Plotka dodana przez użytkownika marjolka

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Doda jest emo (VIDEO)

czwartek 04-09-08, czytany: 33281 razy       doda   dorota   rabczewska   dorota rabczewska   emo   diamond bitch   diamond   bitch  

Czaszki, żyletki i kokardki...

DodaDoda / © KAPiF

Doda idzie za modą. Jej stroje, gadżety i wizualizacje, które można oglądać na koncertach nie pozostawiają cienia wątpliwości - Doda jest emo!

Tło jej strony internetowej zdobią czaszki, natomiast na reedycji płyty "Diamond Bitch" motywem przewodnim jest różowy miś-pirat. Nawet swoich gitarzystów ubrała w koszulki z różowym emo-misiem.

Jak wyglądają ulubione elementy stroju Doroty? Są to kolczyki z żyletką, wisienką lub czaszką. Głowę zazwyczaj zdobią różowe korony lub opaski. Oczy emo dziewczyn najczęściej obrysowane są czarną kredką to samo mamy u Doroty, która uwielbia przerysowany makijaż. Emo do włosów najczęściej dopinają charakterystyczną kokardkę oraz jaskrawe kosmyki - niczym Doda na okładce reedycji.

"Dodolandia" to kraina misiów, czaszek, różowych piórek i diamencików. Jak myślicie: Doda jest tak infantylna, czy poprostu idzie za modą i dostosowuje się, dając dzieciom to, czego w danym momencie chcą?

Zobaczcie emo-różowy świat Dody:
 

marjolka

 
  Ostatnio dodane fotki Doda:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (64): sortuj ↓  

gość29-04-10, 18:44   cytuj

doda jest super""

Michael-Jackson28-08-09, 11:57   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

doda i emo !

to jak Britney Spears i Michael Jackson xD

gość28-08-09, 10:17   cytuj

Doda Emo pff ta lalka z piórkami ma byc emo porażka wogóle wie co to znaczy ? Maskra brak mi słów myśli jak będzie się ubierac na czarno i jakieś czaszki bedzie miało powpinane we włosy myśli że jest emo ehh.. katastrofa to nie jest tylko styl ubierania ale też sposub życia i słuchanie metallica itp .-_-

gość09-07-09, 22:07   cytuj

EMO to idioci lub idiotki to tyle na temat

gość22-11-08, 22:13   cytuj

Doda emo?! psss... chyba wam coś odbiło xP To już prędzej Avril Lavigne jest emo a nie doda. Ładny żal.pl ona nie ma nic wspólnego z emo!!!

gość10-10-08, 22:56   cytuj

bhaba oda emo bardzo śmieszne do emo to jej 99% brakuje nie tylko styl sieliczy którego ona nie ma ale głównie myslenie ona co najwyżej może być havy ale naciąganie lepiej do emo jej nie porównujcie bo chańbicie całe te społeczeństwo

gość06-10-08, 15:57   cytuj

Doda jest super!! BardzO ja lubie/ POdOba mi sie jej nOwiutki styl jest superkOwy!! ;*** Kiss fOr yOu!!

gość21-09-08, 09:03   cytuj

pszestancie wy plotkarze doda jest super

gość17-09-08, 23:31   cytuj

Pfff... Co za absurd!! W ogóle wiecie co to emo? Ona to jakaś badziewna panienka ubierająca spódniczki długość max 10 cm. A sobie nagle usłyszała od następnej Posterki EMO toli ze muzyka emo, to rock pop (a emo to podgatunek hard core z elementami electro) i jej sie spodobał ten posterowski styl. A teraz drogie posterki i posterzy myślący że emo polega na podcinaniu się, czaszkach, różowych piórkach, i wogóle tym czymś czym jest doda: "Kurde najpierw sobie sprawdzicie w encyklopedii albo zapytajcie się mądrzejszych co to emo, zanim coś o nich napiszecie lub będziecie się za nie podawać!!

gość17-09-08, 21:31   cytuj

Do Emo to jej daleko. Chyba nie widzieliście prawdziwego Imo ;p

gość10-09-08, 16:22   cytuj

zauważcie że diamenty u Dody były przed diamentowymi 'emo' wisiorkami -.-

gość08-09-08, 00:15   cytuj

Haha emo raczej dropsow nie wcinaja tylko drechy i ich lalunie ale niewazne, chcialam tylko napisac ze mega głupi news

MmBlyskotka07-09-08, 03:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 05-09-08, 14:08 napisał(a):

A co wy macie do Emo!???

Skoro mówicie, że Doda jest Emo, to nie macie pojęcia co to Emo właściwie jest.

To nie jest tylko moda. To przede wszystkim filozofia życiowa.

Więc proszę, nie porównujcie tej pustej lali naładowanej silikonem i tapetą do emo.



JAKA FILOZOFIA DEKLU CHYBA ZE JAK SKOŁOWAĆ HAJS NA DROPSY I BYĆ NAŻARTYM PRZEZ NASTĘPNE 2 DNI

gość06-09-08, 12:31   cytuj

gość, 06-09-08, 08:43 napisał(a):

gość, 05-09-08, 23:59 napisał(a):



nie ma jej co zazdroscic ludziska, ona ten caly majatek to ma okupowany totalnym wystawieniem sie na bycie krolową obciachu...przeciez od poczatku wiadomo, ze ona prezentuje postawę osoby, która jest infantylna publicznie w ubiorze i na scenie bo co ciekawe odzywki ma calkiem dorosle;) przez co się osmiesza, bo zaprzecza sama sobie ciagle, jakby nie mogla sie zdecydowac kim chce byc..z powodu tej niekonsekwencji i chaosu w nazwijmy jej wizerunku artystycznym, choc do artystki jej bardzo daleko. Doda jest juz dawno karykaturą samej siebie. Zbiera cięgi za wlasną glupotę i brak pomyslu na siebie, są to pomysly juz kiedys uzywane, pewien misz masz wszystkiego a jak wiem jak wszystko na raz to i nic...Ja jej wspolczuje roli, kobieta 25 lat, wczesniej tez juz otrzaskana przez zycie, ale grajaca te agresywna blond idiotke, pytanie po co? Dla porownania pink, to jest artystka dlatego, ze z jej muzyki plynie prawda, wiekszosc piosenek ma jakis przekaz glebszy. A Doda sie uwziela na spiewanie dla 13 latkow. To co ona sie boi zrobic cos powazniejszego?Bo nie wiem, nie zarobi tyle?Skoro tak krytykuje madonne i inne artystki to czemu sama nie zaprezentuje wreszcie jakiejs dobrej piosenki a nie te przyglupawe nie daj sie usmiechnij sie. No kobieto ty sie narazasz na drwiny, masochistka?:)




No cóż, po tym co przeczytałam, wypada mi się z Tobą zgodzić w 100%. I chyba rzeczywiście ta dziewczyna musi być masochistką, albo naiwną, niedojrzałą kobietą.


zgadzam się z Wami i filmikiem. Dla jest jest infantylną, niedojrzałą i rozpiszczoną panienką z prowincji.

gość06-09-08, 08:43   cytuj

gość, 05-09-08, 23:59 napisał(a):

nie ma jej co zazdroscic ludziska, ona ten caly majatek to ma okupowany totalnym wystawieniem sie na bycie krolową obciachu...przeciez od poczatku wiadomo, ze ona prezentuje postawę osoby, która jest infantylna publicznie w ubiorze i na scenie bo co ciekawe odzywki ma calkiem dorosle;) przez co się osmiesza, bo zaprzecza sama sobie ciagle, jakby nie mogla sie zdecydowac kim chce byc..z powodu tej niekonsekwencji i chaosu w nazwijmy jej wizerunku artystycznym, choc do artystki jej bardzo daleko. Doda jest juz dawno karykaturą samej siebie. Zbiera cięgi za wlasną glupotę i brak pomyslu na siebie, są to pomysly juz kiedys uzywane, pewien misz masz wszystkiego a jak wiem jak wszystko na raz to i nic...Ja jej wspolczuje roli, kobieta 25 lat, wczesniej tez juz otrzaskana przez zycie, ale grajaca te agresywna blond idiotke, pytanie po co? Dla porownania pink, to jest artystka dlatego, ze z jej muzyki plynie prawda, wiekszosc piosenek ma jakis przekaz glebszy. A Doda sie uwziela na spiewanie dla 13 latkow. To co ona sie boi zrobic cos powazniejszego?Bo nie wiem, nie zarobi tyle?Skoro tak krytykuje madonne i inne artystki to czemu sama nie zaprezentuje wreszcie jakiejs dobrej piosenki a nie te przyglupawe nie daj sie usmiechnij sie. No kobieto ty sie narazasz na drwiny, masochistka?:)


No cóż, po tym co przeczytałam, wypada mi się z Tobą zgodzić w 100%. I chyba rzeczywiście ta dziewczyna musi być masochistką, albo naiwną, niedojrzałą kobietą.

gość05-09-08, 23:59   cytuj

nie ma jej co zazdroscic ludziska, ona ten caly majatek to ma okupowany totalnym wystawieniem sie na bycie krolową obciachu...przeciez od poczatku wiadomo, ze ona prezentuje postawę osoby, która jest infantylna publicznie w ubiorze i na scenie bo co ciekawe odzywki ma calkiem dorosle;) przez co się osmiesza, bo zaprzecza sama sobie ciagle, jakby nie mogla sie zdecydowac kim chce byc..z powodu tej niekonsekwencji i chaosu w nazwijmy jej wizerunku artystycznym, choc do artystki jej bardzo daleko. Doda jest juz dawno karykaturą samej siebie. Zbiera cięgi za wlasną glupotę i brak pomyslu na siebie, są to pomysly juz kiedys uzywane, pewien misz masz wszystkiego a jak wiem jak wszystko na raz to i nic...Ja jej wspolczuje roli, kobieta 25 lat, wczesniej tez juz otrzaskana przez zycie, ale grajaca te agresywna blond idiotke, pytanie po co? Dla porownania pink, to jest artystka dlatego, ze z jej muzyki plynie prawda, wiekszosc piosenek ma jakis przekaz glebszy. A Doda sie uwziela na spiewanie dla 13 latkow. To co ona sie boi zrobic cos powazniejszego?Bo nie wiem, nie zarobi tyle?Skoro tak krytykuje madonne i inne artystki to czemu sama nie zaprezentuje wreszcie jakiejs dobrej piosenki a nie te przyglupawe nie daj sie usmiechnij sie. No kobieto ty sie narazasz na drwiny, masochistka?:)

gość05-09-08, 23:02   cytuj

gość, 05-09-08, 17:06 napisał(a):

Doda miała dawniej fajny image i dużo lepiej wyglądała, nie rozumiem po co teraz tak sie "upadla" przyjmując image infantylnej g*wniary nosząc ciuchy pasujące czternastolatce a nie dojrzałej już prawie 25 letniej seksownej kobiecie,przez to robi sie totalnie niewiarygodna dla fanów.Stanowczo obrała zły kierunek zwłaszcza że zbliża sie potężna fala anty-emo.


bingo. mam takie samo zdanie. najbardziej lubiłam Dodę bimbo ;)

gość05-09-08, 21:05   cytuj

raczej infantylna

gość05-09-08, 20:39   cytuj

ona nie jest emo i niegdy nie bedzie!! i nigdy tak nie twierdzcie ona nie ma podstaw aby byc emo!!

gość05-09-08, 19:48   cytuj

Piosenka zajebista xDDDD

kitty00705-09-08, 19:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajne to pierwsze zdjęcie ;) Zaraz tam emo - zwraca na siebie uwagę po prostu

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Wybrano najlepszego żyjącego

gość05-09-08, 18:40   cytuj

emo to beznadzieja. ale ona nie jest emo

gość05-09-08, 18:39   cytuj

pierw była doda. potem emo:P

gość05-09-08, 17:06   cytuj

Doda miała dawniej fajny image i dużo lepiej wyglądała, nie rozumiem po co teraz tak sie "upadla" przyjmując image infantylnej g*wniary nosząc ciuchy pasujące czternastolatce a nie dojrzałej już prawie 25 letniej seksownej kobiecie,przez to robi sie totalnie niewiarygodna dla fanów.Stanowczo obrała zły kierunek zwłaszcza że zbliża sie potężna fala anty-emo.

gość05-09-08, 17:04   cytuj

jezeli to jest emo to chyba mylicie pojecia zreszta szkoda na was słow

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida