Plotka dodana przez użytkownika lol-zwei

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

TOP 25 piosenek w Polsce

piątek 09-01-09, czytany: 24275 razy       kasia nosowska   beyonce   katy perry   britney spears   edyta górniak   madonna   kayah   lady gaga  

w okresie 5 I - 11 I

Kasia NosowskaKasia Nosowska / © PR Photos
Poniżej Top25 najpopularniejszych w Polsce piosenek w minionym tygodniu według notowania Polish National Top50

1. Kasia Nosowska - Kto tam u Ciebie jest? (=)
2. Beyonce - If I Were a Boy (+1)
3. Katy Perry - Hot'n'cold (-1)
4. Britney Spears - Womanizer (=)
5. Edyta Górniak - To nie tak jak myślisz (+6)
6. Patrycja Markowska - Deszcz (-1)
7. Kasia Kowalska - A ty, czego chcesz? (=)
8. Armin Van Buuren & Sharon Den Adel - In and out of Love (-2)
9. The Killers - Human (+1)
10. Morandi - Save me (-2)
11. Alesha Dixon - The Boy Does Nothing (+11)
12. Tina Turner - I'm Ready (+6)
13. Kayah - Ding dong (+10)
14. Coma - Zero osiem wojna (-2)
15. Eric Prydz - Pjanoo (=)
16. Bruce Springsteen - Working on a Dream (+1)
17. Amy McDonald - This is the life (-3)
18. Metallica - The Day that never Comes (-6)
19. Zakręt - Wszystkie złe słowa (-3)
20. M.I.A. - Paper Planes (-1)
21. Amanda Seyfried - Gimme Gimme Gimme (=)
22. Meryl Streep - Mama mia (+2)
23. Gabriella Cilmi - Sanctuary (+8)
24. Oasis - I'm Outta time (+4)
25. Madonna - Miles Away (-16)

W tym tygodniu na liście Polish National TOP 50 zadebiutowało 5 piosenek:

# 42. Hurt - Lipstick on the Glas
# 44. Kings of Leon - Use Somebody
# 45. Akon - Right now (na na na)
# 47. James Morrison & Nelly Furtado - Broken Strings (powrót)
# 48. Lady Gaga - Poker face

Poniżej możecie posłuchać piosenek z podium:




 
#1. Kasia Nosowska KTO TAM U CIEBIE JEST?


#2. Beyonce IF I WERE A BOY


#3. Katy Perry HOT'N'COLD



lol-zwei

Czytaj dalej: 3 seria "Teraz albo nigdy!" - Pojawi się Małgorzata Foremniak!

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (58): sortuj ↓  

gość28-01-09, 12:13   cytuj

BRITNEY SPEARS RZĄDZI

gość17-01-09, 23:32   cytuj

zurawinka, 11-01-09, 22:37 napisał(a):

gość, 11-01-09, 15:51 napisał(a):



kala123, 11-01-09, 15:44 napisał(a):





Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!






no wlasnie! gdzie one sa? no i gdzie feel i doda??? żal.peeel


hahahah. :D


strzał w dziesiątkę! ;p
pozdrawiam

gość15-01-09, 13:41   cytuj

gość, 14-01-09, 22:12 napisał(a):

nie wierzę, nie znam paru piosenek, a Dode którą znają wszyscy nie ma na liście:> dziwne, nie żebym ją popierał, ale taki dałem przykłądzik


Fascynujące...

gość14-01-09, 22:12   cytuj

nie wierzę, nie znam paru piosenek, a Dode którą znają wszyscy nie ma na liście:> dziwne, nie żebym ją popierał, ale taki dałem przykłądzik

gość14-01-09, 17:50   cytuj

ale wy mądre rzeczywiście polskich mało ale żeby obrażać wszystkich innych

gość14-01-09, 15:38   cytuj

gość, 14-01-09, 12:22 napisał(a):

gość, 12-01-09, 16:12 napisał(a):



gość, 11-01-09, 23:01 napisał(a):







zurawinka, 11-01-09, 22:37 napisał(a):











gość, 11-01-09, 15:51 napisał(a):















kala123, 11-01-09, 15:44 napisał(a):



















Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!



















no wlasnie! gdzie one sa? no i gdzie feel i doda??? żal.peeel







hahahah. :D











No i z czego ten rechot?







Fajny gust macie :D Buhahaha xD



Zapomniałabym... A idole jeszcze lepsi xD Buhahaha





Haha dobre ;D


Ale śmieszne :/

gość14-01-09, 12:22   cytuj

gość, 12-01-09, 16:12 napisał(a):

gość, 11-01-09, 23:01 napisał(a):



zurawinka, 11-01-09, 22:37 napisał(a):





gość, 11-01-09, 15:51 napisał(a):







kala123, 11-01-09, 15:44 napisał(a):









Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!









no wlasnie! gdzie one sa? no i gdzie feel i doda??? żal.peeel



hahahah. :D





No i z czego ten rechot?



Fajny gust macie :D Buhahaha xD

Zapomniałabym... A idole jeszcze lepsi xD Buhahaha


Haha dobre ;D

gość14-01-09, 12:17   cytuj

Pfff... Troche schitowska ta lista XD

gość13-01-09, 17:57   cytuj

no nawet ok ;) z podium tylko katy jest zalowa

8kika912-01-09, 16:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

spoko ta muza:)

gość12-01-09, 16:12   cytuj

gość, 12-01-09, 16:12 napisał(a):

gość, 11-01-09, 23:01 napisał(a):



zurawinka, 11-01-09, 22:37 napisał(a):





gość, 11-01-09, 15:51 napisał(a):







kala123, 11-01-09, 15:44 napisał(a):









Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!










no wlasnie! gdzie one sa? no i gdzie feel i doda??? żal.peeel




hahahah. :D






No i z czego ten rechot?




Fajny gust macie :D Buhahaha xD


Zapomniałabym... A idole jeszcze lepsi xD Buhahaha

gość12-01-09, 16:12   cytuj

gość, 11-01-09, 23:01 napisał(a):

zurawinka, 11-01-09, 22:37 napisał(a):



gość, 11-01-09, 15:51 napisał(a):





kala123, 11-01-09, 15:44 napisał(a):







Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!








no wlasnie! gdzie one sa? no i gdzie feel i doda??? żal.peeel



hahahah. :D




No i z czego ten rechot?


Fajny gust macie :D Buhahaha xD

anah12-01-09, 15:21   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

i nadal trzy polskie piosenki na krzyż ;/
prawie wszystko ameryckie... ehh czy my już nie potrafimy dobrej muzyki robić...

sylwia20012-01-09, 15:19   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

claudis004, 10-01-09, 21:38 napisał(a):

gość, 10-01-09, 20:10 napisał(a):



Kotek w Butkach, 10-01-09, 16:03 napisał(a):





gość10-01-09, 15:58 nie podniecaj się tak bo ci kupka w majtki wleci ;) głos ma np. aguilera w porównaniu do której perry nie ma prawa byto na scenie muzycznej (zresztą bez porównania do kryśki też nie ma). i tak cię nie przekonam, ani ty mnie, więc żegnam i pozdrawiam :)






tru.. ja słyszałam jak ona na jakiejs gali spiewala.. troszke falszowala :/ do kryśki to żadnego porownania, bo krycha ma kawał glosiska, aż miło posłuchać.


zgadzam się.


Ja tam lubię Katy, ale z tym, że nie umie śpiewać, muszę się zgodzić:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Christina Aguilera

gość12-01-09, 11:55   cytuj

heh polowy nieznam ale kk ;p

gość11-01-09, 23:35   cytuj

fajnie ze dodaliscie to z listami przebojuw.

gość11-01-09, 23:01   cytuj

zurawinka, 11-01-09, 22:37 napisał(a):

gość, 11-01-09, 15:51 napisał(a):



kala123, 11-01-09, 15:44 napisał(a):





Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!






no wlasnie! gdzie one sa? no i gdzie feel i doda??? żal.peeel


hahahah. :D


No i z czego ten rechot?

luser11-01-09, 22:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ludzie puknijcie się w głowę, to są najczęsciej puszczane piosenki w radiu w Polsce! Ja jakos nie słyszę zbyut często 7 things etc. Co do Katy uwielbiam ja, pomimo, że się zgadzam głosu to nie ma jakiegoś och i ach. Hot'n'Cold szczerze? Straszne wykonanie, w ogole mi sie nie podobalo. Zas i kissed a girl bardziej mi się podoba na zywo niz na plycie... gusta i gusciki ;P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Frankmusik: Pozuje na golasa w słuchawkach

gość11-01-09, 22:38   cytuj

gość, 11-01-09, 12:17 napisał(a):

nosowska na 1 a jeszcze nigdy tej piosenki słyszałam... :/

to może warto posłuchać albo zmienić radiostację?

zurawinka11-01-09, 22:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 11-01-09, 15:51 napisał(a):

kala123, 11-01-09, 15:44 napisał(a):



Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!




no wlasnie! gdzie one sa? no i gdzie feel i doda??? żal.peeel

hahahah. :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Piotr Polk nagrał płytę

gość11-01-09, 15:51   cytuj

kala123, 11-01-09, 15:44 napisał(a):

Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!


no wlasnie! gdzie one sa? no i gdzie feel i doda??? żal.peeel

kala12311-01-09, 15:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Właśnie ani miley cyrus i demi lovato!!!!!!!!

gość11-01-09, 12:26   cytuj

W liście jesd hyba błont bo nie ma feela

gość11-01-09, 12:17   cytuj

nosowska na 1 a jeszcze nigdy tej piosenki słyszałam... :/

gość11-01-09, 11:55   cytuj

gość, 10-01-09, 23:08 napisał(a):

gość, 10-01-09, 15:58 napisał(a):



a_lunia, 10-01-09, 11:16 napisał(a):





Kotek w Butkach, 09-01-09, 20:18 napisał(a):







znowu perry, ile można:/








racja. ta człowieczyna nie ma głosu, jak ktoś może jej słuchać? o.O






TAK??? ONA NIE MA GłOSU???? TO KTO WEDłUG CIEBIE MA??? JAK MOżNA INACZEJ śPIEWAć PIOSENKI KATY??? JAK NIE MA GłOSU, LUDZIE WY GłUSI JESTEśCIE??? GłOS MA łADNY, NIE ,,ZAWODZI" GłUPKOWATO, WSZYSTKIE DźWIęKI - WYżSZE, NIżSZE śPIEWA DOBRZE!!! GłOS MA!!! I PIOSENKI SUPER!!!


To że wiesz gdzie jest caps lock, nie znaczy, że masz rację.


katy perry jak dla mnie nie umie śpiewać. ma dziwną barwe która brzmi jak fałsz w niektrych momentach. jeszcze widziałam jej wideo z występu na żywo. totalna porażka...
ale o gustach sie podobno nie dyskutuje. ona dla mnie jest jak np. cyruska. promują dziewczyny którym do porządnej piosenkarki dużo brakuje i robią z niej wielką gwiazde... to w takim razie ja też powinnam taką wielką gwiazdą zostać bo też umiem wyć i fałszować.

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida