Plotka dodana przez użytkownika ola9595

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Beyonce dominuje listy przebojów

czwartek 25-12-08, czytany: 14609 razy       beyonce   rihanna   britney spears   katy perry  

Pierwsza w Ameryce i na świecie!

BeyonceBeyonce / PromoPic
Single Ladies mimo małej popularności w Europie znów jest na szczycie Billboard Hot 100. Oto pierwsza 10 tej listy.
#1. Beyonce Single Ladies (Put A Ring On It) (=)
#2. T.I. Featuring Rihanna Live Your Life (=)
#3. Lady GaGa Featuring Colby O'Donis Just Dance (=)
#4. Kanye West - Heartless (+3)
#5. Britney Spears - Womanizer (+1)
#6. Katy Perry - Hot N Cold (+2)
#7. Taylor Swift - Love Story (+3)
#8. Kanye West - Love Lockdown (+2)
#9. T.I. - Whatever You Like (-4)
#10. Beyonce - If I Were A Boy (-1)

If I Were A Boy powraca na miejsce 1 w United World Chart. Womanizer spada na 3. Na podium awansuje również Katy Perry. Oto pierwsza 10 światowej listy sprzedarzy singli:
1. 329,000 pkt. (+38,000) - If I Were A Boy - Beyoncé (+1)
2. 320,000 pkt. (+42,000) - Hot N' Cold - Katy Perry (+1)
3. 316,000 pkt. (-10,000) - Womanizer - Britney Spears (-2)
4. 281,000 pkt. (+281,000) - Hallelujah - Alexandra Burke (nowość!)
5. 268,000 pkt. (+7,000) - Live Your Life - T.I. feat. Rihanna (-1)
6. 229,000 pkt. (-27,000) - So What - P!nk (-1)
7. 226,000 pkt. (+25,000) - Single Ladies (Put A Ring On It) - Beyoncé (-1)
8. 205,000 pkt. (+25,000) - Just Dance! - Lady GaGa feat. Colby O'Donis (=)
9. 204,000 pkt. (+11,000) - Right Now (Na Na Na) - Akon (-2)
10. 191,000 pkt. (+26,000) - Human - The Killers (+2)

ola9595

Czytaj dalej: Która silikonowa gwiazda nosi tatuaż z ... - ...Michaelem Jacksonem ? (FOTO)

 
  Ostatnio dodane fotki Beyonce:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Beyonce & Mariah
Beyonce & Mariah
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (30): sortuj ↓  

bee9720-02-09, 11:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

I dobrze:)

gość30-12-08, 18:28   cytuj

Beyonce rulez! "Single Ladies" podoba mi się nawet bardziej niż "If I Were A Boy". W Europie nie jest tak popularna, bo tu najwyraźniej wolą 'hity' wstylu "Dragostea din tei" '-_-

gość30-12-08, 13:00   cytuj

Kotek w Butkach, 27-12-08, 19:41 napisał(a):

CuriousGirl, 26-12-08, 22:00 napisał(a):



Dziecko kochane, przestan pisac tylko o beyonce bo to sie robi nudne. Nie masz innego hobby tylko krązysz wokół kawałków Bey i jej tyłka? Ja osobiście juz wolalbym nie widziec newsów o niej.To sie robi juz przereklamowane. niedługo wszyscy bedziemy rzygac na jej widok. Nie lubie Bey ale to nie znaczy ze chce za wszelka cene wyeliminowac jej fanów. Po prostu mam jej DOSC


beyonce akurat promuje płytę, więc się nie dziw, że wszędzie jej pełno -_- zawsze możesz opuszczać newsy o niej jak ci tak przeszkadzają



Twoja wypowiedz jest smieszna i nielogiczna!
Ktoś Ci każe wchodzić na newsy o Beyonce??
nikt nie zmusza Cię do tego więc nie pisz ze wolałabyś nie widziec newsów o Bee!

gość28-12-08, 21:15   cytuj

gość, 28-12-08, 14:23 napisał(a):

"Zdominowała listy" lub "dominuje na listach". "SprzedaŻy". Dzieci, nauczcie się polskiej ortografii, stawiania przecinków i konstruowania zdań!


Dokładnie.Ta cała Ola ma 13 lat...

gość28-12-08, 14:23   cytuj

"Zdominowała listy" lub "dominuje na listach". "SprzedaŻy". Dzieci, nauczcie się polskiej ortografii, stawiania przecinków i konstruowania zdań!

gość28-12-08, 11:59   cytuj

Ja tez mam jej dosc a jak ktos jej nie lubi to nie da sie "przejsc" obojetnie obok newsa, nie komentujac go. Ludzie tego nie rozumieją...

Kotek w Butkach27-12-08, 19:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

CuriousGirl, 26-12-08, 22:00 napisał(a):

Dziecko kochane, przestan pisac tylko o beyonce bo to sie robi nudne. Nie masz innego hobby tylko krązysz wokół kawałków Bey i jej tyłka? Ja osobiście juz wolalbym nie widziec newsów o niej.To sie robi juz przereklamowane. niedługo wszyscy bedziemy rzygac na jej widok. Nie lubie Bey ale to nie znaczy ze chce za wszelka cene wyeliminowac jej fanów. Po prostu mam jej DOSC

beyonce akurat promuje płytę, więc się nie dziw, że wszędzie jej pełno -_- zawsze możesz opuszczać newsy o niej jak ci tak przeszkadzają

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość27-12-08, 18:10   cytuj

gość, 27-12-08, 18:08 napisał(a):

gość, 26-12-08, 22:54 napisał(a):



CuriousGirl skoro jesteś taka mądra to dlaczego ty nie piszesz newsów? Kozaczek jest wolny newsy o Bej mogą się pojawiać nawet co minute i nikt tego nie zabroni!




Zamkij ryj! kazdy ma prawo do wypowiedzi szmato!


WLASNIE! sam pisz newsy to zobaczymy jaki ty jestes madry!

gość27-12-08, 18:08   cytuj

gość, 26-12-08, 22:54 napisał(a):

CuriousGirl skoro jesteś taka mądra to dlaczego ty nie piszesz newsów? Kozaczek jest wolny newsy o Bej mogą się pojawiać nawet co minute i nikt tego nie zabroni!


Zamkij ryj! kazdy ma prawo do wypowiedzi szmato!

gość27-12-08, 18:04   cytuj

gość, 27-12-08, 00:30 napisał(a):

CuriousGirl26-12-08, 22:00 cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Dziecko kochane, przestan pisac tylko o beyonce bo to sie robi nudne. Nie masz innego hobby tylko krązysz wokół kawałków Bey i jej tyłka? Ja osobiście juz wolalbym nie widziec newsów o niej.To sie robi juz przereklamowane. niedługo wszyscy bedziemy rzygac na jej widok. Nie lubie Bey ale to nie znaczy ze chce za wszelka cene wyeliminowac jej fanów. Po prostu mam jej DOSC

-Dziecko,nikt Cie nie zmusza do wchodzenia na Kozaczka i czytania newsow o niej...


A JA SIE ZGADZAM Z CURIOUSGIRL.BEY POWOLI ROBI SIE PRZEREKLAMOWANA,NIE MA TAKIEGO TALENTU JAK KAZDY MOWI

gość27-12-08, 00:30   cytuj

CuriousGirl26-12-08, 22:00 cytuj | zobacz moje komentarze i profil
Dziecko kochane, przestan pisac tylko o beyonce bo to sie robi nudne. Nie masz innego hobby tylko krązysz wokół kawałków Bey i jej tyłka? Ja osobiście juz wolalbym nie widziec newsów o niej.To sie robi juz przereklamowane. niedługo wszyscy bedziemy rzygac na jej widok. Nie lubie Bey ale to nie znaczy ze chce za wszelka cene wyeliminowac jej fanów. Po prostu mam jej DOSC
-Dziecko,nikt Cie nie zmusza do wchodzenia na Kozaczka i czytania newsow o niej...

gość26-12-08, 22:54   cytuj

CuriousGirl skoro jesteś taka mądra to dlaczego ty nie piszesz newsów? Kozaczek jest wolny newsy o Bej mogą się pojawiać nawet co minute i nikt tego nie zabroni!

gość26-12-08, 22:34   cytuj

behehehehe a gdzie "królowa pop-u " madonna .... hahahahahahahahahahahahaha

CuriousGirl26-12-08, 22:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Dziecko kochane, przestan pisac tylko o beyonce bo to sie robi nudne. Nie masz innego hobby tylko krązysz wokół kawałków Bey i jej tyłka? Ja osobiście juz wolalbym nie widziec newsów o niej.To sie robi juz przereklamowane. niedługo wszyscy bedziemy rzygac na jej widok. Nie lubie Bey ale to nie znaczy ze chce za wszelka cene wyeliminowac jej fanów. Po prostu mam jej DOSC

Kotek w Butkach26-12-08, 19:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

2. 320,000 pkt. (+42,000) - Hot N' Cold - Katy Perry (+1)
5. 268,000 pkt. (+7,000) - Live Your Life - T.I. feat. Rihanna (-1)
9. 204,000 pkt. (+11,000) - Right Now (Na Na Na) - Akon (-2)

czasami naprawdę aż żal patrzeć na te listy. nowe piosenki bee mi się nie podobają, ale ona przynajmniej nie jest zasranym beztalenciem jak wymienieni powyżej

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

QueenM26-12-08, 18:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no i bardzo dobrze! :)
Bee zasłużyła, jest wspaniała.
a niedługo wskoczy jeszcze 'Halo' i 'Diva' to już w ogóle wszystkich zdetronizuje ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Będzie HIT LATA 2009?

Ola959526-12-08, 17:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

paka, 26-12-08, 13:02 napisał(a):

gość, 26-12-08, 00:37 napisał(a):



Mała popularność w Europie???????????Na takim zadupiu jak Polska,plyta w 3 tygodnie stała sie zlota,wiec nie przesadzaj :/




Coś Ci się pomyliło!

Płyta w dniu premiery w polsce stała się złota a po 3 tygodniach okryła się platyną wystarczy wejsc na sonymusic.pl i tam masz wszystko napisane!



Pisałam o piosence "Single Ladies (Put A Ring On It)", która nie radzi sobie dobrze na listach europejskich. ZX tego co pamiętam najwyższe miejsce to 76.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Global Album Chart

Ola959526-12-08, 17:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

PuchaczBee, 26-12-08, 12:49 napisał(a):

gość, 26-12-08, 12:44 napisał(a):



PuchaczBee, 26-12-08, 11:32 napisał(a):





gość, 26-12-08, 11:24 napisał(a):







PuchaczBee, 26-12-08, 01:45 napisał(a):









Wszedzie tylko T.I. i T.I. ludzie kto w ogole slucha takiego badziewia? raper od siedmiu bolesci drugi jay-z





że co proszę? Hova słabym raperem,że taki jak TI?!




Polecam przesłuchać jego całą dyskografie-a potem pisać takie brednie








Jego w ogole trudno nazwac raperem zarowno tego jak i drugiego co to za raper co nagrywa z Beyonce albo z Rihanna ?



No tak colaboracje napewno pokazują talent rapera.


To pokaż mi współczesnego rapera który nie tworzył z gwiazdami z pogranicza rnb czy popu.


SŁuchałas Black Album? On powinień rozwiać wszelkie wątpliwości




juz sciagam, ale raczej sie do niego nie przekonam, dla mnie to on sobie moze nawet z Ich Troje nagrywac rzecz w tym, ze ja nie bede go sluchal i to tyle w temacie



Pozdrawiam


Z całym szacunkiem, ale T.I. jest moim zdaniem świetnym raperem...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Global Album Chart

gość26-12-08, 15:45   cytuj

If I were a boy bardzomi się podoba, Single Ladies mniej.

gość26-12-08, 14:51   cytuj

PuchaczBee, 26-12-08, 01:45 napisał(a):

Wszedzie tylko T.I. i T.I. ludzie kto w ogole slucha takiego badziewia? raper od siedmiu bolesci drugi jay-z


Nooo i tu sie z toba zgadzam ;)

gość26-12-08, 14:32   cytuj

nie kopiuj z klopsik.pl

paka26-12-08, 13:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 26-12-08, 00:37 napisał(a):

Mała popularność w Europie???????????Na takim zadupiu jak Polska,plyta w 3 tygodnie stała sie zlota,wiec nie przesadzaj :/


Coś Ci się pomyliło!
Płyta w dniu premiery w polsce stała się złota a po 3 tygodniach okryła się platyną wystarczy wejsc na sonymusic.pl i tam masz wszystko napisane!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: TOP 10 Piosenek w Polsce

gość26-12-08, 12:54   cytuj

Beyonce najlepsza !!

PuchaczBee26-12-08, 12:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 26-12-08, 12:44 napisał(a):

PuchaczBee, 26-12-08, 11:32 napisał(a):



gość, 26-12-08, 11:24 napisał(a):





PuchaczBee, 26-12-08, 01:45 napisał(a):







Wszedzie tylko T.I. i T.I. ludzie kto w ogole slucha takiego badziewia? raper od siedmiu bolesci drugi jay-z




że co proszę? Hova słabym raperem,że taki jak TI?!



Polecam przesłuchać jego całą dyskografie-a potem pisać takie brednie






Jego w ogole trudno nazwac raperem zarowno tego jak i drugiego co to za raper co nagrywa z Beyonce albo z Rihanna ?


No tak colaboracje napewno pokazują talent rapera.

To pokaż mi współczesnego rapera który nie tworzył z gwiazdami z pogranicza rnb czy popu.

SŁuchałas Black Album? On powinień rozwiać wszelkie wątpliwości


juz sciagam, ale raczej sie do niego nie przekonam, dla mnie to on sobie moze nawet z Ich Troje nagrywac rzecz w tym, ze ja nie bede go sluchal i to tyle w temacie

Pozdrawiam

gość26-12-08, 12:44   cytuj

PuchaczBee, 26-12-08, 11:32 napisał(a):

gość, 26-12-08, 11:24 napisał(a):



PuchaczBee, 26-12-08, 01:45 napisał(a):





Wszedzie tylko T.I. i T.I. ludzie kto w ogole slucha takiego badziewia? raper od siedmiu bolesci drugi jay-z



że co proszę? Hova słabym raperem,że taki jak TI?!


Polecam przesłuchać jego całą dyskografie-a potem pisać takie brednie




Jego w ogole trudno nazwac raperem zarowno tego jak i drugiego co to za raper co nagrywa z Beyonce albo z Rihanna ?

No tak colaboracje napewno pokazują talent rapera.
To pokaż mi współczesnego rapera który nie tworzył z gwiazdami z pogranicza rnb czy popu.
SŁuchałas Black Album? On powinień rozwiać wszelkie wątpliwości

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida