Plotka dodana przez użytkownika winterly

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Czy Ali Lohan wygląda na swój wiek? (FOTO)

piątek 30-01-09, czytany: 50628 razy       ali lohan   lindsay lohan   wygląd   kariera   sława   rodzeństwo   zdjęcia   foto   paparazzi  

Starsza, czy młodsza siostra Lindsay Lohan?

Ali LohanAli Lohan / © PR Photos
Ali Lohan już skończyła 15 lat, jednak patrząc na zdjęcia, możemy się zastanowić, w którym przedziale wiekowym można ją ustawić: 18-20 lat, czy - co gorsza - powyżej 25.?

Najnowsze fotografie siostry sławnej Lindsay Lohan zostały wykonane niedawno w okolicach Times Square. Odpowiedni makijaż i suknia sprawiły, że Ali wygląda na kilka lat starszą. Złośliwi twierdzą, że przy niej połowa amerykańskich piętnastolatków powinna wskoczyć jeszcze w pieluchy.

Z jednej strony mają rację, bo... niejeden chyba zastanawia się, czy młodsza siostra LiLo jest na pewno młodszą, czy starszą siostrzyczką?
 

winterly

Czytaj dalej: Mistrzowski sriptiz Dity von Teese - (FOTO)

 
  Ostatnio dodane fotki Ali Lohan:zobacz całą galerię »
siostry lohan
siostry lohan
Ali Lohan
Ali Lohan
Living Lohan
Living Lohan
Ali Lohan
Ali Lohan
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (124): sortuj ↓  

grace9327-05-09, 17:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Mam tyle lat co ona xD Ale ja tak nie wyglądam. Ona nawet nie jest wystylizowana. Ona po prostu tak staro wygląda. Ma 15 lat, a jej cera mówi- ok. 30.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lady GaGa na skraju załamania nerwowego

gość05-04-09, 01:22   cytuj

Obleśna jest! Wygląd jak tania ździra...

gość10-03-09, 20:35   cytuj

Ojeja 1kg makijażu czarne włosy i tak wygląda.Nierozumiem po co teraz sie postarza???? Jak będzie miała ''te'' 25 lat to będzie chciała wyglądac na 16xD ''zagubiona'' małolatka xD

gość25-02-09, 19:07   cytuj

powyżej 25

gość24-02-09, 21:03   cytuj

na tym ostatnim zdjęciu nie wiem dlaczego ale z Frytą mi się kojarzy:D

gość22-02-09, 20:01   cytuj

a co ona ma takiego sinca na prawej rece?

gość22-02-09, 18:58   cytuj

mi sie nie podoba

gość21-02-09, 18:07   cytuj

ale wpadka .. taka sama sukienke ma Kristen stewart na jenej z sesji ..

gość21-02-09, 15:07   cytuj

na 3 i 4 zdj.wygląda zupelnie jak lindsay ten sam nos oczy i wlosy
ale rzeczywiscie staro wygląda na jakies 22 lata

gość20-02-09, 21:55   cytuj

ładniejsza od starszej siostry i to o wiele, ale niestety tak samo jak ona piegowata :/ na buzi to wygląda ok, ale na dekolcie - tragedia :/

essence20-02-09, 19:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wygląda na starszą od Lindsay,hm wygląda na jakieś 23-25 lat, a ta sukienka średnio na jeża do niej pasuje.. Lepiej by wyglądała gdyby była ruda tak jak jej siostra;>

gość20-02-09, 12:07   cytuj

Sława ją zmieniła no i za mocny make-up do takiej karnacji!

gość20-02-09, 12:03   cytuj

Wygląda tak jakby miała 18 lat;)

gość20-02-09, 01:13   cytuj

ona ma lady typ urody tylko sama sobie zjebala probujac upodobnic sie do lilo ktora uwazam jest mniej urodziwa. siostra wybiela skore i nosi jasne soczekwki.porownajcie zdjecia naprawde ma piekne czarne brazowe oczy dodajace jej charakteru i sniada cere, a teraz jasne soczewki i bladosc bleee

gość19-02-09, 19:14   cytuj

ona ma sztuczne cycki!!!!!!

gość19-02-09, 16:17   cytuj

na fotkach ma mine jakby sr**a

gość18-02-09, 15:03   cytuj

przesadzacie

wolumin2517-02-09, 15:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ona wygląda dla mnie na koło 20 a 22 lata..a nie na 15 lalunie

gość17-02-09, 09:17   cytuj

ładna ale wyglada na 20 a nie 15

gość15-02-09, 15:40   cytuj

Bardzo ładna dziewczyna.

gość14-02-09, 02:16   cytuj

jest zdecyowanie mniej urodziwa od lindsay

gość13-02-09, 13:15   cytuj

na 27 wyglada

gość13-02-09, 11:33   cytuj

szybko wydoroslala..heh przeciez to nie jej wina ze wyglada powaznie;p jak dla mnie sliczna dziewczyna chcialo by sie pow dziewczynka no ale coz to tylko mowia jej wiosny..

gość13-02-09, 01:07   cytuj

szczerze jej współczuję tak zjebanego typu urody...

gość12-02-09, 10:15   cytuj

z 24 23 jej dam

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida