Plotka dodana przez użytkownika lindsayl

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Samantha Ronson

środa 01-10-08, czytany: 8528 razy       samantha ronson   lindsay lohan  

w bikini

Samantha RonsonSamantha Ronson / © PR Photos
29 września paparazzi udało się sfotografować Samanthę Ronson w bikini.
Sam wraz z dziewczyną, Lindsay Lohan, przebywa aktualnie na wakacjach w Meksyku.

Jak, według was, Samantha prezentuje się w stroju kąpielowym?

http://www.lindsayimages....jpg
http://www.lindsayimages....jpg
http://www.lindsayimages....jpg
http://www.lindsayimages....jpg
http://www.lindsayimages....jpg
http://www.lindsayimages....jpg
http://www.lindsayimages....jpg
http://www.lindsayimages....jpg

lindsayl

Czytaj dalej: Amy pod opieką przyjaciół - Amy nie musi się martwić o przyjaciół.

 
  Ostatnio dodane fotki Samantha Ronson:zobacz całą galerię »
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
lindsay lohan
lindsay lohan
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (21): sortuj ↓  

gość17-12-08, 19:58   cytuj

gość, 03-10-08, 11:26 napisał(a):

Patrzę na nią z takim delikatnym obrzydzeniem. Jest kobietą a wygląda jak facet. Nie chodzi mi o małe piersi. Jej nogi wydają mnie się być takie chłopczycowate.
racja!


Wychudzona jest.



Lindsay wygląda super :)

gość13-11-08, 18:23   cytuj

ma super figurę, taką delikatną i chłopięcą:)

gość02-11-08, 13:41   cytuj

jej partnerka wygląda jak chlopak... może Lindsay brakuje porządnego faceta z wrażliwą duszą :D

gość09-10-08, 14:35   cytuj

gość, 03-10-08, 11:26 napisał(a):

Patrzę na nią z takim delikatnym obrzydzeniem. Jest kobietą a wygląda jak facet. Nie chodzi mi o małe piersi. Jej nogi wydają mnie się być takie chłopczycowate.



Wychudzona jest.



Lindsay wygląda super :)


zgadzam się

gość04-10-08, 20:35   cytuj

Trochę szacunku, 'was' z duzej litery!

gość03-10-08, 11:26   cytuj

Patrzę na nią z takim delikatnym obrzydzeniem. Jest kobietą a wygląda jak facet. Nie chodzi mi o małe piersi. Jej nogi wydają mnie się być takie chłopczycowate.

Wychudzona jest.

Lindsay wygląda super :)

gość02-10-08, 20:02   cytuj

gość, 01-10-08, 22:17 napisał(a):
ej ja tego nie rozumiem, zawsze ta Lindsey niby była hetero, miała facetów,a teraz wielce jest homo, zmyśla coś;/


a wiesz, co znaczy sformulowanie 'orientacja biseksualna'?
nie?
to nie zrozumiesz, co jest z lilo ;)

gość02-10-08, 17:19   cytuj

Wow ! Ona ma cycki ;o !!!

gość02-10-08, 15:29   cytuj

blada w chuy ale ładna xD

gość01-10-08, 22:57   cytuj

Wygląda lepiej niż Lindsay

gość01-10-08, 22:17   cytuj

ej ja tego nie rozumiem, zawsze ta Lindsey niby była hetero, miała facetów,a teraz wielce jest homo, zmyśla coś;/

gość01-10-08, 17:03   cytuj

Lindsay ma swietna figure...

szatan01-10-08, 16:13   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ciezko sie przyzwyczaic, ale wyglada ok :)

gość01-10-08, 16:03   cytuj

wyglada super, spodziewalam sie czegos innego ;)

gość01-10-08, 15:48   cytuj

widać że lindsey jest przy niej szczęśliwa i to jest najważniejsze:) sweet

gość01-10-08, 15:07   cytuj

gość, 01-10-08, 14:04 napisał(a):

Samnatha ma 31 lat ciekawe czy wasza matka tak wyglada..


Oooooo, to ile ty masz lat, 5?

gość01-10-08, 14:55   cytuj

fajnie wyglada nie wiem o co wam wszystkim chodzi nie kazdy jest idealny!!!!!!!!!!!!!!

gość01-10-08, 14:04   cytuj

Samnatha ma 31 lat ciekawe czy wasza matka tak wyglada..

gość01-10-08, 08:28   cytuj

chodzilo mi o to ze widac jej przynajmniej biust, a kostium ma bardziej kobiecy niz Linds

gość01-10-08, 07:57   cytuj

myślałam, że nawet na plaży pojawi się w męskich bokserkach ... wygla jak kobieta ? to masz dziwny obraz kobiety ;|

gość01-10-08, 07:40   cytuj

jak kobieta

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida