od Kevina i Joe z JB.

A utwór jaki razem skomponują może być bardzo ciekawym przedsięwzięciem ;)

gość29-12-08, 21:54   cytuj

Raczej kit .

gość28-12-08, 12:08   cytuj

Chris Brown HOT rulezz
Jonas Brothers NOT

gość19-12-08, 19:43   cytuj

Jonas Brothers jest najlepsze!!:D
Chris Brown też jest cool..;))

Lisiadirty13-12-08, 09:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 27-11-08, 17:25 napisał(a):

Chris hot JB not

Chyba odwrotnie!!:P

gość27-11-08, 17:25   cytuj

Chris hot JB not

gość24-11-08, 12:36   cytuj

kocham kocham JB

gość23-11-08, 14:33   cytuj

Mojim Zdaniem Hitem

gość18-11-08, 18:42   cytuj

Hitem ) oni są super a najbardzie JOE

macchiato03-11-08, 22:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ciekawe połączenie, ciekawe co z tego wyjdzie ;)

gość03-11-08, 19:15   cytuj

Myślę że to będzie hit ) uwielbiam Jonas Brothers !!!!!

gość31-10-08, 20:19   cytuj

mi sie ywdae ze to niebedzie nic takiego o boze ale nie kit nie lubie jonasow umiem spiewaac 100 razy lepije od nich a chris to chodzacy ideal wiec .. plus browna koryguje siee autoatycznie z minusem jonasow...

gość09-10-08, 21:19   cytuj

kiiiiiiiiitem ;]

Nelly-Kim1401-10-08, 11:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Uwielbiam jonas brothers myślę ,że bedzie to wielki hit!!!! ;)

gość27-09-08, 13:44   cytuj

onnie chris i te pedały nieee !!
to bedzie kit!!!bo chris odruznieniu do nich umie spiewac!!
bahahahhahaha

Anne25-09-08, 16:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie przepadam za tym Chrisem ale JB mają zaje.biste głosy.

AguSSia24-09-08, 16:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

szczerze nie słyszałam zbyt wielu piosenek Chrisa Browna, zaistniał głównie tym że przytulał się z Rihanną.
Ale Jonasi mają fajne głosy, niektóre piosenki mi się podobają i coś fajnego mogłoby powstać.

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida