Plotka dodana przez użytkownika lol-zwei

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Britney na scenie!

czwartek 27-11-08, czytany: 23731 razy       britney spears   circus   bambi  

Występ z Womanizer na gali ''Babmi''

Britney SpearsBritney Spears / PromoPic
Dzisiejszego wieczoru Brtney wystąpiła na niemieckiej gali "Bambi".

Piosenkarka wykonała swój pierwszy singiel "Womanizer" z płyty Circus, którego premiera w Polsce już jutro!

Britneyna scenie wykorzystała motyw cyrku! Występ zakończył się efektywnie na wielkiej kuli.

Poza show na gali Britney pojawiła się na scenie by odebrać nagrodę w kategorii Pop International

 
Britney - Womanizer (Live at Bambi)


Odbiór nagrody w kategorii Pop International

lol-zwei

Czytaj dalej: Miley bez makijażu (FOTO) - Nie zachwyca. Wręcz przeciwnie.

 
  Ostatnio dodane fotki Britney Spears:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (122): sortuj ↓  

gość01-12-08, 20:22   cytuj

gość, 29-11-08, 22:57 napisał(a):

Britney jest do dupy.Jest totalnie do dupy.Jest zalosna kretynka,wytworem showbussinessu,boze gdzie ci artysci wspaniala tacy?Albo nie zyja albo nie zyja z zza zycia albo sie chowaja po katach bo w dzisiejszych czasach nawet nie warto sie wychylac jako artysta,wiekszosc wybierze wlasnie Britney.A druga sprawa,niech ona wraca do dzieci a nie zaczyna znowu dupa krecic i jeczec.A ta piosenka Womanizer? Okropna a tekst wola o pomste do nieba.


100% prawda

gość01-12-08, 20:07   cytuj

statuetki ja porównując stare występy pod względem głosu nie dosłyszałam playbacku:)Było świetnie!!

gość01-12-08, 12:25   cytuj

gość, 29-11-08, 14:32 napisał(a):

mamusia się bawi...a dzieci?

gość01-12-08, 10:03   cytuj

ładny playback:)

gość30-11-08, 09:21   cytuj

Świetna jest!
Kocham ją! Zawsze była świetną artystką, wierzyłam w nią! To z jakim wdziękiem powróciła po takiej klęsce jest nie do opisaniaa !

BRAWO BRITTTT!

gość29-11-08, 22:57   cytuj

Britney jest do dupy.Jest totalnie do dupy.Jest zalosna kretynka,wytworem showbussinessu,boze gdzie ci artysci wspaniala tacy?Albo nie zyja albo nie zyja z zza zycia albo sie chowaja po katach bo w dzisiejszych czasach nawet nie warto sie wychylac jako artysta,wiekszosc wybierze wlasnie Britney.A druga sprawa,niech ona wraca do dzieci a nie zaczyna znowu dupa krecic i jeczec.A ta piosenka Womanizer? Okropna a tekst wola o pomste do nieba.

gość29-11-08, 21:23   cytuj

gość, 29-11-08, 19:57 napisał(a):

Śmiać się czy płakać?

Wszyscy ci, którzy uważają, że ona jednak tylko częściowo śpiewa z playbacku zapewne zwracją uwagę na ten podwójny czy nawet potrójny głos w zwrotce.

Niestety, ale oryginał piosenki brzmi tak samo, albo podobnie. Efekt pracy wielu ludzi w studio.

Ona na pewno śpiewa, bo na tym polega playback: "wyjękujesz" słowa piosenki byle jak, tylko aby trafić w odpowiednie słowo, a za sceną pan wkłada twój singiel do magnetofonu i puszcza.




100% prawda ! Czy to, że poprawiła swój wyglad świadczy o jej artystycznej klasie ?

gość29-11-08, 19:57   cytuj

Śmiać się czy płakać?
Wszyscy ci, którzy uważają, że ona jednak tylko częściowo śpiewa z playbacku zapewne zwracją uwagę na ten podwójny czy nawet potrójny głos w zwrotce.
Niestety, ale oryginał piosenki brzmi tak samo, albo podobnie. Efekt pracy wielu ludzi w studio.
Ona na pewno śpiewa, bo na tym polega playback: "wyjękujesz" słowa piosenki byle jak, tylko aby trafić w odpowiednie słowo, a za sceną pan wkłada twój singiel do magnetofonu i puszcza.

gość29-11-08, 16:48   cytuj

ale ma figure:)!!!!!!!!!!!!!!!!!1 wow

gość29-11-08, 14:32   cytuj

mamusia się bawi...a dzieci?

Kotek w Butkach29-11-08, 12:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

szkoda, że śpiewa z playbacku, a początek jej występu łudząco przypomina enter the circus z btb live and down under

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość28-11-08, 22:28   cytuj

wietnie wygląda :) Świetnie się zaprezentowała szkoda że playback noo ale i tak było znakomicie :)

gość28-11-08, 22:01   cytuj

chyba jestes nie normalny... ta choroba dla jaj?? britney nigdy by sie nie zgolila i publuczne nie osmieszlal rozglos ona ma bez tego

gość28-11-08, 21:05   cytuj

hahaha jak jakiś naiwniak wierzy, że ona śpiewa cokolwiek na żywo to żal du** ściska... pochodziła, poruszała ustami i tyle

gość28-11-08, 20:22   cytuj

Wokal za cicho w stosunku do muzyki, jakby mial leciec tylko w tle do faktycznego głosu z tym że Britney nie wydobyla z siebie ani wersu. To popsuło dynamike piosenki. Do tego choreografia bardzo niedopracowana co widac prawie w kazdym jej ruchu. Jedyne na plus to zakonczenie na tej kuli.

gość28-11-08, 19:33   cytuj

Ale beztalencie brak słów.

gość28-11-08, 19:31   cytuj

gość, 28-11-08, 18:17 napisał(a):

gość, 28-11-08, 15:16 napisał(a):



trzyma sie nieźle..nikt mi nie wciśnie ze ta choroba jej i te cyrki co odwala to nie bylo dla kasy i dla rozgłosu




i tak wlasnie widzisz co potrafi zrobic sztab stylistow, osobistych trenerow itd. p0odejrzewam ,ze jak by sie tak za ciebie zabrali to bys wygladala duzo lepiej, ona byla, jest i bedzie potworem a do tego kompletbym beztalenciem!!


Ja bym lepiej wypadła. Lepiej tańcze i lepiej wyglądama Jeszcze jakby mnie stylisci wyszykowali. A śpiewac nie potrafie ,ale przecież Britney tez wiec poleciałabym z playbacku jak ona

Hermionka12328-11-08, 19:13   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ładnie wygląda :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Emma Watson naprawdę kończy z aktorstwem?

gość28-11-08, 19:10   cytuj

ALE SCHUDŁA!!:o

gość28-11-08, 18:17   cytuj

gość, 28-11-08, 15:16 napisał(a):

trzyma sie nieźle..nikt mi nie wciśnie ze ta choroba jej i te cyrki co odwala to nie bylo dla kasy i dla rozgłosu


i tak wlasnie widzisz co potrafi zrobic sztab stylistow, osobistych trenerow itd. p0odejrzewam ,ze jak by sie tak za ciebie zabrali to bys wygladala duzo lepiej, ona byla, jest i bedzie potworem a do tego kompletbym beztalenciem!!

gość28-11-08, 17:32   cytuj

ZAWSZE MIAŁA ŚWIETNE UKŁADY TANECZNE

CO SIĘ STALO Z BRIT?

gość28-11-08, 16:50   cytuj

chyba chodzi Wam o playback,nie playbeck???

gość28-11-08, 16:21   cytuj

gość, 28-11-08, 16:03 napisał(a):

Jezu Zal mi was ludzie ! Wyraźnie pisze, żę refreny są z playbecku, a zwrotki nie ! Można to też usłyszeć bo są zmiany w MUZYCE !!!!! Zaśpiewała super

Taaaaaaaa...wystep dobry
ale sluchać ze to nie żaden poł playback tylko wszystko zaspiewane z PB

gość28-11-08, 16:03   cytuj

Jezu Zal mi was ludzie ! Wyraźnie pisze, żę refreny są z playbecku, a zwrotki nie ! Można to też usłyszeć bo są zmiany w MUZYCE !!!!! Zaśpiewała super

gość28-11-08, 15:17   cytuj

Szkoda, że z playbecku....;/
Oszukuje i tyle.

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida