Plotka dodana przez użytkownika stokrota88

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

MTV w domu Natalii

sobota 01-11-08, czytany: 16501 razy       natalia lesz  

Lesz ma dość skromne mieszkanko . . .

Natalia LeszNatalia Lesz / © KAPiF
W sobotę MTV odwiedziło dom Natalii Lesz. Natalia ma skromne mieszkanko i wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy ... Moim zdaniem domek bardzo ładny i skromny. Piękne meble i tak fajnie to mieszkanko urządzone... Natalia ma fajnego pieska i chłopaka ... Kto nie oglądał tego, w telewizji, może zobaczyć ten materiał klikając TUTAJ. A jeśli link nie działa to zapraszam do obejrzenia zdjęć domu Lesz, oto linki:

http://www.natalia-lesz.y...s=0

http://www.natalia-lesz.y...s=1

http://www.natalia-lesz.y...s=2

http://www.natalia-lesz.y...s=3

http://www.natalia-lesz.y...s=4

http://www.natalia-lesz.y...s=5





stokrota88

Czytaj dalej: "Reach Out" na Euro Top 50 - Hilary może być dumna

 
  Ostatnio dodane fotki Natalia Lesz:zobacz całą galerię »
Natalia Lesz
Natalia Lesz
Natalia Lesz
Natalia Lesz
Natalia Lesz
Natalia Lesz
Natalia Lesz
Natalia Lesz
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (20): sortuj ↓  

gość13-03-09, 23:18   cytuj

dom jest urządzony w stylu klasycznym, dużo przestrzeni i mało niepotrzebnych gratów co wcale nie oznacza, że jest SKROMNY. ogromny metraż i bardzo fajne mieszkanie. a jaka winda. hohohoh dużo kosztuje czynsz

gość02-11-08, 20:59   cytuj

skromny?? takiego metrazu skromnym nie mozna nazwac;/

gość02-11-08, 18:45   cytuj

TUTAJ to znaczy....?
Pomijając wszystko tekst jest napisany bez ładu i składu...:/

gość02-11-08, 12:43   cytuj

szkoda, ze nie mam takiego bogatego tatusia jak ona :PPP normalni ludzie musza w przeciwienstwie do tej panny sami na wszytko pracowac...

Tarja02-11-08, 09:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie za bardzo podoba mi się to mieszkanie;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa sesja zdjęciowa Tarji Turunen!

Brakmipomyslu02-11-08, 08:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Co Natalko tatuś Ci kupił ? :P

gość02-11-08, 02:10   cytuj

Ej no nie rozbawiajcie mnie!! To jest mieszkanie w jakimś apartamentowcu i nie wiem czym się tu zachwycać? No ok może ładnie urządzone i ze smakiem ale chwalić się czymś takim w tv!! Pierwszy lepszy ''nowobogacki'' mieszka w podobnym albo i lepszym mieszkaniu!! Porównać tego do domów gwiazd zza oceanu to nawet nie ma co!! No ale nie wymagajmy za dużo to jest przecież polska:)

gość02-11-08, 00:22   cytuj

śliczne mieszkanko:D

gość01-11-08, 22:28   cytuj

Gdyby bylo "bogato", to tez bys narzekala.

gość01-11-08, 22:20   cytuj

CxJ, 01-11-08, 22:08 napisał(a):

gość, 01-11-08, 21:45 napisał(a):



Kochana stokroto! Skoro uważasz to mieszkanie za skromne to znaczy, że połowa ludzi mieszka w slumsach. A swoją drogą wcale bym się nie obraziła, gdybyś mi taki skromne mieszkanko kupiła:)


P.S Popracuj trochę nad składnią i stylem pisowni.


Pozdrawiam P.






"Gościu" jej chyba chodziło, że takie zwykłe.. bez "szmerów bajerów" ;)



Mnie się podoba.


w takim razie wypadalo by napisac skromnie urzadzone (jesli mozna tak powiedziec o kanapie zza kilka / kilkanascie tysiecy) choc bardziej trafnie byloby minimalistycznie... kazdy chyba myslac skromne mieszkanko ma na mysli max 50 metrow z zapyzialym bloku a nie ok 200 na ostatnim pietrze apartamentowca z wielkim tarasem w centrum warszawy

gość01-11-08, 22:18   cytuj

skromne?
no nie wiem...

gość01-11-08, 22:15   cytuj

skromne mieszkanko warte minimum 2500000zl:D sadzac po rozmiarach lokalizacji..

CxJ01-11-08, 22:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 01-11-08, 21:45 napisał(a):

Kochana stokroto! Skoro uważasz to mieszkanie za skromne to znaczy, że połowa ludzi mieszka w slumsach. A swoją drogą wcale bym się nie obraziła, gdybyś mi taki skromne mieszkanko kupiła:)

P.S Popracuj trochę nad składnią i stylem pisowni.

Pozdrawiam P.



"Gościu" jej chyba chodziło, że takie zwykłe.. bez "szmerów bajerów" ;)

Mnie się podoba.

gość01-11-08, 21:45   cytuj

Kochana stokroto! Skoro uważasz to mieszkanie za skromne to znaczy, że połowa ludzi mieszka w slumsach. A swoją drogą wcale bym się nie obraziła, gdybyś mi taki skromne mieszkanko kupiła:)
P.S Popracuj trochę nad składnią i stylem pisowni.
Pozdrawiam P.

wanilka01-11-08, 20:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

skromności nigdy za wiele : D
hehe

gość01-11-08, 19:32   cytuj

Co nas obchodzi Twoje zdanie?
Skromnie? Chyba żartujesz ....

gość01-11-08, 19:24   cytuj

hmm wg mnie skromnie = za małe pieniądze.
jej mieszkanko, może ma styl minimalistyczny, ale meble kosztowały kupę kasy. Albo choćby ten żyrandol kryształowy... kilka setek jak nic. Meble też wyglądają na drogie ;/

gość01-11-08, 19:22   cytuj

"Tutaj" czyli gdzie? ;] nie ma odnosnika :)

gość01-11-08, 19:03   cytuj

chcialabym tak skromnie mieszkac

gość01-11-08, 19:03   cytuj

fatalnie napisany tekst

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida