Plotka dodana przez użytkownika michelle

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

PRZESTROGA DLA INNYCH!

piątek 26-09-08, czytany: 7389 razy       christina aguilera   make up  

-czyli jak się nie malować!

Christina AguileraChristina Aguilera / ©PR Photos
Christina Aguilera uzależniona od makijażu.

Na jej twarzy zawsze jest tona kosmetyków. Kiedy jej make-up jest już gotowy, a Christina wygląda naprawdę świetnie, ona zawsze patrzy w lustro i mówi: więcej! Nad jej wyglądem pracują najlepsi specjaliści na świecie, a mimo to jej makijaż zawsze ją oszpeca. Nigdy nie słucha dobrych rad ekspertów, przez co ciągle wygląda tandetnie - donosi osoba pracująca nad wizerunkiem artystki.

http://www.aguileraworld....s=1
http://www.aguileraworld....=34 (samoopalacza nigdy mało :P)

michelle

 
  Ostatnio dodane fotki Christina Aguilera:zobacz całą galerię »
Christina Aguilera
Christina Aguilera
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (31): sortuj ↓  

gość09-10-08, 16:04   cytuj

DLA MNIE BOMBA :)

dirrty05-10-08, 17:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Michelle,Tyś głupia i brzydka sucz jest!

kitty00705-10-08, 16:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

cóż, lubi się malować, urodziwa nie jest , więc wiele nie pomoże. Ale talent ma

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Wybrano najlepszego żyjącego

michelle01-10-08, 20:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

PuchaczBee, 01-10-08, 20:35 napisał(a):

Michelle, a ja pamietam jak z miesiac temu mialas wpisana Christine, na pierwszym miejscu w gwiazdy ktore lubie, wiec skad taka nagla zmiana pogladow ?

niestety :] ta sytuacja nigdy nie miala miejsca

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Christina Aguilera

PuchaczBee01-10-08, 20:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Michelle, a ja pamietam jak z miesiac temu mialas wpisana Christine, na pierwszym miejscu w gwiazdy ktore lubie, wiec skad taka nagla zmiana pogladow ?

gość01-10-08, 20:08   cytuj

uhuuu dziewczyny zeby sie krew zaraz nie polala.
szkoda ze z twojego wykladu lms nic nie bedzie,michelle i tak i tak 'wie' swoje......

LMS01-10-08, 18:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

c.d.
poza tym Christina nie musi udowadniac nikomu ze jest w posiadaniu wspanialego glosu bo zrobila to juz prawie 10 lat temu;] i na pewno slyszala to nieraz od osob bardziej kompetentnych niz np Ty ... co do Twej niezwykle malowniczej opinii na temat jej wygladu się nie odniosę bo 'dla każdego co innego' .. natomiast musze powiedziec, ze tylko utwierdzilas mnie w przekonaniu co do twojej osoby,ale to juz nie moj problem ... rozumiem osobe mowiaca "nie lubie Aguilery WYDAJE mi sie wredna" ale nigdy nie zrozumiem opinii w stylu " Christina Aguilera nie potrafi spiewac" ... to wskaazuje na ewidentny brak sluchu noo albo na cos gorszego ale nie chce nikogo obrazac ... nie sprawia mi to zadnej przyjemnosci ... Tobie Michelle tez radzilabym znalezienie sobie innego zajecia ... bo to tak samo jakbys probowala udowodnic swiatu ze nieprawdą jest to iz Ziemia krąży wokół Słońca ... ;]
btw zastanawiam sie dlaczego nie zauwazylas o 17:38 błędu w moim tekscie a po 3 minutach owszem... ktoś pomagał? ;]
i jeszcze jedno... czym wlasciwie jest antyfan? jakis nowy zawod? czy moze choroba?;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Simon Cowell o Britney

LMS01-10-08, 18:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

hahaha ;D noo, tak bardzo mi sie nudzilo ze obdzwonilam wszystkich znajomych zeby wspolnymi silami nastukac Ci kilka słów, proszę Cię ....
a tym, ze nie jestes fanka Britney wcale mnie nie zmartwilas, przeciwnie- ulżyło mi ;] bo widzisz jak byłam małą dziewczynką to bardzo lubiłam Britney Spears, natomiast nie bardzo lubiłam Christinę ... na szczescie z biegiem lat zrozumiałam czym jest prawdziwy talent ... Nie chcę porownywac Britney do Christiny bo obie szanuję z zupełnie innych względów .. Ale skoro juz poruszylas ten temat i napisałaś że Aguilera:"pokazala juz ,ze jej wykonania piosenek na zywo znacznie odbiegaja od oryginalu na plytach.Za bardzo nasadza sie na dzwieki,za mocno wydziera przez to sprawia wrazenie osoby bardzo meczacej sie przy spiewaniu " to pytanie nasuwa się samo- co pokazala Brit,że uważasz ją za lepsza piosenkarkę? bo dla czlowieka choc troche znającego sie na muzyce oczywiste jest kto ma 'ambitniejsze'piosenki a co wazniejsze - kto ma lepszy glos ;]
ponownie poslugujac sie twoim cytatem: "pokazala juz ,ze jej wykonania piosenek na zywo znacznie odbiegaja od oryginalu na plytach.Za bardzo nasadza sie na dzwieki,za mocno wydziera przez to sprawia wrazenie osoby bardzo meczacej sie przy spiewaniu "- to samo można zauwazyc przy piosenkach Witney Huston ... tez uwazasz ze jej glos jest niczym specjalnym?;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Simon Cowell o Britney

michelle01-10-08, 17:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

LMS tak sie poprawnie pisze słowo: PRÓBUJESZ

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Christina Aguilera

michelle01-10-08, 17:38   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Zastanawiam sie dlaczego napisalas o 15:45(niezbyt madrze) i po 17 minutach ponownie(ktos pomagal:P).
Musze cie zmartwic ,nie jestem fanka Britney ,ale z dwojga zlego wole ja niz plastic barbie Christine ,ktora pokazala juz ,ze jej wykonania piosenek na zywo znacznie odbiegaja od oryginalu na plytach.Za bardzo nasadza sie na dzwieki,za mocno wydziera przez to sprawia wrazenie osoby bardzo meczacej sie przy spiewaniu :( Widac bardzo jej zalezy by udowodnic wszystkim jaki ma 'wspanialy glos',a jest wrecz przeciwnie:]
Dlatego jestem na nie.
A Ty pozostan przy dodawaniu jej zdjec i filmikow,przy ubustwianiu blond dziewczynki(bardzo przecietnej z wygladu,ba! majac tyle mozliwosci wyglada jak zwykla ulicznica) ,ktora nie wie co to skromnosc i dobry gust.Ja natomiast pozostane przy antyfanach Christiny i bede robic to co do mnie nalezy.Pozdrawiam ;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Christina Aguilera

LMS01-10-08, 16:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

hahahahaha michellle, pograzasz sie dziecko! Uwazam ze ma jeden z najlepszych glosow na swiecie, obok takich kobiet jak Whitney Houston, Celine Dion czy Mariah Carey. I nie jest to tylko moja opinia- takie sa fakty. Takie zdanie maja najlepsi specjalisci w branży muzycznej. pogodz się z tym albo „ wyplacz się w poduszke” – tak czy inaczej tego nie zmienisz... Myslę ze jest pienką kobietą, szczegolnie gdy wyglada naturalnie, ale nie uważam jej za najpiękniejszą, tak jak to sugerujesz ... cZy nie widze jej wad? oczywiscie, ze widze i potrafie je obiektywnie ocenic. a piszac ze masz problem nie chodzilo mi o newsa o wygladzie Aguilery bo akurat ostry makijaz jaki często nosi (ktory jest jedna z jej najwiekszych WAD--> widzisz, potrafię dostrzec jej wady;]) bardzo mi sie nie podoba i uwazam ze ja oszpeca... juz na pewno nie uwazam jej za boginie, moze Ty masz takie podejscie do swoich idoli- ja nie ;] co do plyty- dzieki za sugestię, na pewno poslucham bo warto;]

podejrzewam ze Twoja idolka jest Britney, zgadza się? jeśli tak to czy możesz wymienic mi jej wady? potrafisz obiektywnie dostrzec jej pozytywne i negatywne cechy? ;]

i jeszcze zastanawia mnie to skad w Tobie dziewczyno tyle zawisci? Trudne dziecicstwo? ciesz się zyciem a nie probojesz udowodnic wszystkim jaka to Christina Aguilera jest ‘ do du*y’....

co to problemu- to nie sadze zebym ja jakikolwiek ze soba miala bo nie palam irracjomalna nienawiscia do ludzi, szczególnie jeśli chodzi o ludzi których nie znam...
Cóż mogę wiecej powiedziec ... mam nadzieje ze z tego wyrosniesz;]


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Simon Cowell o Britney

gość01-10-08, 15:45   cytuj

michelle, 01-10-08, 11:08 napisał(a):

LMS, 30-09-08, 21:13 napisał(a):



Ty Michelle masz problem, wiesz o tym? zacznij sie leczyc, moze jest jeszcze jakas nadzieja dla Ciebie ...


Problem to masz ty sadzac,ze Christina ma najlepszy glos i najlepszy wyglad,bo tak nie jest.Jestes tak zakochana w swojej idolce,ze nie widzisz jej wad.Newsy ,ktore napisalam skladaja sie tylko i wylacznie z prawdziwych informacji wiec dojrzyj w koncu do tego,ze Christina jest tylko czlowiekiem ,a nie 'boginią' wymyslona przez swoich niekotrych fanow.A jak ci to nie pasuje to wyplacz sie w poduszke,posluchaj plyty dla poprawy nastroju i bedzie lepiej :]



michelle wmawiajac sobie ze jestes normalna to Ty nie widzsz swoich wad

michelle01-10-08, 11:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

LMS, 30-09-08, 21:13 napisał(a):

Ty Michelle masz problem, wiesz o tym? zacznij sie leczyc, moze jest jeszcze jakas nadzieja dla Ciebie ...

Problem to masz ty sadzac,ze Christina ma najlepszy glos i najlepszy wyglad,bo tak nie jest.Jestes tak zakochana w swojej idolce,ze nie widzisz jej wad.Newsy ,ktore napisalam skladaja sie tylko i wylacznie z prawdziwych informacji wiec dojrzyj w koncu do tego,ze Christina jest tylko czlowiekiem ,a nie 'boginią' wymyslona przez swoich niekotrych fanow.A jak ci to nie pasuje to wyplacz sie w poduszke,posluchaj plyty dla poprawy nastroju i bedzie lepiej :]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Christina Aguilera

LMS30-09-08, 21:13   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ty Michelle masz problem, wiesz o tym? zacznij sie leczyc, moze jest jeszcze jakas nadzieja dla Ciebie ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Simon Cowell o Britney

gość29-09-08, 14:53   cytuj

ona zawsze ma tyle tej tapety na sobie, ze moze to byc prawda

gość28-09-08, 11:32   cytuj

jak dla mnie, wcale nie wyglada, niezaleznie od tego, co zalozy czy nalozy

gość28-09-08, 11:31   cytuj

wyglada ladnie bez jak i z

gość27-09-08, 16:41   cytuj

gdy widziałam ją bez makijażu wyglądała naprawdę bardzo bardzo przeciętnie więc nie dziwię się że cały czas chodzi w makijażu, ale ludzie bez przesady!!! Ona za bardzo wali tej tapety na twarz.Normalnie trzeba później ten makijaż szpachelką zdzierać z jej twarzy

gość26-09-08, 23:28   cytuj

gość, 26-09-08, 20:23 napisał(a):

powiem tak ze ona wyglada ladnie tylko ty dalas te najgorsze zdjecia =='


popieram!

gość26-09-08, 22:41   cytuj

Wreszcie zrozumiałam dlaczego ona tak fatanie zawsze wygląda mimo, ze stać ją na najlepszych stylistów.
Dziewczyna musi mieć tone kompleksów, ze tak się kryje pod tą paskudna tapetą.
A przecież pod tym tynkiem jest ładną dziewczyną...

gość26-09-08, 22:08   cytuj

Michelle dlaczego tak nienawidzisz Christine???

gość26-09-08, 21:49   cytuj

gość, 26-09-08, 18:52 napisał(a):

beznadziejnie napisany news.


To napisz lepszy

gość26-09-08, 20:23   cytuj

powiem tak ze ona wyglada ladnie tylko ty dalas te najgorsze zdjecia =='

gość26-09-08, 20:09   cytuj

wyglada normalnie to raz a po 2 to ze jest to news michelle, mi wsytarczy aby miec swoje zdanie na temat newsa.. jednym slowem beznadziejne

gość26-09-08, 19:52   cytuj

beznadziejnie napisany news.

racja

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida