Plotka dodana przez użytkownika don-mich

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Małżeństwo Avril Lavigne się rozpada?

sobota 11-10-08, czytany: 11777 razy       avril lavigne   deryck whibley   national enquirer   małżeństwo  

Kolejna sensacja magazynu „National Enquirer”.

Avril LavigneAvril Lavigne / © PR Photos
Jak donosi magazyn National Enquirer (jeden z największych brukowców Ameryki) małżeństwo Avril Lavigne i Derycka Whibleya przechodzi kryzys. Para, która pobrała się w 2006 roku oddaliła się od siebie z powodu światowej trasy piosenkarki, która trwała kilka miesięcy.

Podobno gdy trasa została skrócona i Avril mogła spędzać więcej czasu w domu jej mąż najpierw był zachwycony, ale później okazało się, że nie może wytrzymać ze swoją małżonką więcej niż 10 minut. Na dodatek Deryck, który jest wokalistą zespołu Sum 41 podobno stracił motywacje do budowania własnej kariery i ciągle imprezuje...

Osobiście mam nadzieję, że to wszystko to tylko głupia plotka (National Enquirer nie należy do najbardziej wiarygodnych gazet).

don-mich

Czytaj dalej: Najnowszy teledysk Britney Spears! - Zobacz „Womanizer”!

 
  Ostatnio dodane fotki Avril Lavigne:zobacz całą galerię »
Oh F*ck
Oh F*ck
Avril Lavigne
Avril Lavigne
Avril Lavigne
Avril Lavigne
Avril Lavigne
Avril Lavigne
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (21): sortuj ↓  

gość25-10-08, 10:59   cytuj

fajny jest;d

gość20-10-08, 16:10   cytuj

ona jest fajna , ale on nie jest szczerze powiedziawszy za przystojny i szkoda mi Avril bo mogła by mieć kogoś lepszego no chyba ze ma fajny charakter to wygląd się nie liczy;)

gość17-10-08, 19:26   cytuj

ja mam tylko nadzieję że Sum 41 wydadzą wreszie tę nową płytę i że Deryck odzyska motywację xD a co do ich małżeństwa, to ja nie skomentuję... ale mam nadzieję że to prawda xD

gość15-10-08, 16:08   cytuj

gość, 14-10-08, 21:33 napisał(a):

National Enquirer - nie istnieje taka gazeta. Sprawdzałam i jest to plotka Pereza Hiltona czy jak on sie tam nazywa. On nie trawi Avril i ciągle wypisuje o niej bzdury. National Enquirer to wymysł jego wyobraźni.


The National Enquirer jest tygodnikiem brukowym wywodzącym się z USA, wydawanym przez firmę American Media. Operuje on głównie tanią sensacją, seks-skandalami oraz ezoterycznymi historyjkami. Artykuły dotyczą głównie ciakawostek z życia gwiazd. Niestety jest!!

gość14-10-08, 21:33   cytuj

National Enquirer - nie istnieje taka gazeta. Sprawdzałam i jest to plotka Pereza Hiltona czy jak on sie tam nazywa. On nie trawi Avril i ciągle wypisuje o niej bzdury. National Enquirer to wymysł jego wyobraźni.

gość14-10-08, 19:13   cytuj

pLOTKA ITYLE, ZWYKŁY STEK BZDUR

8kika913-10-08, 18:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

oj to przykre:((((

gość13-10-08, 15:24   cytuj

zapewne plota...x)

gość13-10-08, 11:22   cytuj

Jak się gówniarze hajtają znajac się dosłownie kilka chwil to potem tak mają!~Kryzysy,różnice charakteru pierdoły jednym słowem!A po co się tak spieszyli?Warto sie najpierw troszku poznać a dopiero rzucać się na głęboką wodę!

gość13-10-08, 10:11   cytuj

jeśli to prawda,to napiszę tylko jedno:WINA JEST ZAWSZE PO ŚRODKU!!!winni są oboje,a nie tylko ona ,bo jej nie ma w domu.Kochający współmałżonek chce jak najwięcej przebywać z ukochaną połową,nie irytuje się jej obecnością.Chyba ,że ma coś na boku...

Nelly-Kim1411-10-08, 23:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wydaję mi się,że to kolejna bzdura wyssana z palca.....

gość11-10-08, 22:21   cytuj

Jak ja tej dziewczyny nie znoszę ;/

gość11-10-08, 19:40   cytuj

gość, 11-10-08, 18:36 napisał(a):

gość, 11-10-08, 16:28 napisał(a):



wątpię :PP lubie Avril ciszę się, że znalazła sobie kogoś i wzięli ślub / nie to co inni na "kocią łapę", ale wiem co piszę... byłam na jej koncercie w Polsce we wakacje i kto był z nią? mąż! on jest w trasie z nią kiedy tylko może- więc wątpię, żeby się oddalali, bo jak?




biedna ty... Nawet , jak ludzie sa ze sobą 24h na dobę , to mogą być sobie obcy . Ucz sie zycia dziecinko!




a co za problem zyc na kocia lape?? mnie na przyklad papier do szczescia nie potrzebny....

gość11-10-08, 18:36   cytuj

gość, 11-10-08, 16:28 napisał(a):

wątpię :PP lubie Avril ciszę się, że znalazła sobie kogoś i wzięli ślub / nie to co inni na "kocią łapę", ale wiem co piszę... byłam na jej koncercie w Polsce we wakacje i kto był z nią? mąż! on jest w trasie z nią kiedy tylko może- więc wątpię, żeby się oddalali, bo jak?


biedna ty... Nawet , jak ludzie sa ze sobą 24h na dobę , to mogą być sobie obcy . Ucz sie zycia dziecinko!

gość11-10-08, 17:03   cytuj

taa perez to wymyślił już o tym głośno ;p
a Deryck ostatnio odbierał Av z lotniska i kupił jej piękne kwiaty.. więc nie sądze żeby źle im było ;p

gość11-10-08, 16:28   cytuj

wątpię :PP lubie Avril ciszę się, że znalazła sobie kogoś i wzięli ślub / nie to co inni na "kocią łapę", ale wiem co piszę... byłam na jej koncercie w Polsce we wakacje i kto był z nią? mąż! on jest w trasie z nią kiedy tylko może- więc wątpię, żeby się oddalali, bo jak?

gość11-10-08, 13:06   cytuj

kurde, ja tez mam nadzieje ze to plota... oni pasuja do siebie :D

gość11-10-08, 13:01   cytuj

heheheh nie dziwie sie:D mnie ona irytuje nawet na odległosć:D:D:D:D:

gość11-10-08, 12:31   cytuj

Niedobrze, płyte mieli wydawac w 2oo9...

ditavonteese11-10-08, 12:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A mnie to wisi.;]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Hollywoodzkie ślicznotki na pokazie Loomstate

gość11-10-08, 12:10   cytuj

ja też mam nadzieję że to plotka, poza tym lubię Avril

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida