Plotka dodana przez użytkownika applejack

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Dolly w piosence o sobie, Dodzie i Rutowicz...

wtorek 10-03-09, czytany: 10592 razy       dolly parton   operacje plastyczne   teledysk   wygląd   backwoods barbie   kicz   doda   jola rutowicz  

,,Żyjace Backwoods Barbie"

Dolly PartonDolly Parton / style it
63-letnia Dolly jako żywa plastikowa lalka barbie w satyrycznej piosence w ktorej wyśmiewa swój komiczny wyglad. Piosenka jest niezwykle wymowna i opowiada o kobietach takich jak ona - Backwoods Barbie - Barbie z Zadupia.

,, Jestem Barbie z zadupia,
zbyt dużo tapety zbyt wiele wlosów..."

,,Jestem Barbie z zadupia.
z podnoszacym stanikiem i obcasami"

W 2 czesci teledysku piosenkarka wbrana w wyzywajacy kostim Barbie spaceruje ulicami Los Angeles. Pasowały by po jej bokach takie osobistosci jak Rutowicz czy Doda ;p

Kicz czy poczucie humoru?

 

applejack

Czytaj dalej: "All Night Long" - nowa piosenka Tili Tequili! - Będzie hitem?

 
  Ostatnio dodane fotki Dolly Parton:zobacz całą galerię »
Blue Smoke już w m...
Blue Smoke już w m...
Backwoods Barbie
Backwoods Barbie
Backwoods Barbie
Backwoods Barbie
Backwoods Barbie
Backwoods Barbie
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (11): sortuj ↓  

fankasandry30-04-10, 01:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

spoko babeczka :)

gość31-08-09, 14:59   cytuj

fajna jest i ladnie spiewa ale bylaby fajniejsza gdyby nie grala w takich glupich serialach jak hanah montana

gość27-08-09, 19:14   cytuj

kocham dolly! ;* yeaah 3ma sie babka :)

gość18-06-09, 12:47   cytuj

Kocham Dolly ;D

mithra25-03-09, 20:57   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

valerin, 10-03-09, 17:00 napisał(a):

ta baba zawsze mnie rozbrajała xd.


mnie też ;D

Lady_Delight_8711-03-09, 10:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Parę błędów w tekście wypadałoby poprawić:P

gość10-03-09, 18:47   cytuj

Polecam znaleźć na Youtube " Dolly Parton Smokey Mountain Memories " żeby przekonać się że country to nie tylko kicz :P

gość10-03-09, 18:35   cytuj

haha... super!!!!!!!!!!!!

valerin10-03-09, 17:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ta baba zawsze mnie rozbrajała xd.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jessica Simpson próbuje być seksowna.

gość10-03-09, 16:51   cytuj

Swietna piosenka hehehe i zabawna heheh a dolly wyglada zajebiscie tu

gość10-03-09, 16:39   cytuj

jaka muzyka ;ddd łachowa ;d zdeka kicz, ale laska wygrała xD

strony
1

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida