Plotka dodana przez użytkownika don-mich

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Angelina Jolie dzwoni do Jennifer Aniston

niedziela 09-11-08, czytany: 21576 razy       angelina jolie   brad pitt   jennifer aniston   romans   national enquirer  

Przeprasza za odbicie Brada Pitta!

Angelina JolieAngelina Jolie / © PR Photos
Amerykański tabloid National Enquirer w swoim najnowszym wydaniu umieścił informację, o tym że Angelina Jolie zadzwoniła do Jennifer Aniston. Angie, która już od dawna czuła się winna za rozbicie małżeństwa Jennifer i Brada postanowiła przeprosić za to co się stało.

Podczas rozmowy Jolie starała się wyjaśnić okoliczności romansu, który rozpoczął się na planie filmu Mr. and Mrs. Smith, jednak Jennifer po bardzo długiej rozmowie powiedziała, że nigdy nie wybaczy Angelinie tego co się stało i następnie rzuciła słuchawką.

Po tym wszystkim Angie przepłakała całą noc i nawet pocieszania jej ukochanego na nic się nie zdały. Na drugi dzień Brad zadzwonił do Jen i powiedział jej, że nie ma serca i to właśnie Angelina była jemu przeznaczona, a nie ona, dlatego wszystko właśnie tak się potoczyło.

Proszę podchodzić do tego newsa z rezerwą, ponieważ redaktorzy National Enquirer często lubią zmyślać. Według mnie jest to tylko głupia plotka, ale reakcję aktorki z Przyjaciół można zrozumieć, ponieważ Jolie rozbiła małżeństwo, które trwała 5 lat i uchodziło za bardzo zgodne.

don-mich

Czytaj dalej: Gracjan Roztocki - disko na zamku

 
  Ostatnio dodane fotki Angelina Jolie:zobacz całą galerię »
Marcheline Bertran...
Marcheline Bertran...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Joh...
Angelina Jolie,Joh...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (58): sortuj ↓  

gość17-07-09, 22:15   cytuj

gość, 14-11-08, 17:26 napisał(a):

gość, 12-11-08, 21:12 napisał(a):


omg ANISTON CHCIAŁA miec dzieci!!!
koleś błagał ją o dziecko a ta wolała kariere to wybrał kogos kto potrafił godzić obowiazki matki i aktorki i jeszcze ambasadorki UNICEF. Robi wrazenie przy kims kto jest przed 40 stką, nie chce miec dzieci a najbardziej co ja interesuje to czy przytyła i gdzie jutro wstrzyknąć botox. Dla mnie wybor jasny. Angie!!




glupie jest to co piszesz, poniewaz kobiety to nie maszyny do rodzenia dzieci, a bradowi mozna bylo latwo mowic bo to nie on by rodził dzieciaka w bólach. Angelina Jennifer nie dorasta do pięt, jolie to wredna suka

gość13-05-09, 10:36   cytuj

tak oczywiscie biedna jolie plakala cala noc (przeciez to nie jej styl :D) a aniston bez serca rzucila sluchawka! jak mogla? przeciez jolie jej tylko odbila meza :D zalosne

gość18-03-09, 16:04   cytuj

rozbila malzenstwo,ale widocznie brad niekochal jen tak bardzo skoro jest teraz z angelina.Jak sie kogos bardzo kocha to sie tej osoby niezosatwi dla kogos innego!!!

gość11-03-09, 20:38   cytuj

gość, 27-12-08, 10:00 napisał(a):

Jolie jest żałosna. Niby taka kobieta bardzo chrytatywna a mieszka w luksusie...


Dac palec, beda chciec cala reke - jestes tego zywym przykladem.

gość27-12-08, 10:00   cytuj

Jolie jest żałosna. Niby taka kobieta bardzo chrytatywna a mieszka w luksusie...

gość16-11-08, 20:49   cytuj

gość, 13-11-08, 12:31 napisał(a):

gość, 13-11-08, 09:50 napisał(a):



1.pitt to marionetka bez jaj,


jak się chce zostawić zonę to sie zostawia i mówi wprost,a po 3 latach od rozwodu z żoną


przed kamerą stwierdzić że ex żona to było nieporozumienie tylko trwało 8 lat to troche płytkie


aniston po prostu powiedziała że małżenstwo im nie wyszło


2.z jolie pomimo tego medialnego szumu,dzieci to i tak się nie ułoży bo ona jest nienormalna i trakktuje dzieci jak rekwizyty


wiecej dzieci bedzie miała faceta w garści





3.aniston go kochała i kocha nadal,


ułoży sobie zycie jak urodzi dziecko





4.jolie i pitt w tym medialnym cyrku deklarują sobie miłość czy to prawdziwa


miłość jest na pokaz






Jestes po prostu glupia. Otworz oczy. Ja sie Pittowi nie dziwie, ze zostawil tego pustego babochlopa dla pieknej, charakternej kobiety z silnym instynktem macierzynskim.


Taaa, ma się ten instynkt. Na litość boską ona uczy te dzieci strzelać z jakiś gnatów. Albo się ciąć żeby odreagować stres.A to co gada w gazetach to największa glupota. "Uprawiałam seks w wieku 13 lat, pocielismy się, było super!".

gość16-11-08, 04:10   cytuj

Głupia plotka.Ale Angelina jest zdecydowanie bardziej fascynująca niż Jen,nie dziwię się Bradowi,ze tak wybrał

gość14-11-08, 17:26   cytuj

gość, 12-11-08, 21:12 napisał(a):

koleś błagał ją o dziecko a ta wolała kariere to wybrał kogos kto potrafił godzić obowiazki matki i aktorki i jeszcze ambasadorki UNICEF. Robi wrazenie przy kims kto jest przed 40 stką, nie chce miec dzieci a najbardziej co ja interesuje to czy przytyła i gdzie jutro wstrzyknąć botox. Dla mnie wybor jasny. Angie!!


glupie jest to co piszesz, poniewaz kobiety to nie maszyny do rodzenia dzieci, a bradowi mozna bylo latwo mowic bo to nie on by rodził dzieciaka w bólach. Angelina Jennifer nie dorasta do pięt, jolie to wredna suka

gość13-11-08, 12:31   cytuj

gość, 13-11-08, 09:50 napisał(a):

1.pitt to marionetka bez jaj,

jak się chce zostawić zonę to sie zostawia i mówi wprost,a po 3 latach od rozwodu z żoną

przed kamerą stwierdzić że ex żona to było nieporozumienie tylko trwało 8 lat to troche płytkie

aniston po prostu powiedziała że małżenstwo im nie wyszło

2.z jolie pomimo tego medialnego szumu,dzieci to i tak się nie ułoży bo ona jest nienormalna i trakktuje dzieci jak rekwizyty

wiecej dzieci bedzie miała faceta w garści



3.aniston go kochała i kocha nadal,

ułoży sobie zycie jak urodzi dziecko



4.jolie i pitt w tym medialnym cyrku deklarują sobie miłość czy to prawdziwa

miłość jest na pokaz



Jestes po prostu glupia. Otworz oczy. Ja sie Pittowi nie dziwie, ze zostawil tego pustego babochlopa dla pieknej, charakternej kobiety z silnym instynktem macierzynskim.

gość13-11-08, 09:50   cytuj

1.pitt to marionetka bez jaj,
jak się chce zostawić zonę to sie zostawia i mówi wprost,a po 3 latach od rozwodu z żoną
przed kamerą stwierdzić że ex żona to było nieporozumienie tylko trwało 8 lat to troche płytkie
aniston po prostu powiedziała że małżenstwo im nie wyszło
2.z jolie pomimo tego medialnego szumu,dzieci to i tak się nie ułoży bo ona jest nienormalna i trakktuje dzieci jak rekwizyty
wiecej dzieci bedzie miała faceta w garści

3.aniston go kochała i kocha nadal,
ułoży sobie zycie jak urodzi dziecko

4.jolie i pitt w tym medialnym cyrku deklarują sobie miłość czy to prawdziwa
miłość jest na pokaz

gość12-11-08, 21:12   cytuj

koleś błagał ją o dziecko a ta wolała kariere to wybrał kogos kto potrafił godzić obowiazki matki i aktorki i jeszcze ambasadorki UNICEF. Robi wrazenie przy kims kto jest przed 40 stką, nie chce miec dzieci a najbardziej co ja interesuje to czy przytyła i gdzie jutro wstrzyknąć botox. Dla mnie wybor jasny. Angie!!

gość12-11-08, 21:04   cytuj

gość, 11-11-08, 12:34 napisał(a):

gość, 11-11-08, 06:01 napisał(a):



"odbiła"...strasznie głupio wymyślone...po prostu- jeżeli Brad stwierdził,że nie chce z nią być, bo woli inną...no tak czasem bywa...całą winę zwalają na Angelinę, zupełnie jakby Pitt był jakimś tumanem bez mózgu, za którego podjęto decyzję. To nie powinna być walka Jolie- Aniston, to jest wybór faceta. A poza tym gdyby małżeństwo było 100 % sielanką, jak mówi Jen, takie coś nie miałoby miejsca.





Zdarza się...:/




To Pitt powinien przeprosić Jen, a nie jeszcze się jej czepiać. Poza tym Jolie święta też nie jest, nie rusza się czyjegoś męża.

Poza tym wszystko wraca, jeśli oni się tak zachowali w stosunku do Jen, to równie dobrze może spotkać ich to samo.


Jen mowila kiedys w wywiadzie, że nie było dobrze w ich małżeństwie, że było skomplikowane, że się kłócili. A Brad widocznie nie chciał z nią już być, bo Jolie dała mu więcej szczęścia. Ciekawe tylko, czy szczęście będzie trwać wiecznie, bo Aniston też się należy jakieś zadośćuczynienie.

McWredna12-11-08, 08:32   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A co to dopiero będzie jak Brad znajdzie sobie inną albo Angelina innego? Prasa brukowa i paparazzi chyba umrą z zachwytu. Koniec Brangeliny będzie niesamowitym skandalem. Nigdy jakoś nie byłam fanką tej pary, ale jeśli są ze sobą szczęśliwi...a w tę plotkę raczej nie wierzę. Zadzwonić po kilku latach i przeprosić za rozbicie małżeństwa? To zbyt absurdalne.

gość11-11-08, 12:34   cytuj

gość, 11-11-08, 06:01 napisał(a):

"odbiła"...strasznie głupio wymyślone...po prostu- jeżeli Brad stwierdził,że nie chce z nią być, bo woli inną...no tak czasem bywa...całą winę zwalają na Angelinę, zupełnie jakby Pitt był jakimś tumanem bez mózgu, za którego podjęto decyzję. To nie powinna być walka Jolie- Aniston, to jest wybór faceta. A poza tym gdyby małżeństwo było 100 % sielanką, jak mówi Jen, takie coś nie miałoby miejsca.



Zdarza się...:/


To Pitt powinien przeprosić Jen, a nie jeszcze się jej czepiać. Poza tym Jolie święta też nie jest, nie rusza się czyjegoś męża.
Poza tym wszystko wraca, jeśli oni się tak zachowali w stosunku do Jen, to równie dobrze może spotkać ich to samo.

gość11-11-08, 12:25   cytuj

gość, 10-11-08, 16:26 napisał(a):

Uwielbiam Brada,bo jest podobny do mojego meza.


No to współczuję.
Pewnie zaraz cię zostawi dla płodnego wampa. Przykre, ale ten facet nigdy mi się nie podobał ani zewnętrznie, ani z charakteru i jego wypowiedzi.

gość11-11-08, 06:01   cytuj

"odbiła"...strasznie głupio wymyślone...po prostu- jeżeli Brad stwierdził,że nie chce z nią być, bo woli inną...no tak czasem bywa...całą winę zwalają na Angelinę, zupełnie jakby Pitt był jakimś tumanem bez mózgu, za którego podjęto decyzję. To nie powinna być walka Jolie- Aniston, to jest wybór faceta. A poza tym gdyby małżeństwo było 100 % sielanką, jak mówi Jen, takie coś nie miałoby miejsca.

Zdarza się...:/

gość10-11-08, 16:26   cytuj

Uwielbiam Brada,bo jest podobny do mojego meza.

8kika910-11-08, 14:16   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

heh a to jaja.....

gość10-11-08, 11:18   cytuj

gość, 09-11-08, 20:33 napisał(a):

gość, 09-11-08, 16:10 napisał(a):



kobieto daruj sobie!


schowaj sie wreszcie




Do kogo to?


Angelina?

gość10-11-08, 00:27   cytuj

gość, 09-11-08, 20:33 napisał(a):

po tylu latach nieprzyznawania się i wypierania w żywe oczy wszystkiego - teraz upodliła się i oczekuje współczucia... jakoś wczesniej nie pomyslała o
rozpaczy Aniston, ktora przepłakała trzy lata...


Taa ...... w objęciach kolejnych kochasiów!!! HAHAHAHAHAHA!!!!!

gość09-11-08, 23:35   cytuj

gość, 09-11-08, 22:15 napisał(a):

gość, 09-11-08, 19:46 napisał(a):



ale o co wam chodzi? sam Brad powiedzial ze Angie byla mu przeznaczona...





kto z was ogladal Titanica? Kiedy Rose poznala Jacka tez byla w zwiazku, ale dla prawdziwej milosci zerwala z nim. czy ktos z was wspolczul ex-chlopakowi rose? watpie... wiec czego wy chcecie od Angeliny? a poza tym to chyba byl wybor Brada, ktory twierdzil ze nie byl do konca szczesliwy z Jen - on chcial zalozyc rodzine.




dziewczyno ty chyba oglądałaś inny film !!! ex partner rose z tytanika był mega wyrahowaną mega szują o czym świadczyło to jak traktował i jak wypowiadał się o innych ludziach, jak zachował się na końcu filmu, gdy brakowało już łodzi i kamizelek - dlatego nikt mu nie współczuł bo był paskudnym człowiekiem !!!

ale jeśli ktoś jest ok to mu się świństw nie robi !!!


chodzilo mi o to ze Rose nie byla z nim szczesliwa... a tego jak Jen traktuje innych to juz nie wiem. a ty nigdy nie zerwalas ze swoim chlopakiem? mysle ze gdyby Jen naprawde byla taka cud miod to brad by jej ie zostawil. a poza tym widac ze z Angie jest szczesliwy - w koncu ma rodzine. a jen wciaz sama....

gość09-11-08, 23:30   cytuj

takich rzeczy przede wszystkim nie robi sie przez telefon tak nei wiadomo skad. jesli juz to na pewno by sie spotkaly na zywo..

gość09-11-08, 22:20   cytuj

zmyslone na 100%

gość09-11-08, 22:15   cytuj

gość, 09-11-08, 19:46 napisał(a):

ale o co wam chodzi? sam Brad powiedzial ze Angie byla mu przeznaczona...



kto z was ogladal Titanica? Kiedy Rose poznala Jacka tez byla w zwiazku, ale dla prawdziwej milosci zerwala z nim. czy ktos z was wspolczul ex-chlopakowi rose? watpie... wiec czego wy chcecie od Angeliny? a poza tym to chyba byl wybor Brada, ktory twierdzil ze nie byl do konca szczesliwy z Jen - on chcial zalozyc rodzine.


dziewczyno ty chyba oglądałaś inny film !!! ex partner rose z tytanika był mega wyrahowaną mega szują o czym świadczyło to jak traktował i jak wypowiadał się o innych ludziach, jak zachował się na końcu filmu, gdy brakowało już łodzi i kamizelek - dlatego nikt mu nie współczuł bo był paskudnym człowiekiem !!!
ale jeśli ktoś jest ok to mu się świństw nie robi !!!

gość09-11-08, 20:33   cytuj

po tylu latach nieprzyznawania się i wypierania w żywe oczy wszystkiego - teraz upodliła się i oczekuje współczucia... jakoś wczesniej nie pomyslała o rozpaczy Aniston, ktora przepłakała trzy lata...

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida